מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

לו Ferrigno, מייקל ג 'קסון של מאמן אישי של O2 קונצרטים בלונדון, יש מדוברת בחבה בראיון ב

מייקל ג 'קסון של מאמן לו Ferrigno

הטלוויזיה להראות טוב יום LA, על אופן MJ אהב לשחק pranks די לעיתים קרובות, וכיצד הוא היה גם להסוות את עצמו. הוא laughs ו בדיחות יחד גם כאשר הוא אומר מייקל כיצד השתמשו להציב דוגמנית של עצמו אמבולנס כדי להרתיע את Paparazzi. מעניין איך ...

תבדוק את זה כאן http://bit.ly/6tE4h

היינו רק רוצה לומר ... צלצלני WTF?

אולי כולנו מאמינים are right מתיחה על מארק afterall!

  1. wishful09 סעיד,

    LOL! זו הפעם הראשונה ראיתי את הראיון. אום, אם אנשים לא לפחות את השאלה possiblity של מייקל ג 'קסון להיות בחיים לאחר שראו את זה, אז הם פשוט dont רוצה להאמין. אולי הם מפחדים אנשים מתקשרים אליהם משוגע. אני יודע שאני שומר על הרגשות שלי זה לעצמי, למעט אומר אחותי חלק החשדות שלי. אני שמח שיש לי את האתר הזה כדי להגיע אליה. זה דיון מעניין מה יש לך להגיד לאחרים.

  2. wishful09 סעיד,

    כמו כן, isn't זה מעניין איך אנשים רק לשמוע את מה שהם רוצים. מה יש TMZ מאותו ראיון כי הוא עשוי להשתמש מייקל הכינוי להשיג percriptions, שכן הוא משתמש בהם כדי מתיחה להתקשר לאנשים. מה אני מקבל מזה, זה מייקל הוא עליז אדם טוב מאוד יכול למשוך משהו כמו זה ממני. אני מניח שאנחנו פשוט צריכים לחכות ולראות.

  3. Goldie סעיד,

    50% מתוך הלב שלי אומר שהוא חי ו 50%, אומר שהוא מת?

    אבל לפעמים התקשורת עושה שקר.
    אני מבין אם הוא faked מותו שלום, הוא צריך לברוח ובעלי חיים נורמלי.
    וזה werid שאחיו Jermaine שומר אומר "הוא" כאשר הוא "מת"?

    ואת האם את רואה את הבחור הזה / תמונה על הזיכרון, שבו אמר: "אני חי"
    IST מוזר כל זה

    אם הוא מעמיד פנים מותו DONT חושב שהוא חוזר לספר ארה"ב הוא FAKED IT !!!!!!

  4. Bunnymaypoo סעיד,

    אני מוצא את זה חשוד כי חלה אין תגובה מ Oprah, Bill Cosby ומה לגבי מג 'יק ג' ונסון אנשים מאמינים היה מסייע לו צורך אמיתי מתיחה לחנך את ההמונים והוא פשוט קורה כל הילדים האלה. אישה אינה לתפוס AIDS ילדים אין מסייע. אוקי אז יש לו Coby שלו היו בעיות משפטיות ולכן הוא מועמד נהדר לבטוח. Sharpton של להיות אידיוט בדרך כלל נתן נאום נהדר, אבל אם זה היה אי פעם להתגלות בתור מתיחה ג 'סי ג' קסון לא יכול היה לסכן מקבל קם עושה את הקריירה שלו דרשה כי להיות מטיף מייל הסדר יהיה מעל. אם מייקל מת על מסתוריות סביב קבורה יהיה כי הוא רוצה להיות כמו קפוא Disney ו לוסי O'ball עם הכלב שלה אני להוסיף. נשמע מוזר, אבל אמיתי. ובכן, ללא קשר זה כמו בעת ששיחק בחוץ לינג של siter עדיין בכלא. סין rioting כמו של איראן. Obama הוא ברוסיה ... רציני מאוד דברים קורה כאשר כולנו מודבק על טלוויזיה בגלל MJ. לא מבין אותי לא נכון, אבל אני אוהב גם gees העולם הולך כועס. אבל בסופו של יום ג 'ו הוא ביצוע Rays כחול. Dumbass!

נושאים של שמספק: Wordpress נושאים - ראשון םינמוזמ