מייקל ג 'קסון' זה זה 'סיור - רמז על מותו

יוני 26, 2009
על ידי Admin

Aptly של מייקל ג 'קסון בשם' זהו זה 'הודיעה סיור בלונדון במארס 2009 היה יכול להיות הקוד שלו עומד להתרחש תכנית ל' זיוף המוות שלו ", אומרים המקורות. מייקל ג 'קסון עשו אלפי אוהדים לחכות יותר משעה, לפני שהוא stepped לשלב עבור הודעה קצרה שלו אוהדים את הכרזה "סופית קונצרטים בלונדון אי פעם" - 10 מופעים בבית O2 Arena הציב ביולי 2009.

בשנת נאום קצר של ג 'קסון, הוא פשוט אמר: "" זהו זה. אזור הסופי מופעים בלונדון. האחרון קלע השיחה. "

איך הוא יודע את זה אי פעם היה הולך להיות שלו 'הסופי וילון מכנים', אלא אם כן יש לו איזה שהיא תוכנית לעתיד? אולי זאת הייתה תוכנית 'להסיר את עצמו' מתוך החברה לחיות את החיים של בדד אושר שהוא תמיד craved, במרחק של זרקור. Upcoming את הסיור הוא אמר שיהיה העלתה $ 50 מיליון דולר הכנסות, אז אולי זה הוא paycheck הוא היה טעון כדי להתקדם עם העלילה ל 'זיוף המוות שלו ".

ישנם גם רמזים אפשריים שלו עומד להתרחש מוות בשל העובדה שהוא נדחה 3 של סיור תאריכי הפתיחה שלו כדי במרץ 2010. תאותני פיליפס, ראש AEG Live אומרת יש עיכובים "בהחלט לא" לעשות את מלך הפופ של בריאות.

"הייתי אזור סחר הגוף שלו מחר. הוא פנטסטי של צורה, "אמר פיליפס BBC. עכשיו זה היה נראה כי בריאותו היתה כנראה בעיה רצינית אם הדוחות שלו cardiac מעצר יש האמנתי.

אם אנחנו הולכים לפנק את האפשרות של מעשה קונדס, עם זאת, קיימת גם אז לא הכחשת כי גבהים של המנוח, הזמר של החוב. לאחרונה הוא הגיע ל 200 מיליון דולר אבן ריחים של החוב, אומר א קליפורניה תביעה משפטית, והוא מדווח מנסה משענת הנחה פשיטת רגל, על ידי גרידה מיליון דולר בחודש.
הוריו, ג 'ו ו קתרין כבר הגיש עבור פשיטת רגל, בטענה חובות של 45 מליון דולר ונכסים של כ 400,000 $.
"מייקל ג 'קסון הוא פצצת זמן מתקתק פיננסיים, מחכה להתפוצץ בכל רגע", אומר בדין כי מבקש להקפיא את ארץ לעולם לא שוכר ג' קסון.

החברה מאחורי התביעה אומר את זה מסודרים $ 230 מיליון דולר הלוואות עבור זמר בין 1998 ו 2000, והוא חייב להם 12 מיליון דולר. את החליפה, אומר שהוא בשימוש רב של כסף refinance הלוואות קודמות.

נוסף על הכסף שלו woes, בסוף זמר כבר עמדו בפני הצקה חיובי, אבל היה מאוחר יותר acquitted. את רשומות לא היו מוכרים את הדרך בה הם רגילים, והוא לא רוצה ללכת הביתה את ארץ לעולם לא Ranch מאז sheriffs "הפרו" את המקום על ידי חיפוש זה.

בעת מותו, מייקל ג 'קסון היה חכירה של 37,000 רגל מרובע ארמון ו cliffside ן עבור $ 100,000 בחודש.

עם כל םייפסכה, הקריירה, והמשפחה האישי לחץ, אולי כי הוא אחד סיבה למה הוא עשה את ההודעה אל העולם, כי 'זהו זה'.

תגיות: קונספירציה, מוות מתיחה, סיור
פורסם ב תיאוריות קונספירציה, מתיחה מוות, סיור | תגובות (0)

עדיין אין תגובות

השאירו תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.