ב-Live דוקטור משחק ענק חלק מוות מייקל ג 'קסון

-27 ביוני, 2009
על ידי Admin

מדווח כי הרופא של מייקל ג 'קסון היה חסר לאחר מותו של זמרים יום חמישי 25 ביוני sparked סברה כי הוא מנוהל על כאב חמור הזרקה של הרוצחים כי הסתיימו חייו של' המלך של אבא '.

המשטרה כבר חוקרת את מייקל ג 'קסון טוען כי קיבל כאב-הרג של הזרקת סמים Demerol זמן קצר לפני מותו, amid אינטנסיבי הלחץ להכין לסדרה של התאוששות מכניס קונצרטים בלונדון בחודש הבא.

מייקל ג 'קסון של תוצאות בדיקה לאחר המות מעוכבים תוך גופו הוא נבדק עבור תרופות מרשם. דוקטור Cardiologist קונראד רובר Murray יש מדבר עם המשטרה, לאחר שזה התגלה הוא היה עם ג 'קסון, כאשר הוא התמוטט ביום חמישי, אבל לא לחתום על תעודת הפטירה, והיה מנסה להחיות אותו בעת אמבולנס נקרא.

Murray הוא במרכז חקירה של המשטרה amid טוען ג 'קסון היה מקבל injections יומי של Demerol, א' רוצח סינתטי כאב דומה מורפיום. קודם לכן אחוז הבלשים מכונית לקשר את הרופא ואת קרן Rayner, משטרה spokeswoman, אמרה כי היא עלולה להכיל "תרופות אחרות או ראיות העשויות לסייע פתולוג בקביעת סיבת המוות".

בוא נצא מקרוב נראה לרגע כאן. כנראה Murray היה שכרו של הקונצרט מקדם AEG Live ועל הבקשה של מייקל ג 'קסון, הוא היה ללוות אותו ללונדון כדי לסייע לחיים O2 קונצרטים במהלך השנה. ד"ר קונראד Murray הוא Cardioligist ואת נוהלי לעבר אקרים הבית ואת הלב צנורי המכון. מדוע מייקל ג 'קסון יש חי ב-Cardioligist? מדוע לא רופא כללי?

על פי דו"ח של KHOU ב יוסטון, עוזר רפואי בבית אקרים הבית הלב ואת כלי הדם המכון אישרו כי יש cardiologist, ד"ר רוברט קונראד Murray, היה ג 'קסון עם החיים שלו והיה שכרו בית גדול עם כוכב הפופ, כאשר הוא היה נגוע .

אבל אישה אשר ענה לטלפון שם מופרך הדיווחים Murray כי היה בטיפול היה ג 'קסון או בכל דרך המשויכים לו. "מס ' מס 'לא, "היא אמרה. "זה לא את החולה. מס ' "

יש כבר הרבה מדיה ספקולציה לגבי זהות הרופא ומה הוא סוג של טיפול היה לספק ג 'קסון, מדווח מי היה לוקח שילוב של antidepressants ו painkillers. יש עדיין על השאלה האם היה Murray מורשה להתאמן רפואה בקליפורניה, והוא בכלל לא ידוע על ידי רבים מן המובילים 'רופאים כדי הכוכבים' של לוס אנג 'לס והסביבה.

הרופא לא לחתום על תעודת הפטירה, שהוא פרוטוקול של מוות המתרחשת תחת שעונים של רופא. אם הרופא אינו מספק את המשטרה עם הפרטים ולנסיבות סביב מוות ואינו לחתום על תעודת הפטירה, המקרה יועבר אל פתולוג של המשרד, שם היא תהיה חקירה כמו רצח.

אנחנו מתחילים לחשוב כי גם מייקל ג 'קסון הורו לו' דוקטור אישי 'כדי לתת זריקה, נגד Murray טובה יותר של פסק דין, אשר הוא למה הוא ברח למקום מאוחר יותר, או שזה עוד רמז על מסכת שקרים מסובך כי יש היה sewn יחד כדי ליצור את גדולי מוות מתיחה של המאה.

פורסם ב מתיחה מוות | תגובות (1)

תגובה אחת ל "ב-Live דוקטור משחק ענק חלק מייקל ג 'קסון מוות"

  1. MJ נהרג על ידי Illuminati אומר:

    אין מוות מתיחה. זהו Illunminati בלבול. זרוק כמה sh.it לזרוק אנשים מחוץ שהרג אותו. מייקל ג 'קסון אוהב את החיים יותר מדי זיוף מותו. אני חושב של אותו אחד שביצע את ההתקפות 911 והיה לו את התקשורת לכסות את זה הם אותו אחד של מי לעזור להפיץ שקרים אודות מייקל ג 'קסון בתור "הילד molester." עכשיו הם כבר הרגתי אותו. לא מפתיע אותי אם הרופא היה משהו לעשות עם זה, אבל למרבה האירוניה מיכאל מכירה אותו רק עבור 2 חודשים.

השאירו תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.
העתק מוגן על ידי Chetan זה WP-CopyProtect.