מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

עם חדשות, כי "המלך של אבא 'מייקל ג' קסון נפטרה cardiac נעצרו על ידי יוני 25, יש כמה תיאוריות קונספירציה emerged, במיוחד עם Internet News דוחות תשאול למה הרופא האישי שלו היה עם זמר בביתו, אבל לא יכול לעזור לו ומדוע דיווחים של זמר של מוות לקח כל כך הרבה זמן לאשר.

Crowds לעבר מרכז רפואי UCLA למוות של מייקל ג 'קסון

מוקדם תיאוריות פורסם ב-Internet פורומים כללה הצעה כי מייקל ג 'קסון היה faked מותו pocketed ואת הכסף שלו מ Upcoming התאוששות מופעים כדי לפתור את הקשיים הפיננסיים בהם הם המשוער יהיה יותר מ 200 מיליון דולר.

הודעה על digitalspy לקרוא: "מיליונים של החוב ו realises כי הוא לא יכול לספק על 50 חלטורה התאוששות הסיור, אז הוא fakes מותו, מניחה זהות חדשה (אשר הוא מנסה להשיג במשך שנים רבות) ו נעלמת?"

אחד שולח על ציוץ הציע המקורי אינטרנט מדווחים כי הכוכב היה מת היה לא בסדר אבל הוא היה "covertly" נהרג כי "התקשורת מכונית התזמורת" כבר יצא מכלל שליטה.

טוען את הזמרת של decomposed הגוף היה למצוא את ארץ לעולם לא בבית Ranch וכי במהלך מתחזה לקחו את מקומו נפוץ לפני ארבע שנים, אך מקורו של פרודיה על סיפור satirical האתר של בצל.

קיימת גם סברה כי אולי הוא התאבד ואת הסיפור של 'מעצר של הלב' היה טהור פברוק על מנת לשמר את כבודם.

או, אולי, בדיוק כמו אלביס, הוא היה מספיק החוב שלו, האשמות, חוסר הפרטיות ואת לוח הזמנים קדחתני ולקחו את היתרון של מוח מאמץ 'הבמה' מותו על מנת להתחיל ממנו חיים חדשים.

בכל מקום שבו אתה נמצא מייקל ג 'קסון, אנו מאחלים לך טוב, ויש בהחלט לא הכחשת שאתה ותמיד תהיה' המלך של אבא '.

תגובות סגורות.

נושאים של שמספק: Wordpress נושאים - ראשון םינמוזמ