מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

כמו שאתם יכולים לראות זה וידאו, על אוהדים כי Crazed מפיה Navi ביפן, מאמינים כי ללא כל ספק, כי הם רואים את מייקל ג 'קסון. במהלך הווידאו כאשר הם מציגים את ההשוואה בין שניהם Navi ו MJ רעולי פנים, זה מאוד קשה להגיד את ההבדל. זה יהיה אפילו יותר קשה להגיד את ההבדל בין שתי בתוך התמונה מטושטשת למשל .... אולי קצת כמו blurred התמונה השמאלית למטה?

זוהי תמונה בלבד קים כי כל סוג של נותן תוקף של 'מוות' של מייקל ג 'קסון.

הסיבה לחלק מוזר, זה רק את התמונה שיש בו נלקח של מייקל ג 'קסון כשהוא הכניס לתוך האמבולנס, למרות שיש כמה אנשים היו נוכחים בזמן. את ההשתקפות של החלון, גוון של התמונה, ואת חוסר בהירות קל מאוד להפוך אותו חשוד על זה תוקף.

זהו גם המקרה היחיד שקיים תמונה של מייקל ג 'קסון זה מראה לנו שהוא מת, או להיות נלקח לבית החולים. כל יתר התמונות קיים להראות צורה של גופה לבן גוף התיק על אלונקה, אשר ככל שאנו מודאגים, יכול היה תלוי כלום.

זה גם הביא לתשומת לבנו כי חובש מי עושה בחזה compressions על MJ (CPR) יש להציב את ידו הימנית למעלה ליד צווארו, כאשר למעשה, הוא צריך להיות עושה CPR נוספת למטה על העצם Brest. אולי זה היה כל 'מבוים', כדי לסייע לכולנו להאמין בסיפור מייקל ג 'קסון, כי הוא מת. תחשבו על זה ... אם אין תמונה כמו היה אחד מעל לשוק, אז כל אחד יכול להיות הרבה יותר חשוד! אם לא היה את התמונה, ואת כולנו היינו מצפים מאמינים שזה באמת היה לו בגוף התיק שהלכו אל חדר מתים, אנשים רבים יהיה מטיל ספק את תוקפו של סיפורים שהיינו להיות fed על ידי אמצעי התקשורת.

עם זאת, מאחר שקיים קים תמונה אחת, התמונה למעלה, אנחנו אמורים ללכת ... 'או קיי, זה נראה כמו כן MJ שם, אז אני מניח שהוא באמת מת אז'. רק בגלל תמונה אחת?

תמונה זו של נס Loch מפלצת היה נחשב כמו צילומי הוכחה עבור 60 שנים עד שזה לא הוכח להיות מתיחה.

בואו לדבר על זה אחר תמונה בודדת עבדת אנשים לחשוב על מתיחה במשך 60 שנים. זו היתה תמונה של Loch נס מפלצת. Supposedly שצולמו על ידי רוברט קנת ווילסון, של לונדון gynaecologist, התמונה פורסמה ב יומית דואר ב 21 באפריל 1934. תמונה בודדת זו, היא אחת התמונות הכי סמלי של Nessie והיא המכונה 'מנתח של צילום', אשר רבים לשעבר נחשב טוב ראיות של מפלצת. התמונה התגלה בתור מתיחה ב 1994.

אנחנו השוואת מותו של מייקל ג 'קסון על נס Loch מפלצת? אתה מתערב. זה הוכח מתיחה עולה רק כמה מהר ובקלות אנשים מאמינים משהו, פשוט כי זה היה בכלי התקשורת, וכן כי קיימת תמונה כדי לגבות את הסיפור.

האם אנו אומרים כי מעל התמונה של מייקל ג 'קסון בתוך האמבולנס הוא מזוייף? לא, כמובן שלא, זה ברור שאתה לא יכול כי מזויף. מה שאנחנו צריכים זה שאלה על התמונה הזו, האם זה באמת מייקל ג 'קסון את האמבולנס? אם הוא מייקל ג 'קסון של האמבולנס, הוא באמת מת או מעצר של הלב?

מאז למדנו מן וידאו מעל Navi כי היה שכרו של מייקל ג 'קסון על עצמו כמה פעמים כדי להיות מלכודת, מי אומר שזה לא נעשה שוב, רק בקנה מידה גדול הרבה יותר? יש לנו גם שמעתי של מייקל ג 'קסון מאמן אישי לו Ferrigno זוכר בראיון כיצד MJ לשים דוגמנית של עצמו אמבולנס כדי לדחות את Papparazzi ... להגיד את מה שהוא לא עשה את זה שוב?

לא מאמין כל מה לקרוא, לשמוע ולראות.

מה עם אתר זה? אני שומע את אומרת ...

ובכן, אנו ממליצים לך להפוך את המוח שלך.

אנחנו לא טיפשים כמו התקשורת חושבת כולנו.

כולנו יכולים לראות את זה זה מוסיף אף אחד למעלה.

  1. MyBelovedMJ סעיד,

    זה obivious `S שזה לא מייקל. כבר בדקה ה -1 ידעתי. יש לו את רצועת לבן על הזרוע הלא נכון. מייקל תמיד יש את זה בצד ימין הזרוע, Navi יש את זה בצד שמאל! BIG BOMMER

  2. MyBelovedMJ סעיד,

    זוהי דרך מפחיד

  3. wishful09 סעיד,

    שום דבר המוסיף למעלה. כאשר wathcing ראיונות, אני הופכת כל כך מתוסכל. אני מרגיש כמו לקפוץ דרך המסך לפעמים. אני צועק wana בבקשה, את הזכות לשאול שאלות. את כל זה עתה התנפלו זה הסיפור של מייקל להיות druggie. אתה מאמין במשהו כמו תמהוני בשם מייקל להיות מכור ל anesteshia (SP), כאשר אין לנו אף פעם לא שמעתי שום דבר על זה קורה בעבר. אני מתכוון באמת! האם אנחנו רק להניח את אחות הוא אומר את האמת. כיצד convient. הו, כאן ועכשיו מגיעה עם שף כדי לאמת את הסיפור עוד יותר. באמת, חבר. ראית טנקים חמצן ואתה חיכית עד עכשיו להגיד משהו? תן לי טובה. אם אלו הם האנשים אומר את האמת, הם חלק strangest אנשים מסביב. אני dont אכפת מי הוא מייקל, הייתי צריך מישהו אמר אם ראיתי חמצן הטנקים לעזוב את הבית. Doesn't לקבל זר זה מזה, אבל עדיין אנשים מאמינים בו בלי לשאול אותו. אני אפילו לא יכול לצפות לארי קינג אמש כי איך זה שיש כל כך הרבה אנשים כבר בקוצר רוח לו תווית druggie, אבל אנשים באמת הכירו אותו היטב ואת הזמן ביליתי איתו כל יום עובד ומה לא, מעולם לא ראיתי אותו. יכול להיות שהוא באמת כזה טוב, כי הוא יכול היה טיפש את כולם? Dont אני יודע, אבל לפחות אני שואל את זה, שלא כמו אמצעי התקשורת. אני מקווה את האמת יצא. אני מקווה התקשורת מסתיימת מסתכלים למעלה שטותי. אני מוצא את זה כל כך מפריע לאנשים להאמין כי כל אמצעי התקשורת.

  4. Sosh סעיד,

    קודם כל, אני לא יכול לומר אם מותו הוא מתיחה או לא. כשאני מסתכל על זה קצת articals האתר אני נוטה להאמין שזה אכן מתיחה. למרבה הצער, אנחנו כנראה אף פעם לא יודעים sure.Maybe זה אפילו רצח, לוקח בחשבון את מוזר behaviuor של הרופא. דבר אחד אנו יכולים לומר בוודאות ברגע זה: לעולם לא תראה אותו שוב לרקוד או ביצוע המוזיקה. אם זה היה מעשה קונדס או שהוא לא יכול לחיות בשלום או מנוחה. MJ יש משהו הגיע.

    עכשיו לדעתי על חלק מן הדברים happenend בשבוע שעבר בנוגע למוות Michaels. החל בתצלום שבו אנחנו יכולים לראות MJ להיות מהר לתוך בית החולים. הוא כבר הזכיר כי האדם אינו נראה כמו מייקל. את האוזניים, eybrows ואת השיער שונה. כמו כן האם יש לו עור צהוב יותר כדי להפיל אותו איפה מייקל תמיד היה די אנמי צבע בפניו. אני חושב על האדם בתמונה זו הוא לא מייקל. איכות התמונה די רע כל כך זה היה צריך להיות Cellphone מצלמה, או משהו. מצלמות אלו נוטות להיות די איטי, אז לוקח תמונה כאשר כולם בתוך הבלאגן ו האצה כדי להציל את חייו לא יהיה קל, אם לא בלתי אפשרי! גם האדם היה צריך להיות קרוב מאוד למיטה כדי לקחת את זה סוג של ירייה. אני לא חושב שזה אפשרי לקחת תצלום זה באותו רגע מסוים.

    חוץ מזה, יש (unconfirmed) השמעות אזנים צוות מבית החולים כי משהו מוזר קורה כאשר 'מייקל' היה מבוהל למערכת דברים הלכו אחרת כפי שהן אמורות להיות. אז אני בספק שזה באמת ג 'קסון על כך בתמונה.

    השני, המצביע על זיוף המוות יכול להיות rehearsals, כי על פי AEG חי, שם נרשם HighDef וידאו ושמע. נראה כאילו זה היה כל כך מתוכנן. שים מיכאל בחזרה בתמונה עם מסיבי 50 סיור קונצרטים בהם הוא לא היה הולך לקחת. בחדשות של מותו יהיה להגדיל את המספר הכולל של תקליטים שנמכרו rappidly. כמו כן, קצת יותר של Gamble, אך אפשר להחזיר את הכרטיס קונים כרטיס ולתת את הבחירה של החזר או כרטיס מיוחד שתוכנן bij MJ עצמו. כמובן שלהם הם שמונה, כל כך אמיתי MJ אוהדים צריך לאסוף את כולם. אם 50% מכלל הכרטיסים היא refunded, AEG Live יש הרבה יותר נמוך החוב הפיננסי. הוסף לכך את מיליוני off-DVD או BluRay (ג 'ו jacksons החברה שבה הוא יפה פקוק במהלך ראיון?) דיסקים שיהיה נמכר עם הסופי rehearsals ו AEG יהפכו רווח גדול. יש גם את השיר הם השתמשו (הם לא המכונית עלינו). האם הם wan't לבצע הצהרה בתקשורת?

    נקודה שלוש: האם MJ (אם בכלל זה MJ) לזוז על המסוק. קשה לומר. זה אפשרי, אבל כאשר הוא transported מתוך המסוק לתוך הטנדר, אנו יכולים לראות את שחור straps יוסרו. מסיר אלה יכולים לגרום לגוף לזוז כאשר עדיין בתוך המסוק. הדבר שאני יותר מעניין הוא למצוא את צורת הגוף בגוף התיק. זה לא באמת נראה כאילו הוא שם אמיתי של הגוף בו (או CSI מטעה אותי?)

    לאחר מכן, כדי להצביע על ארבעה: הרבה אנשים אומרים הרבה דברים שונים. לי זה נראה כי רוב האנשים שיכולים לעשות רווח של stiuation מצפים לדבר רק דברים רעים עליו (אורי Geller למשל). אנשים אחרים (Feringo לו) מדבר על מייקל כמו healthiest אדם על כדור הארץ. האם את האמת אי שם באמצע? מי יכול או אנחנו חייבים להאמין. עם תרגול בחשבון ו MJ לרקוד לראות כאילו הוא היה רק 25, אני חושב שאנחנו יכולים לזלזל allmost כל חדשות שליליות. מייקל היה probabbly פיזית, נפשית או כלכלית של מצב טוב, אבל הוא רצה לברוח התקשורת. הרגע הטוב ביותר יהיה כאשר העולם היה כיבוד ואת רואה אותו שוב 'למות' בצורה המתאימה ל המלך של אבא בבית החדש שנוצר רגע היסטורי.

    אז לי זה נראה כמו מעשה קונדס. כמו כן בהחלט, מייקל הוא בן אדם אחד שיכול לעשות את זה אפשרי. RIP מיכאל. בין אם אתה חי או מת. אנו מתגעגעים אליך! כפי נודע הערב לזכרה של שירות, אנחנו לפחות ללמוד אנו לעולם לא se אותך שוב ו-תירשפא מתיחה מוות לא היה מבוים כדי לבצע את Ultimate התאוששות

  5. charbour סעיד,

    שעשית את זה שוב.
    אני צופה עתה סיימו MJ של הזיכרון על טלוויזיה כבר באמת אמר מזה 40 דקות מאז שסיימתי את זה .. אבל אני פשוט יודע לקרוא, כי יש לך אותי לחשוב שהוא באמת יכול להיות חי שוב! כאשר פריז התקלקלה חשבתי שאני הולך לבכות! זה היה כל כך עצוב ..
    אתה כל כך ימינה חשבתי שתרצה רק את האמת היה לצאת בקרוב. איפה זה תעודת הפטירה? בנוסף, כפי שאמרת, כל העניין הזה פשוט לא להוסיף למעלה.

  6. mysticallymagestically סעיד,

    הוא יכול להיות מת או אפילו "מת", אך גם לאחר שירות הזיכרון היום וגם את הלב לאחר שנתגלה כדברי בתו בפאריס, אני עדיין לא בטוח. הזיכרון היה אחד בדיוק מה לצפות מה יהיה עם כל כבוד לזהור ו elegies, עדיין אף אחד suspecting השאלות היו לטפל ףוסבו הכל, אני מאמין שזה היה רק distractor. אנו עלולים לא לראות את מייקל שוב, אבל עד אשר זה מנקה את כל המצב, יש סיבה תצפיתי ספק.

  7. noisehammer סעיד,

    גם אני @ wishful09!

    IM מגרמניה,
    ive הסתכלו על הזיכרון, הפנים שלי היה מלא דמעות, כל כך עצוב ...
    בתחילת כל יום, אני באמת מאמינים שהוא יכול להיות בחיים. אך בשלב זה, אני מאמין שזה צביעות יותר ...
    הכל נראה כל כך נכון, במיוחד פריז בסוף. זהו יום מאוד חשוך לי ....

    הדבר היחיד איך זה יכול להיות נכון, הוא עדיין בחיים:
    את כל המשפחה שלו יודע על dont מזויפים, את בני המשפחה מקבלת faked ע"י MJ עצמו. thats הדרך היחידה שאני יכול לדמיין הוא חי.
    ive שמעתי שמועות, כי ג 'ו ג' קסון הוא חלק coverup .. טוב אולי .. אבל אחיו, ואת פריס בוודאי שלא!

    היו כל כך הרבה הודעות בזמן האחרון כמה ימים ...
    אני עדיין זוכר את זה:
    http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=24563

    זה גורם לי להאמין שעדיין יש שם משהו לא בסדר!
    ו .. JoeJackson זה נראה אמיתי אחד שם! אני בקשר עם אחד מאותם חברי הפורום. .. אבל הם מאמינים dont המילה שלו.

    אחרי הכל, אני dont יודע במה להאמין ..
    את כל כך עצוב .. IM מתחיל לחשוב hes באמת מת!

    כפי ive זה פורסם על דף אחר,
    אם מייקל יחזור, אני זורק את המסיבה הכי גדול בחיים שלי !!!!!!!!!!
    אם יש דבר תהיה לקרות במהלך השבועות הקרובים אז ... im 100% בטוח שהוא מת! לצערי
    מייקל, אם אתה באמת חי, dont לנו לעשות את זה כי כאב!

    הלוואי שיכולתי לנשק את הפנים שלו עכשיו ..!

  8. Yes555 סעיד,

    מייקל מותו של תעודה:

    http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0707_mj_deceased_wm.pdf

    לאחר שירות הזיכרון היום, אני 99% בטוח שהוא מת. במיוחד לאחר שראו את פריז לבכות.

    RIP

  9. SkylinexBleedsxRed סעיד,

    זה אולי נשמע כמו דבר bonehead לומר, אבל אולי בפאריס היה מבוים לפעול כך בסופו של הזיכרון? אם לוקחים בחשבון את כל העובדות שלא הוספת קם לוקח בחשבון את התמונה של אותו בבית החולים הנ"ל, או אולי מישהו מכיר את המשפחה, כי הוא עדיין חי. והם לא אמרו את הילדים על זה. או, אולי הם חשבו שהם ראו את מייקל כאשר הוא היה ממש מלכודת. אני רק מנסה להבין את הכל החוצה, כי לאחר שצפה הזיכרון שירות, עמוק בפנים, אני משוכנע שהוא באמת הלך נפלא כי פריז 'וגם תגובה של Jermaine. עם זאת, גם על הזיכרון השירות, דברים לא להוסיף למעלה. Supposedly, היו שם שני של ארון מתים, זהב אחד ראינו בטלוויזיה נראה קצר מדי, אפילו עבור ו זעירים של מייקל קומה של 5'11 ו 120LBS, והמשפחה קיימו "פרטי" הזיכרון בשעה 8. למה יש להם 30 דקות הזיכרון שירות מיכאל, rush אותו דרך רחובות לוס אנג 'לס, ולא צריך אפילו ראוי קבורה התוכנית !!??? ישנה השאלה של תעודת הפטירה שלו החוצה עכשיו, אבל אני לא יכולים להגיב על זה כי אני אפילו לא יודע מה הם אמורים להיראות כך או כתבו עליהם. הנה הקישור:
    http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0707_mj_deceased_wm.pdf

    אני על הגדר כעת, לאחר שראה את הזיכרון השירות ו AM מתחיל לשאול אותו מספר שאלות לגבי ואת האפשרות להיות לו עדיין בחיים. אני פשוט לא מבין את זה בכל זאת, למה רק פריז קם לדבר ככה? היא הייתה תמיד מאוד שקט ביישן. זה נשמע כל כך אמיתי בכל זאת. אזור של מייקל עדיין מקווה להיות כאן הוא דוהה. אני מאוד sickened וכואבים.

  10. Shikster סעיד,

    בסדר ראיתי את הזיכרון. אני כמעט חשבתי שזה אמיתי, והוא היה מת. כל המשפחה לבש משקפי שמש בגלל הידיעה כי מיכאל wasn't מת .... הם couldnt צורך ליצור את הדמעות. Jermaine עשה את הטוב ביותר כדי להפיק דמעות בעת לשיר את השיר חיוך .... מה גרם לי ללכת hmmmm היה מאוד את הרגעים האחרונים, כאשר כל המשפחה היה על הבמה ... ... ... ... Watch פריז .. shes יותר אותה לתוך פנקס אז כל דבר ג 'אנט ... .. אז פונה אליה ואומר משהו ... ... .. אז היא שוכח עליה פנקס ומנסה נראה עצוב .. ... אז פריס מדבר ... ... .. היא עושה את העבודה בממוצע מנסה לבכות אך doesn't להזיל דמעות א ולאחר מכן הוא whisked רחוק על ידי ג 'אנט. מייקל שווה יותר למוות מאשר לחיים ... ... .. אני כבר אוהד מאז ג 'קסון 5 ... ... .... שלו קל לשבור כאשר מוגן על ידי משקפי שמש כמו Marlon עשה. הם כולם הולכים להיות בוכה את דרכם אל הבנק. מייקל יהיה הלכו מספיק זמן למשוך את עצמו יוצא החוב ... ... ... .. אבל המעריצים שלו לא לסלוח לו.

  11. noisehammer סעיד,

    יש לי מידע מתוך מי אני רוצה להגיד dont. אז אולי הוא באמת MJ בחיים ...!

    dont אני יודע מה להגיד ..

  12. Madason סעיד,

    אישור. היכן היה הגוף michaels כפולה 'clone' Navi כשהוא supposedly מת. מישהו יכול להעיד על Navi, או שאין לו מקום לא ידוע.

  13. mysticallymagestically סעיד,

    כמו כן, כל הגדולים ברשת הוא מודאג יותר עם פרטים לגבי הלידה של הילדים שלו, את הנישואין (ים) ו יחסים, כביכול, את השימוש בסמים מעל פשוטה כי הוא מותו! למה אנחנו inundated עם כל הפרטים לגבי רכושם ואת החובות שלו במקום איך זה מן הנמנע כי הוא בן 50 מי היה האיש בדק להיות בריא לחלוטין רק רק במרחק טיפות חודשים מת ללא סיבה.

  14. edenmalfoy סעיד,

    ניסיתי הכי טוב שלי כדי לא לראות את pic של אותו באמבולנס ... אבל אני מניח inevitble. אולם לאחר שראו את זה, אני חושב שזה נראה קצת מוזר, נראה כי יש מתח באזור המצח של האדם באותה תמונה. אשר יהיה בלתי אפשרי אם היו למעשה ב בעמדה צריך לנשום דיופי ...

    האם עוד מישהו חושב שזה מוזר כי הם סגרו את הזיכרון עם תמונה עם המילים 'אני חי' על זה?

  15. nycscenie סעיד,

    נראה believable על navi ו דוגמנית הדבר אבל איך את מסבירה פריז של פירוט על הזיכרון שירות? אפשר על ילדה בת 11 באמת להיות פעיל ו משקר? 2 אני מקווה לקרוא בעתיד את ילדיו של תפקיד דודן של מתיחה אני באמת מאמין hes בחיים אבל אולי רק שביקשו IM קשה מדי.

  16. אנדראה אמרה,

    edenmalfoy, אני שומע אותך. מצאתי את זה די מוזר, כי ברקע אמר "אני עדיין חי .. '.

    רמזים? אולי. העולם עלולה אף פעם לא יודע. הוא היה מסתורין כאשר הוא היה 'חי' ואני בטוח שהוא יהיה כל כך להישאר ב 'מוות'.

  17. אנדראה אמרה,

    אני מוצא את זה מצחיק, כי זה אומר תעודה יער בית הקברות הדשא היה 'זמני' הצבה של הגוף, אם כי היא קבורה הסופי 'ממתינים לעבר מיקום לא ידוע'. וכי הוא היה החיים שלו ההורים הביתה, haha. כמו כן, עדיין, מן הסתם, אף אחד לא חתמה את זה. נכון?

    בכנות, מי יודע, גם FREAKING יותר עם כל נסיון MJ! בכנות אני מאחל מוות התמונות יבואו על כך שהוא היה למחוץ את השמעות אזנים faked למוות, או הלוואי שהוא היה לצאת של הסתרה ואומר Psych! אני פשוט כל כך (כמו גם רבים אחרים) יכולים להקל מעט את דעתם.

  18. mbc080709 סעיד,

    צפיתי אתמול בערב הזיכרון והיא עכשיו מאוד קשה להגיד שזה "לא מת". אבל, מה זה "סיפור דמיוני", האם לא יהיה זה נפלא, כי זה יקרה?:

    - תאר לעצמך, כי הוא כבר MJ "נפטרה" מאז כמה שנים, נניח שנים רבות (לפחות מאז לפני 1993), כפי שהיה קשה כבוש על ידי כלי התקשורת, אוהדים, התקשורת ואת רצה להירגע annd קל בחיים. ידענו האמיתי MJ יש כמה זוגות (sosia) והיה לו הסכימו עם מיטב להם לו לקחת את המקום מלא, אבל לא בידיעה כי יום אחד זה יצא סביב הבעיות ענק זה היה (חובות עבור שופע חיים, את האשמות של pedophilia הכפול של MJ - בטוח, כי בשלב זה, זה נכון - את חיי לא מרוסן sosia מילאת doses מסיבי של סמים, תרופות שונות - בקיצור, כפול אז הפכה מתחזה). בשלב זה האמיתי MJ מחדש יש קשר (רק מן המקום שבו הוא נמצא) עם החברים הכי טובים שלו, שלו ושל יצרנים לארגון קונצרטים, רק כדי לארגן שורה של תאריכי משוגע כדי ליצור גדול לחזור. MJ האמיתי היה מבוים בעזרת הרופא קונראד Murray תרתי של רצח (וזה כמעט כאילו הוא כבר היה מת בכל זאת יש בשילוב עם גופו), אשר עשה reharsal לעבר מרכז Staples ב LA שבועיים לפני שהיא רואה בכושר טוב של קטעי וידאו ותמונות הוא אותו, האמיתי של MJ כמו קסם זה תוכלו למצוא על הבמה ב-O2 Arena בלונדון @ ב 13 יולי 2009, הראשון שלו תאריך 50 קונצרטים (שים לב שהם לא לבטל את תאריכי). זה יהיה לנקות את כל חטאי pedophilia, מופקר החיים, וכו '... ו בחיים לבוא אל כביר השמחה האמיתית MJ אוהדים. זה יהיה אמיתי MJ, אחד שיש לו תמיד היה עד לפני המילניום החדש. אולי הוא יהיה לשלם קנס על הכל, אבל לדמיין את זה יהיה כסף!

    עם זאת, לא משנה מה הוא: RIP MJ!

  19. SFAN סעיד,

    הייתי מאוד אוהב להיות MJ בחיים becos' אני ממש מעריך את הכישרון שלו ואת התרומות האלה על פני שנים, וזה יהיה כל כך גדול שיש לו לבזבז הלכו מוקדם מדי, לא תוכל לראות את הילדים 3 נפלא לגדול וכדי להיות groomed על ידו.

    לבצע מוות מתיחה נראית גדולה מדי של הסולם לדמיין הצבע שלו. מה העולם חושב על אותו אם הוא באמת יחזור בחיים. האם הוא לא יהיה מחויב באופן חוקי על ידי ביצוע מוות מתיחה עם תעודת הפטירה, כבר הוציא להיות? אין ספק, אם הוא באמת יחזור בחיים, אוהדים שלו יהיה הכי שמח אנשים מסביב, אבל אני חושב קודר מחבריו ולעמיתיך היה מוצא את זה מצחיק! אלא אם כן את כל אלה superstars הנוכחים בבית הזיכרון כבר ידעו שזה הוא מתיחה כולל בית מי הם הציגו אותו עם מזכר מיוחד.

    אני חושב שאם הוא באמת היה רוצה לבצע תעלול זה מוות זה יהיה היחיד מטרת פורש בשלום, במרחק של paparazzi ואת השתוללות התקשורת אשר במשך השנים האלה יש חלק של הרס את הקריירה שלו, אלא לחזור אל מרכז התענינות עם הרבה יותר נושא התקשורת כדי לחקור בנושא.

    התקשורת בכל רחבי העולם, הנוגעים בעיקר את תעשיית הבידור הייתה ידועה להיות מסוגל להעלות את 'כוכב', וגם כדי להפיל את 'כוכב' עם שני דובר אמת שלהם ואת דוחות כוזב. בנוסף, לצערי מייקל ג 'קסון הוא אחד אומלל הקורבן.

    RIP מייקל ג 'קסון, אדוני אוהב אותך הרבה יותר מאשר כל אחד אחר וזה הסיבה שאתה על ידי הצד שלו עכשיו בשלום ונוחות. למרות שאנו שונאים להפסיד את יקיריהן, אך אלה שעזבו אותנו הם בהחלט במקום יותר טוב עם אלוהים. כולנו יפגשו שוב יום אחד לפני של אלוהים! Ciao!

  20. edenmalfoy סעיד,

    אה כן, גם אני חושב שזה די קל להסביר פריז 'התמוטטות. זה לא באמת אותה. הם גם הנסיך מייקל של 1 ו 2. MJ אם יש faked מותו, אלה אינם שלו נדל ילדים, הילדים הם אמיתיים איתו. ומה פשוט לעשות דבר; לקבל הגוף שלושה זוגות של ילדים אשר פונה היינו מעולם לא ראיתי עד כמה חודשים לפני. זה היה לתמוך את הטענות כי לא היה לו את מרץ עיתונאים (אשר לי, זה די ברור כי זה לא אותו); מיכאל דילוג על העיירה לפני חודשים עם אהוב הילדים נגרר ... כי הוא לעולם לא לעזוב אותם ... ו להכניס לגוף זוגות עבור כל ארבעה מהם.

    ואם אתה מפסיק לחשוב על זה, מה מושלמת מכסה את הזיכרון כדי להגיע לאנשים לחשוב שהוא מת; צריך לצעוק את בתו של שלום לבבי לה אבא. אני באמת חושב שהוא חי ואני היה בגלל הדמעות שלה, זה היה heartbreaking. אז, הוא בוררים את הילדים שלו כפול ו שלהם סביב המצעד ברחובות LA, unmasked לחלוטין, כמה חודשים לפני, לקחת את הילדים תמונות של magazing או 12 ואז הוא מת ואת הילדה photographed איתו כמה חודשים לפני, הולך onstage ושובר מטה. זה מושלם. אנשים אינם הולכים לחקור את זה.

    אז שוב, כמה מבני המשפחות היו צריכים להיות על זה בשבילו כדי להחליף את הילדים שלו עבור fakes? בטח .. בגלל המשפחה יכול לומר את ילדיו מלבד הגוף זוגות ...

    אה, ויש לו עוד מישהו שם לב איך עכשיו ב CNN במקום לומר את מותו של מקרא זה 'MJ של מוות מסתורי'? לפחות של סוף סוף מישהו אומר משהו של דגי איפשהו.

    אולי זה פשוט משתוקק לחשוב ... אני פשוט לא רוצה את זה כדי להיות אמיתי, זה נראה נורא מדי כדי להיות אמיתי.

  21. oldgregg סעיד,

    הייתי אהבת MJ של מוות להיות מתיחה, אבל אני גם יהיה להזמין הדין. אני יכול להבין מדוע סוג שהוא ירצה לעשות דבר כזה אחרי כל מה שהוא היה hounded על ידי אמצעי התקשורת לאחר מכן חלק את השנים שלו. חשבתי Marlon פגע צפצרן על הראש עם מה שהוא אמר, כאשר הוא אמר בנושא שלו תחפושת ללכת הרשומה חנות, לא אחד מאיתנו יכול לדמיין את קיומו של כזה, הוא didn't יש החיים באמת.

    אני מרגיש עצוב עבור זה, ועל מה שהוא עבר, ועל כך אני יכול להבין אם הוא החליט על זיוף המוות שלו (לעזאזל אני רוצה להיות tempted אחרי מה hes היה צריך להשלים עם!)

    אבל לגבי Navi מגלם את ההיבט של דברים, IM מפחד Navi הופיע BBC ארוחת בוקר ביום שישי בבוקר 8.oo GMT מדברים עוד על מותו של מיכאל, ועל איך הוא קיבל את מלכודת עבור MJ לזמן לפני מספר שנים. אז זה couldnt היו Navi, אך הוא בטוח כפי לעזאזל היה ניתן למישהו אחר. בכיתי את עיניי החוצה אמש בשעה הזיכרון שלו, במיוחד כאשר יש ילדה קטנה למעלה, זה ממש שבר לי את הלב.

  22. bghoppy סעיד,

    מדוע פריז בוכה לתהד באמת עם כל כך הרבה? בפועל לא היו דמעות מאת עיניה, זהו סיום מושלם, וכולם ישנו או ידע או היה ילד כוכבים. כל האנשים האלה התחילו בשנת Biz להראות כמו ילדים, ולמרות "הבעיות וכאב" הם כל כלבה מן בנושא "אובדן הילדות שלהם", הם כולם עדיין מוכנים או עידוד לשלוח lambs הקטנים האלה לתוך זרקור, אפילו יותר השימוש שלהם sickeningly האבות מוות כמו הופעה ראשונה שלהם.
    מזויף בוכה קל כפי לעזאזל דרך אגב, פשוט לשאול כל שוטר תנועה עם הנקבה speeder.
    יש לי שאלה רפואיים ו / או משפטי חברים. האם זה נורמלי מוות CERT. להגיד "הידיעה בלבד לא חוקי מסמך indentification." כתוב על רקע אדום?

  23. elde סעיד,

    יש לי 2 כרטיסים ל VIP מה היה כרגיל את הקונצרט השני של O2 וזה היה נדחה עד מארס וקיבל הודעה כי כרטיסים אלה מוחזרים parially traded או עבור כרטיס הזיכרון; חושב זה אומר שיש סוג של בקרת נזקים קורה ... מצד שני אני רק שמעתי את זה 3D אלה נועדו כרטיסי הזיכרון של מייקל עצמו!!??

  24. bghoppy סעיד,

    הסתכלתי על זה מוות CERT: מידע כללי על הזמנת קליפורניה תעודות פטירה
    ההשפעה של 1 ביולי 2003, ישנם שני סוגים של עותקים מוסמכים של לידה ומוות רשומות:

    העתק מאושר: זה רגיל העתק מאושר זהים לאלה שהונפקו לפני 1 ביולי 2003. אלה יונפקו רק מורשה על ידי יחידים כהגדרתם בריאות ובטיחות קוד 103526 (ראה רשימה להלן). א 'העתק מאושר ניתן להשתמש כדי לקבוע את זהותו של אדם בשם על האישור.

    מידע מוסמך העתק: זהו גם רגיל העתק מאושר, אבל זה יהיה לאגדה ברחבי הפנים עם הצהרה "הידיעה, לא חוקי מסמך להקים זהות." א הידיעה מוסמך העתק לא ניתן להשתמש כדי לבסס זהות. אנשים אינם זכאים לקבל העתק מאושר יכול לקבל מידע מוסמך עתק.
    בחיפוש זה גיליתי בקליפורניה כאן הוא גם קרא מסמך הוכחת מוות מכתב.
    אני רוצה לראות כי המכתב וכן בדיקה לאחר המות pic לפני שאני יכול לשים את דעתי נוח.
    זכור SHOWBIZ זה, רבותיי.
    וככל שיותר אני חושב על זה, אם אין שם חברה המסייעת לאנשים עשירים מזויפים משלהם למותם, או להקל מלאה של שינוי זהות, אני הולך להתחיל אחד לעצמי. ללא ספק יש ביקוש.

  25. feyaya סעיד,

    תסתכל על זה, כביכול "מוות מתיחה יומן" אני נמצא כאן. מדהים, בלשון המעטה! אבל אני לא יודע אם זה יכול להיות מפוברק. מה אתה חושב?
    http://derekclontz.wordpress.com/2009/07/07/michael-jackson-death-hoax-diary-found-final-proofm-hes-still-alive/

  26. Bee סעיד,

    מעניין באתר! ראיתי את כל הזיכרון אתמול היה זז עד דמעות רבות לעבר נקודות. אבל, שני דברים הבולטים עשה לי קצת מוזר כמו:
    1) הבשורה בתחילת השיר, "בקרוב מאוד בקרוב, אנחנו הולכים לראות את המלך ... .." עכשיו, זה יכול היה רק צירוף מקרים וכן בשורת השיר האהוב עליך.
    2) הילדים: בטוח, הם כבר היו בשבוע כדי להצטער, אבל אני לא רואה שום סימנים שיש להם בכו במהלך השירות פעם אחת! הם נראה מאוד רשיון faire, אז אולי הם ידעו שהם מעוניינת לראות את אבא שוב בקרוב?
    כמו כן, פריז, בסוף (לברך אותה בלב!) הנאום הקטן שלה נראה מאולץ מאוד, וכאשר היא לא בכיתי ", היא פנתה משם מהר מאוד לה הדודה ג 'אנט. באותו זמן, אני נעשה על ידי כל מהמקום הקודם שירים ו ו tributes רגשות, אך מאוחר יותר עם מסתכלים על וידאו, זה הרגיש כמו rehearsed דיבור.
    אני לא מאשים את מייקל אחד ביט אם הוא היה יכול למשוך את זה, ולהיות מסוגל לחיות peacefully עם ילדים ובני ברית קרוב הנחה על אי איפשהו.
    עם כל טכנולוגיה חדשה, כי קיים כי לא קיים בעת מותו של אלביס, אני תוהה אם זה יהיה קל יותר לעקוב אחר אותו יום אחד?

  27. mysticallymagestically סעיד,

    אני מסכים עם כל ההצהרות שלך אנדראה. אנחנו עדיין מחכים כל toxicology דווח את התוצאות, נכון? זה חייב להגיד משהו. וכמובן, את העובדה שהוא באופן זמני "קבור" לעבר יער הדשא, הוא או היא? אני מתכוון, טוב ... למה זה לוקח כל כך הרבה זמן, אם הוא פשוט מת טבעי לגרום כמו מעצר של הלב, אממ? בילי Mays נקבר בתוך ימים, Farrah Fawcett נקבר בתוך ימים, מה הבעיה כאן עם מיכאל?

  28. אנדראה אמרה,

    גם אני מוצא את זה די מוזר שאחרי 'הנצחה', אף אחד לא רואה אף אחד לקחת את ארון מתים מתוך Staples Center או לתוך קרון המת או משהו כזה. והמשפחה נסעה למלון לארוחת צהריים לאחר מכן? אתה צוחק עליי?! Hahahaha. זהו האירוע הכי funniest אני כבר ראיתי פעם, ואני אומר אירוע כמו כל מוות של MJ הונאה. עכשיו הם אפילו לא יודעים איפה הם הולכים להיות מייקל תן עני 'קבור'. אממ, הנה מחשבה. אולי בשום מקום, כי הוא לא מת. Sheesh.

  29. קנאי סעיד,

    באותו שירות הזיכרון, מצאתי את זה מעניין, כי MJs אחיו Marlon ג 'קסון כלל סיפור על MJ לובש disguises הדיבור שלו. Marlon אמר משהו על MJ היה לבוש כמו בן אדם מגעיל להסתכל בחנות והוא מוכר אותו ואת MJ היה המום כי marlon מוכר אותו באותה חנות. Marlon לשים דגש על העובדה כי הוא תמיד יכול לזהות את אחיו, לא משנה מה. זה נראה כאילו היה MJ ידע marlon צופה משלו הזיכרון שירות של איפשהו marlon היה כל כך תת הכרתי שליחת הודעה mj כדי לתת לו לדעת כי הוא ידע כי האדם לא היה נפטר MJ. אני גם תחקר את העובדה Marlon אם ג 'קסון אכן היה בוכה. מאז הוא לבש משקפי שמש בתוך הבניין, אני לא יכול לומר. עם זאת, שמתי לב כי כאשר הוא היה נתקל frenzies את בוכה, הוא לא פעם להסיר את משקפי שמש כדי לנגב את הדמעות מהמקום. אני מאמין כי אכן היה שוער בוכה והוא למעשה הסיר snnglasses כדי לנגב את הדמעות מהמקום. אני מאמין כי ג 'קסון הוא Marlon / שחקן היה בעבר, כך הוא יכול היה בקלות היה לשים על מעשה. גם אני מצאתי את זה מעניין, כי ג 'קסון הקטן פריס הראה שום רגשות לאורך כל השירות עד הסוף. היא הייתה משחקת עם בובה MJ בכל שירות על הבמה, עד גב 'ג' אנט אמר לה משהו. אחר כך, נתן לה קצת פריז פרידה והתחלתי לבכות אך פניה לא נראה מסומק נראה כמו מגן של Brooke כשהיא בכו. ראיתי לא מעט דמעות על פני פריז, היא במהירות התחבאנו פניה. אני הראשון התחיל לשאול את עצמי MJs מוות היה מזוייף כאשר אחיו, Jermaine ג 'קסון, נתן את הידיעה כנס בבית החולים UCLA. הוא דיבר אל המצלמה ואמר אללה עשוי להיות איתך תמיד מייקל. זה נראה כאילו הוא ידע MJ היה לצפות את האירוע איפשהו בתוך reclusive המקום והוא היה פשוט לתת לו את איחוליי MJ לעבר חיים חדשים. IDK אולי זה פשוט jermaine של טבע, אבל אני מצאתי את זה קצת מוטל בספק. כאשר ג 'אנט ג' קסון הופיע בבית מתערב פרסים. אמרתי לעצמי, "וואו, ג 'אנט ג' קסון הוא יוצא דופן או אישה חזקה מאוד טוב" שחקנית "בהתחשב כי יש ג 'אנט היה מתנהג כמו במכרז מאז גיל 12, אם MJ המוות הוא אכן זיוף גב' ג 'אנט יש בהחלט יכול למשוך כי את הביצועים. היא אמרה כי המשפחה שלה "הנבחרים" לה לדבר על ההימור פרסים. שאלתי את עצמי למה הם לבחור את babygirl לדבר ולא jermaine מאז שהוא היה קול של המשפחה. אולי הם, במקרה הצורך להופיע יותר believable וכדי להשיג שהם צריכה שחקנית. בהתחשב MJs כלכלי קשה, תביעות תלויות ועומדות, ו tarnished התמונה, מעמיד פנים המוות שלו עד כה הוא לא נמשכו. בראיון הוא אמר פעם שהוא לא רוצה הסיור, הוא שנא את זה, אז אני כבר שואל את עצמי למה הוא שוב פעם תיור מאז 'זהו זה' כנס ב O2 arena. אני לא ממציאה כל התביעות ולא speculations כי MJ faked מותו. במקום זאת, אני רק שיתוף תוכן שלי. MJ אם אכן faked מותו, אני מקווה שהוא ימצא את השלום, כי הוא היה מחפש. במאי אללה לנצח להיות איתך את יקיריהן ואת אחיו מייקל.

  30. jaydogg סעיד,

    האם אף אחד לא שם לב כי כאשר פריס בכתה (או משחק) כי לא היו דמעות בעיניה? טוב, מלבד זה, אם זה כל מתיחה גדול יותר אני מקווה שזה אף פעם לא יוצא, או שזה היה כל וריד. האם אתה לא חושב שזה מייקל עבור פעם בחייו מגיע הפסקה מכל זה? תן לו להירגע וליהנות חייו לשם שינוי, אם הוא עדיין בחיים. ואם הוא לא יותר מאשר אלוהים יברך אותו ואת כל מה שהוא היה צריך לשים לה עם לאורך חייו. RIP או שפתון

  31. nycscenie סעיד,

    @ edenmalfoy אני יכול להאמין כי maayybbe הילדים / פריז היו לפעול אך הגוף זוגות לילדים? Dont אני חושב כך. אם אתה מסתכל pic ו vids של מהם כשהם היו קטנים הם נראים בדיוק אותו הדבר עכשיו. נסיכים יש שיער כהה אך פריס נראה בדיוק אותו דבר.

  32. feyaya סעיד,

    מוסכם. יש לו רק היה השערה לגבי איפה את "הגוף" הוא הולך להיות קבור. אני מעולם לא שמעתי על גופה שהייה unburied עבור כל כך הרבה זמן.

    אממ, מישהו מוצא האדם הראשון לשיר "אנחנו העולם" על הזיכרון קצת מוזר?? מישהו אמר את זה הוא יכול להיות מייקל, אבל מסתכל ידיו, זה היה נראה קשה לעשות את זה איפור נראה טבעי. מה המשמעות של כל אחד אחר חושב על האיש הזה?

    עוד דבר. מייקל אם הוא אכן חי, את הזיכרון נראה היה רחישה עם תת הכרתי הודעות. כלומר: "אני חי" ההצהרה בסוף, "מייקל אנחנו אוהבים אותך יותר, הצטרפו אלינו עכשיו." בתחילת האחרונות ביצועים, שימוש מופרז של זמן הווה, כאשר ההפניה אליו. קראתי מאמר קודם לכן, כאשר אני מנסה לברר פרטים נוספים לגבי אורי geller. היא אמרה כי מיכאל היה הסכימו לעבוד איתו להוסיף חיובי משפיע messges תת הכרתי את השירים שלו. אם זה נכון, וזה הכל מתיחה, למה לא את מייקל ואת סוג פעולה שוב להוסיף מעט מוסתר messges בכל הזיכרון??

  33. אנדראה אמרה,

    @ Nycscenie - אני השני כי הרעיון. זה ברור הוא ילדים. עם זאת, אני עדיין חושב שהם נמצאים על כל דבר.

  34. אנדראה אמרה,

    כמו כן, אני חשבתי שזה יהיה מתאים לי להזכיר כי על ראיון ראיתי אמש על הצג 'אקסטרה' הבחורה דבוב היה אחד ישן יותר של MJ רופאים חבר - אני באמת שוכח את שמו, אבל אני אף פעם לא יהיה לשכוח את מה שהוא אמר הכתב. הוא אמר את זה פעם אחת, גם מייקל ג 'קסון אמר לו כי הוא ידע שהוא רוצה להיות על הדף שוב, אם הוא' מת 'כי יום אחד הם היו נתקל יחד ארוחת ערב והוא הביא אותו לתוך חדר אחר ומיכאל אמר לו כי משהו צריך לקרות לו , כדי לוודא שהוא (הרופא) מלמדת את הילדים את דרכי יהוה של העד או מה שזה לא יהיה, וכדי לוודא את אמא מקבלת את הילדים.

    HMMMMMMMMM. חשוד הא? אבל אני באמת לא יכול לסמוך מישהו אומר כלום עכשיו לאור את 'המוות'. אנשים לשמור על למעלה מ springing אלה בכל מקום בשבועות האחרונים כדי לומר דברים על MJ שהם צריך אמר לפני הרבה זמן. רק מעלה יותר ויותר חשד בשבילי.

  35. SkylinexBleedsxRed סעיד,

    הם צריכים לעשות את הבדיקה של DNA על כל ילד, כי דבי Rowe גם אמרה שהיא הגדול נשאו את שני הילדים, אבל זה לא היה מייקל של זרע. אז ברור עד כמה הם יכולים להיות הילדים שלו ביולוגית? תחשוב על זה. לצחוק בקול רם. הצעיר של הילדים, אני לא יודע, מישהו כמו של אמא, כי אין רקע. הוא מסתורין הילד. כל מה שאני יודע זה כי הילדים האלה כי אין לך שיער שחור אנשים. הם בסדר, אנשים שיער לבן. זה פשוט לא הגיוני! אם הילדים האלה היו מעורבות, זה היה להראות עם לפחות כמה אנשים שיער שחור!

  36. SkylinexBleedsxRed סעיד,

    Please, Someone send me a link to the picture of Michael with the words, I'm Alive on it. I watched the memorial, But I must have missed that picture.
    About that diary, Okay, THAT was really weird. I wonder how credible a source that Derek is though?? It would be amazing if he came back and did a tour like the Derek site said. I'm glad that I'm not the only one who thinks that the memorial was entirely staged. Good points being pointed out by everyone here. It makes total sense!

  37. dirtydiana Said,

    Is it me or does Michael's oldest son and one of the Jackson's brothers appear to be laughing after Paris's questionable reaction? The same Jackson brother appeared to be laughing earlier also. This whole situation just gets weirder and weirder. Notice how Reebe Jackson walks over to MJ's eldest before Paris speaks as if to make sure the kids don't slip up. It all looked staged to me. And notice how not one Jackson has a tear rolling down their cheeks. I know that everyone takes death differently but come on, I still cried more, even with all my suspisions.

  38. dirtydiana Said,

    Maybe the Jackson brother isn't laughing and is crying the more I look at the video but MJ's son does appear to be smirking.

  39. monij Said,

    To OLDGREGG, one of the readers [Tis_Ruthy] posted an interesting link to an article in relation to MJ's March conference in London [You may like to read this newspaper report from March this year…..http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1159645/Trembling-gaunt-100million-debt-Michael-Jackson-makes-final-entrance.html…read the last section….seems otthers noticed the difference in Michael's face…hmmmm]. In this article, it is mentioned that Navi was in the audience at the time of the conference, could this have been a decoy too, so that people do not go thinking that the person on stage is not the real MJ?

  40. SkylinexBleedsxRed Said,

    feyaya: That man at the beginning to sing We Are The World. That can't be Michael. It looks nothing like him. I know when Michael played the mayor in Ghosts, I could easily recognize him. Michael has distinct eyes that I would know anywhere. The guy at the memorial doesn't add up to Michael. IF it is him, Wow, Okay, Fooled me.

  41. ly9512 Said,

    Okay – weird. When I first saw that picture of him in the ambulance I thought his face looked so swollen. Especially from his nose to his mouth. Like its so much bigger than MJ's face. Some people said it could've been because of the drugs but they weren't 100% sure!

    I completely agree that not everything adds up from this story. Everything is just kind of a mystery! I can't wait until everything unfolds.

  42. Yes555 Said,

    IF michael is indeed alive, the memorial seemed to have been swarming with subliminal messages. ie the “i am alive” statement at the end, “michael we love you more, now join us.”

    “I am alive, and I am here forever?” They're lyrics from a Michael Jackson song he sung with Paul McCartney called “The Man”

    http://www.youtube.com/watch?v=rXgim4YXLXk&feature=related

    LYRICS:

    There's a man
    Who plays the game of life so well
    Ooh, there's such a man
    His thoughts you can never tell, ooh
    And it's just the way he
    Thought it would be
    'cause the day has come
    For him to be free
    I'm alive and I'm here forever

    This is the man
    And it's just the way she
    Thought it would be
    As he says, something has
    Happened to me
    Then he laughs, he kicks
    And rolls up his sleeves
    I'm alive and I'm here forever
    This is the man

    There's a man
    Everybody thought they knew
    Ooh, there's such a man
    He's not like me and you, ooh

    And it's just the way she
    Thought it would be
    As he says, something has
    Happened to me
    Then he laughs, he kicks
    And rolls up his sleeves
    I'm alive and I'm here forever
    This is the man

    And it's just the way she
    Thought it would be
    As he says, something has
    Happened to me
    Then he laughs, he kicks
    And rolls up his sleeves
    I'm alive and I'm here forever
    This is the man

    And it's just the way she
    Thought it would be
    As he says, something has
    Happened to me
    Then he laughs, he kicks
    And rolls up his sleeves
    I'm alive and I'm here forever
    This is the man
    (this is the man)
    Ooh yeah
    (ooh, yeah)
    This is the man
    (this is the man)
    This is the man

  43. SFAN Said,

    A person who really planned to hoax their death will not allow themselves to reappear in the public ever again with the same identity so fans out there can drop their hopes of MJ suddenly popped out from no where with a surprise and staged a comeback concert, he is not stupid, so it is as good as MJ is already dead! His ultimate aim is to have peace and privacy.

    If MJ is really dead, he could be feeling really sad now because while he was alive, people chose to believe the bad things about him and when he died, people still chose to believe that he actually staged a death hoax, he may be asking 'Why nobody just believed me just for once!”

    Deep in my heart, I hope he is really not dead but out there somewhere having his peace finally and live to ripe old age because he deserves it. If he is really dead, I hope everyone can just respect this truth and give comfort to his loved ones that he had left behind because they are the ones that are suffering in pain right now.

    God bless u MJ, no matter where u are now because I know you are in a better place rite now!

  44. curious_george Said,

    Glad I'm not the only one who is wondering if this is all a hoax. And for the record, I was never a huge fan of MJ so it's not like I'm just having trouble accepting his death.

    I found the speech by daughter Paris to be extremely fake and stiff; rehearsed. For all of the noise she made, not a tear. While Marlon was giving his speech, she was fiddling with her little hand-bag a lot; and twice Janet turned to her and said something at which point she finally strung the purse strap over her shoulder and then in a really 'fake' sort of way, leaned on Janet. It was as if Janet told her “lean on me, try to look sad.”

    Also, it was bizarre the the Jackson brothers all wore dark shades. Something you might expect at a MIB Convention but not a memorial. At times they appeared to have the facial expression of someone 'choking up' but never a tear to be seen rolling down their face. When you're that choked up, tears can't help but fall – duh. And when Marlon started with his speech, his voice was all shaky and cracking up…but again, not a tear to be shed. I call BS.

    as for the pic of MJ in the ambulance; as someone in the healthcare profession for many years, who's actually DONE CPR, the hand placement of the paramedic is way off. It appears the palm of that hand is on the upper chest, just below MJ's left shoulder; definitely not the correct hand placement for doing chest compressions.

    I listened, last week, to the 911 call and something seemed off with that call. The dispatcher sounded very aloof, he asked strange, irrelevant questions but didn't seem to ask the questions you'd expect one to ask. The caller was overly polite; ended every sentence with “sir.” Do you really think that if you're in the presence of a non-responsive celebrity, one in which a doctor is there performing CPR and it's obviously not helping, is going to be so polite? So calm? And then there's the whole issue of the caller admitting that the doctor present was doing CPR on the bed. WTF? To me that was a screw-up. Even people with a basic CPR course know that you can't deliver effective chest compressions on a soft, cushiony surface; you gotta get the person onto a hard flat surface, down on the floor if necessary. A doctor would have known this for crying out loud, particularly one who would be frantically trying to save someone like MJ.

    I found it strange at the end of this call, when the caller advised that a doctor was there w/ MJ, and that MJ was 'cold' (implying it was too late), that the dispatcher then just said something to the effect of “okay, well they should there right away”….I would think a real dispatcher would not be so quick to determine “it's too late”……and at the end of that call, the dispatcher tells him “if you need anything else, call us.” WTF? What a strange thing to say. And I thought that EMS dispatchers were to stay on the line until it was confirmed that paramedics/EMS HAD arrived.

    Oh, and I thought Brooke Shields' speech was a little fake, too. There were times that she was choking up a lot…..but amazing, no tears….eyes didn't even become glassy or watery.

    Lastly, I think it's bizarre that the family would have brought the 3 children up on stage like that. I thought these kids were very sheltered and protected from the media…….now suddenly they're on stage for all the world to see? How inappropriate on the family's part for deciding to allow this……….but then again, if MJ isn't really DEAD, it's not such an inappropriate thing to do because it's merely part of the 'act.'

    Oh……and the oldest boy didn't seem the least bit upset, either. If these kids were as close to MJ as it's been reported, don't you think they'd have been crying? red swollen eyes? I mean, you can't stop a kid from crying.

    I call total BS.

  45. Goldie Said,

    i love this website

    i belive michael is alive and in a better place alone with his kids <3

  46. Sosh Said,

    About Michaels Kids: Isn't it possible the kids at the memorial tuesday, arent'his kids? It was only recently that Prince and Paris are seen unmasked. It could have been Michaels Imposter with just a few kids hanging around to show the public their faces. This way they can be easily staged. Or was it just a coincidence this happenend only some weeks ago?

  47. MyBelovedMJ Said,

    About the whole “Children” thing. To be hornets, i think that the children know`s that ther father is in fact still alive, i think they saw him at the hospital, to say “goodbye” for now, and Daddy will see you soon. If Michael faked his own death, i am pretty sure that he would reveal himself, at one of the concerts, but that would also be the last time that he would ever perform again. All that crap with Michael beeing on drugs, and skinny and all that shit, my god, i have never in my entire life heard so much BS as that. If you look at teh rehearsel videos, you can see that Michael is in Great shape, and Danceing and sining like he always have done. I`m pretty sure that it infact was him on the rehearsels, between the sings, Michael is talking, and that IS his voice for sure. I love his voice, so that would not be so esaly forgotten. And in some of the reherasel videos, Think it is Billie Jean, Michael goes upclose to the Camara, you can see his entire face. And let me just say. NO FAKE THERE. But what concerns me most, is that he was in such great shape, as he was, and then duddnly he “drops” dead. NOWAY. I don`t believe that, I think he is alive. I will believe he is dead the day i get to see his body. I have a feeling that we would get us a surprise at the Concert the 29th of August. רק מחשבה.

  48. alive Said,

    Did anyone hear what Latoya said to the fans at the Nokia? She said Michael Is Watching and he Sees all of you and he Loves you all so much. She would be the one to let something slip. If she meant he was watching from heaven or up above then why didn't she say that? It doesn't feel right and your gut feeling is usually the right one. Anyone else think this was strange?

  49. Andrea Said,

    @ alive – no, I didn't see that speech, but LOL at Latoya. IF ANYONE could mess this hoax up it'd be her.

    I do find that strange, though.

  50. feyaya Said,

    that's hilarious about latoya. it would probably explain why she wasn't “elected” to speak about michael's death at the BET awards. about michael's physical condition: how ignorant is the media when they say he was skinny and all that crap?! michael has ALWAYS been skinny. ever since he was a little boy, he's been thin. they act like he was once a macho man, now he's bones with skin wrapped around them. get real!

  51. MariannaB Said,

    There is one thing that puts a full stop to “Michael intended to get away from all the pressure, heal the debts and thus planned and executed the fake”.
    Michael would NEVER intentionally have left alone his children. Certainly not to the any possible influence of his father.

    Michael loved to play with the media that had treated him so badly. But nor for the price of his children.

    If the tragedy was a fake put to scene then the origin is to seek in the greedy entourage.

    Michael was sold from the very beginning of his life – so were his brothers and sisters. None of them experienced a normal life.

    Now it's the turn on Paris, Prince and Blanket – and THIS, Michael would never haved allowed. Paris was sold at Stapels and Janet took her back like “well done”.

    Not one of Michael's closest friends was seen or heard in public except giving a “I don't participate in this”.

    To me, two possibilities: the whole thing is initiated by the entourage to the monetary wellfare of all involved.
    Or it happened as an unintential chain of unforeseen complications with the “in first place not-wanted” death of Michael.

    Real tragedies are written by life in a more uncomprehensible way than we can imagine. My brother had a stroke at age 41 and is ever since 100% handicapped. My sister-in-law works in a hospital. My brother was not seen by a PhD for 5 hours. And? She failed to help, that's all.

    I agree to the fake at the conference, I agree to the questionmarks with the ambulance, photo in the ambulance, uncomprehensive details of the last 2 weeks. I agree to the selling idea behind Staples and the play around with media for creating another mystery which sells well.

    But Michael would never have given up his children.

    RIP Michael – I just hope they bury you soon and do not sell your bones as well as your voice and gifts before.

    My daughter has become fond of you at age 7 and she answered immediately: oh no, Michael is dead. He loved his children.

    All our love and gratefulness keep accompaniing you whereever you are.

  52. JC.LOVES.MJ Said,

    The pic of him in the ambulance doesnt prove anything. I love MJ wid all my heartt and i believe that he very capable of faking his death, hes known as the guy who had many disguises. You know wats weird, how marlon spoke of how MJ was in diguise in a CD storee, is it just me or does any one else think that hes tryna send out a message that MJ is capable of disguising himself? As for the decoy, has anyoen seen Navi anywhere? like has he even commented on the deathh ? Its a tad weird how no ones heard from him, and the pic of MJ in the ambulance, he has the money and the mind to pull it off, its people like us who are able to question, I for one believe that he is alive. I just hope hes okay tho.

  53. Sosh Said,

    @MyBelovedMJ:

    How can Michael reaper at a concert 29th of august if these concerts will be canceled. Without Michael there is no use in having a this is it concert.

  54. JC.LOVES.MJ Said,

    Sosh: theyre not cancelling the concerts, they sed something about it being like a tribute thingg. נכון?

  55. Sosh Said,

    Thats right, I've read in another topic and annother post by MyBelovedMJ that there are plans to have a concert at his birthday, 29 of august.

    Last week I heard that if the concerts go on like tribute concerts, they will be held in the LA Staples Center and not in the O2 Arena. Can anyone confirm this.

  56. Goldie Said,

    if michael is faking his death he´s not going to be in public ever again he is going to hide..

  57. Dweeby Guy Said,

    @JC.LOVES.MJ
    short after MJ's death, Navi was on a morning talk show talking about MJ's death and also BBC did a segment on him where he talks about how devasted he was when finding out.

    http://www.youtube.com/watch?v=HhoohFP2anM

    http://www.youtube.com/watch?v=1PugUvUHpRU

  58. edenmalfoy Said,

    @MyBelovedMJ

    Where did you see this footage of the rehearsal with all that extra stuff? All I've seen is the minute and a half of They Don't Really Care About Us…

    I would love a link to see the extra parts you were talking about.

  59. MyBelovedMJ Said,

    You look it up at youtube. Just type, Michael jackson Performence 2009, and they will all appear. I must admit, that mabye you will laugh in some of them, they are pretty funny . And listen to Michael`s wonderful voice. Then you will never forget it

  60. Samantha Said,

    It's simple, the day i heard he was dad, i broke down into tears, i was almost going to commit suicide, i love mj. But another side of me was saying that his Alive, and its easy to beleive because michael only wanted to escape, He didnt like touring, and he owed to much money so he probably faked this. And his family knows and is going along with it, if you watch Paris theres no tears.. And none of them look really that upset, Like imagine if your brother died? you'd be in tears or if you're trying to hold back. But i dont know its what i think, i reckon his just hiding somewhere and wont reveal because 12 people commited suicide and if he reveals his not dead the world will be angry. But dead or alive, your alive in my heart, and i love you so much michael, forever i adore you and i hope your alive away from ur troubles. But wether or gone or still out there somewhere i love you michael, live in peace or rest in peace.
    xxxxxxxxxxx

  61. supermom75 Said,

    @mariana_b i knew mike for a long time and his kids were his most loved possesion but he would leave them in the care of his mother knowing they are safe also diana ross has said she made a promise to mike not to let debbie rowe near his kids so he has them protected by ppl he loves in his life if he said his good byes in the hospital and told his kids he loves them and will be back his kids are very trong and i know this and they will listen to daddy and they will wait till the time is right to be together again everything is falling in place to the will so far and debbie rowe who once said i want my kids now asks for a delay do you not think that is fishy she wants time to think about weather she wants her kids hmmmm so who told her what is really goin on and who is paying her she already took 8.4 mil on her kids and signed her right away i think michael knows what he is doing love you mikey

  62. JC.LOVES.MJ Said,

    thanks dweeby guy.
    there isnt any thing to prove that is the real MJ in the ambulance, he had impersonators all over the world, who knows.
    This is the only site keepin me sane.
    But just a word to all those people who want to commit over his death, think about it, he would never want anybody to take their lives away over him.
    :)

  63. MariannaB Said,

    The kids seemed to be set under drugs. Paris has been acting like a trained poodle in a circus to deliver what the world was waiting for (or what the family intended to deliver in their performance). And gee what a circus indeed.
    Now it's a romanian who got paid to die on behalf of MJ. And Romania is home of vampire castle and vampires are representing the non-dead and MJ wanted eternal live… lol… what a morass of absurdities and short thinking. If you ask me, the spider in my room played the main part in the story.

    It's so ridiculous to read the hundreds of “revealed truths”.

    There's only one thing for sure: there are immense monetary interests involved.
    And as we learned from the prof. financers: money does not know neither shame nor borders.

    Let Michael rest in peace – the whole plot and digging after it is too much of a shame and disgusting.

    What is YOUR personal interest in digging after MJ? What is YOUR personal greed or hunger?
    Isn't it time to care for the LIVING close to you and do something about YOUR life?

    Turn to the one in the mirror.

    Michael knew what he did and if he didn't, he's responsible for his life anyway.
    He deserves like anybody else to be left alone in peace.

  64. MyBelovedMJ Said,

    Michael would never have people to take their own lives, because he “died”. And in my opinion, those people who did that, Im sure they loved Michael, but if they really did love him, they would have been living on. FOR HIM. That is what he would have wanted

  65. bghoppy Said,

    marianna, liitle hypocritical are you? You found this sight yourself, you felt deserving of adding your own opinion, and just because there are outlandish ideas like the romanian and that he died in '84 (I wish they were not), doesn't mean we all believe those parts or even include them in our analysis of this case.
    U bring up they money. That's part of why myself and others are worried. What if he was harmed in some way to get as his money?
    You ask what OUR greed or need is? My main problem here is in every aspect surrounding this story, there is an obvious failure on the part of journalists to cover it in a way that is professional and complete. These are the same people we entrust to flesh out BS if and when the government tries to decieve it's public. How can these same people ask he right questions of our govn't officials when they are afraid to ask Jermain Jackson relavent questions and tell him he is lying when he does.
    And I am tired of this crying on behalf of famous people for their loss of privacy. To crave attention and shun it at the same time is ridiculous.

    ANYWAY, WHERES YOUR MIRROR?

  66. MariannaB Said,

    Very good analysis – thank you. I believe this site and forum are absolutely necessairy and helpful.

    The journalists have been fed from the first minute. The entourage are professionals in working with media. M played with the journalists.

    Now a brandnew cake is being created. You cannot prevent from parts of the truth to leak through. So in order to make facts the less harmful possible some nice artificial add-ons are appended: some mysteries, some unusual, some scary, some all too common.
    And everybody runs after the cake, no matter how strange the thing appears with a distant look.

    It's good that this site aims to disclose the added aspects and the intentions behind.

    It's good that the questionmarks are being placed.

    Never trust a person, authority or not, without knowing their intention behind. If you know why they do it, you can deal with it.

    Personally, I don't care whether it was Michael or Joe or anybody else behind this thing. I feel that this time the stage is too big for them to be able to handle the scenery.

    Who pulls the ropes will be unmasked in the end – thanks to today's communication infrastructures.
    If there are people in LA being paid to hold back information – the information will anyway leak out in New Zealand or Dubai.

    Times have changed and all this money of those involved is not enough to buy the whole world.
    Happily.

    I don't agree on the point that we should not let celebrities go.
    We paid them already for the pleasure of sneaking around them. We bought their music, tickets, fan items, newspapers. So everybody got already what the deal was about.
    If we in addition start getting emotional from afar, this is our own personal decision and thing. I am convinced that running after the person of celebrities soon takes the shape of stalking.

    Letting go hurts.
    If M is behind this story, he wanted to be left alone and to start a new life. It was the right moment to do so. He will never come back as before – millions of misled fans will not forgive.
    So this is it.

    If the entourage draws the curtains, we have to let him go as well and concentrate on the living.

    You asked about my mirror – I'm looking to all that from a distance. I'm neither in the US nor in AUS.
    I like M, I am not a fan, I would have liked to meet him one day and have a nice talk about this and that. I think he did and left a lot of very nice things in his first life. Besides, I have no interest except to avoid foolishness in my life if feasible.

    Our newspapers got fooled with 3 year old pictures of M. It's not only the US or English press suffering from manipulation. Some of our journalists who covered the story did not even know MJ, mistook the songs, even misinterpreted what was said. They did not even get a glimps of a position to ask questions. They thus did the same shameful job you mentioned above.

    It's a global significance of deterioration – press profs doing the same miserable job as the financial profs and politicians fed by advisors and lobbyists.

    There's only one good thing about it: times are changing, people are getting aware and a wave building up will break.

הוסף תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.

Theme Provided By: Wordpress Theme - First Cash