מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

הגוף של מייקל ג 'קסון להיות מביאים UCLA Medical Center

למה זה כי מייקל ג 'קסון של הרופא האישי, ד"ר קונראד Murray, ברחו למקום דקות אחרי מייקל ג' קסון הוא אמר שיש התמוטט?

המשטרה היו מודע של ד"ר Murray מיקומו של כמה שעות לפני שהם מסוגלים ליצור קשר, בקשה ספקולציה שהוא ברח. הם כבר מרואין לו לאחר ובכוונתך לעשות זאת שוב.

אולי זה היה מקרה קלאסי של 'כיוון מוטעה' - פופולרי טכניקה המשמשת בביצוע קסם טריקים. 'כיוון מוטעה מנצל את המגבלות של המוח האנושי, על מנת לתת את התמונה הלא נכונה והזיכרון. המוח יכול להתרכז רק על דבר אחד בכל פעם. " (sourced מתוך ויקיפדיה).

עם "כיוון מוטעה 'בחשבון לאחר מכן, זה לא אפשרי, כי בעוד paramedics, המשטרה, צוות והמדיה היו ממוקדים על מה שקורה בחלק הקדמי של הבית, על מנת לנסוע לבית החולים, בכניסה לבית החולים (לך לקבל את הרעיון), כי ד"ר קונראד Murray ו האמיתי מייקל ג 'קסון היו fleeing למקום - יחד.

ככל הנראה, המשטרה רוצה לחקור ד"ר Murray ספציפי לגבי אפשרות של הזרקת ניהול זמן קצר לפני ג 'קסון lapsed לתוך תרדמת. מה אם הזרקת ד"ר Murray מנוהל היה משכך, על מנת לאפשר לו להיות בטוח & להדגיש בחינם המסע - רחוק שלו הקרקס של החיים.

הוא דיווח כי הוא frantically ניסה להחיות את מייקל ג 'קסון לפני staffer בבית בו שוהה ג' קסון היה נקרא 911 חירום עזרה. אתה מבין, 'staffer' הוא המפתח עד כאן. את תפקיד זה הוא מגרש enitre לספר למשטרה כי ללא ספק הם עשו לראות ד"ר קונראד מנסה להחיות ג 'קסון. הם לא היו צריכים לדעת שזה הכל מזויף - לאפשר להם לראות מה קונראד ו ג 'קסון רוצה לראות אותם. זה היה מושלם גם תוכנן כך 'staffer' יהיה אחד להתקשר למשטרה, קונראד נותן מספיק זמן כדי לעבור את מייקל ג 'קסון עם imposter כי היה להיות transported לבית החולים.

מה imposter? אני שומע אותך. מייקל ג 'קסון היה בית גדול. האם זה לא ייתכן כי אדם אחר היה ניתן 'על זה', דחפו לתוך אמבולנס, ו מהר לבית חולים? אם אתה חושב על זה, כמה אנשים באמת היה קשר עם מייקל ג 'קסון של הגוף אחרי שהוא מת? חמש, אולי עשר? עם מאות מיליוני דולרים בתוך סיר פה, לא קשה לקנות ממני כמה paramedics ואת הרופאים לומר מייקל ג 'קסון מת cardiac מעצר ושהוא מת על pronnounced הגעה.

התקשורת הקרקס בהחלט טיפלתי השאר, על פי הרגיל, זה היה בהחלט משהו מייקל ג 'קסון יכול לסמוך עליהם. בתוך עניין של שעות של 'מוות', טלוויזיה לגזור רשתות כבר ביחד 'tributes' ו' חיי 'סרט מדה. Sheesh, הם היו מאוד מהירים כל לקחת את הפיתיון! בדיקה לאחר המות את הדו"ח לא היה אפילו פורסמו עדיין, וכל מאמינים שהוא היה מת תוך שעות של ההודעה רק על ידי סמכות של כמה אנשים?

הוא הבין ד"ר Murray סירב לשים את שמו על תעודת הפטירה. ובכן, כמובן שהוא לא רוצה לקשר את שמו עם מותו של מייקל ג 'קסון, כי הוא ידע מעבר ספק כי מלך פופ' היה עדיין בחיים ו טוב, ואת בדרכו שלו חיים חדשים, הרחק מן התקשורת זרקור, פשיטת רגל ממשמש ובא וסובב הציבור התמונה.

להגביר את המכירות של אלבום לבד על מותו של הזמר היה סיפק לו מספיק כספים למען חיים חדשים, סיוע על ידי קונראד, אשר כמובן, היה לוקח את קאט, לא להזכיר את מיליוני דולרים מכירת כרטיסים עבור O2 קונצרטים ב לונדון.

קונספירציה או לא, חי או מת, נתנו לנו רק לקוות כי מייקל ג 'קסון סוף סוף יש מה הוא תמיד נראה לאוות - שלום.

  1. הת 'ר אמר,

    זה מאוד חשוד כי הרופא נעלם לאחר שבר של חדשות Michaels המוות .. והשאיר את המכונית מאחורי ... מי נסע אותו למקום? אני מתאר לעצמי מייקל היה רוצה אותו להיות איתו תמיכה באותם שעות הראשונית של "להפוך מת", ועל כל tranquiliser טיפולים. הייתי חשוד מיידי של 911 קוראים, כאשר הרופא didn't לבוא אל הטלפון, והיו לו כנראה עובד CPR עליו, על המיטה. כל כיבוד עצמי הרופא היה יודע כי הוא תמיד CPR ביצע על הרצפה או משטח קשה, אף פעם לא מיטה! אבל כמובן את staffer wouldnt כבר הבנקאות על אלו סוג של שאלות או שיש את התשובות ...

  2. wishful09 סעיד,

    אני פשוט צריך מישהו להסביר לי איך הרופא הגיע לבית החולים, אם הוא לא בכונן. זה יעזור לי להבין טוב יותר את המצב. אם הוא אכן לא היה availible לחתום על תעודת הפטירה בבית, didn't למה הוא סימן את זה בבית החולים. Im מבולבל. כמו כן, isn't זה נכון, כי כל עוד הוא doesn't לחתום על תעודת הפטירה, והיא ממשיכה להגיד doesn't הוא יודע מה קרה, הוא לא יכול להיות אחראי שהתקיימו אם זו אכן מתיחה? כל עורכי הדין באתר זה?

  3. Happytomato סעיד,

    בנוסף אנחנו לא יודעים מי היה בטלפון

  4. odettebennet סעיד,

    אני באמת שואל את עצמי היטב La cardiologist ידועים כמו murray wl לעשות טעות כזו בעת מתן cpr א .. אני חושב שהוא אחד נהרג mj היא כמו מראה של מי HS היה נשאר בביתו במשך ימים ...
    אני hv surfed וטנ מצאתי כל כך הרבה אוהב להסתכל על צביעות אשר גם אנחנו מכירים ... הם יכולים גם לרקוד hv ו יש את אותו ... נראה כמה יעלה להם לשכור אחד .. הוא כמובן wud להיות מאושר לחיות את חייו של פסל שלו ... ואת מסכן אולי אפילו בכח kno wat היה cming

הוסף תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.

נושאים של שמספק: Wordpress נושאים - ראשון םינמוזמ