מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

מייקל ג 'קסון יכול ללכת על הסיור מ מעבר חמורה. תוכניות להיות hatched עבור hologram התמונה של המלך של אבא להופיע על הבמה לצד אחיו לסדרה של קונצרטים, חדשות של העולם דיווחו. width=470

אבא של ג 'ו ג' קסון ואת אחיו Jermaine, Tito, Marlon ו Jackie שהיו חלק ג 'קסון 5, הן מאחורי הרעיון. הם שואפים להיות מדה של מיכאל שלו בעבר בקבוצת Solo סיורים מתוכננים בשעה gigs בשנה הבאה.

מרטיט את הכוכב הבא יהיה אלביס Presley, מי "סיירו" העולם בשנת 2006 - כמעט 30 שנים לאחר מותו - כאשר hologram עליו היה מוקרן לצד הלהקה ולתזמורת.

חבר של משפחת ג 'קסון אמר: "הם חושבים את מיטב לזכרה של מייקל יהיה לקבל אותו חזרה על השלב הסופי של אותו זמן - כמו שהוא רצה. אבא של מייקל ואת האחים חושב סיור עולמי, שבו מדה של מייקל הוא מוקרן חי על הבמה לצד מוזיקאים, וויל לרדת סערה. "כן, ואנו בטוחים שהם גם חושב שכולנו מאמינים כי הם רק עושים את זה בתור 'הנצחה' - עם שום קשר לחלוטין עם משוגעים הרים של כסף הם היו עושים את התהליך.

"הם גם מאמינים מיכאל ילדי מעריכים יהיה לראות אותו על הבמה מול מעריצים שלו כפי שזה משהו שהם לא עשו. הם חושבים מייקל היה אוהב את הרעיון כי הוא עשה את שלו למלא התאוששות חלום הבא על ידי מה עשה אלוויס. זה מושלם מחווה כוכב אח שלהם ", אומר חדשות של העולם.

זה מעניין לציין, כי גם בני המשפחה אומרים כי החלום של מייקל היה לעקוב אחרי מה אלביס עשה ... .. מעמיד פנים כאילו מותו למשל?

... ו, לזכר? ימין. לשים את ילדיו של זרקור שוב, אותו כי הוא כל כך הילדים המשיכו נואשות סמויים עבור 95% חייהם שלו לפני מותו ', הוא משהו שאני בטוח שהוא מעולם לא רצה ... במיוחד אחרי שיש עשה את שלו הופעה ראשונה הזיכרון.

אנו מאמינים כי אם המשפחה היא אכן הולך לבצע סיור זה, כי זה פשוט יותר ראיות ממליצים מייקל ג 'קסון הוא חי. הכסף עשוי סיור כזה תקבע את כולן, ומיכאל למעלה למשך שארית חייהם. חובות של מייקל היה כבר נכתבו כל, בגלל שלו 'מוות', והוא יכול ליהנות מאבק שלו ללא תשלום, רגוע החיים האמיתיים שלו עם הילדים, תוך צפייה של קונצרטים (לשם שינוי) מן הנוחות שלו בסלון ספה שלו חדש הבית מוסתר אי שם בחריין או מקסיקו.

  1. MyBelovedMJ סעיד,

    אני חושב מייקל יגלה את עצמו על הבמה. יש הוא דיבר על כך במשך שנים את הילדים "Bugged" לו ללכת איתו על הבמה. mabye זה רק לאחל לי לחשוב, אבל לעזאזל זה יכול להיות מגניב אם מייקל חשף himsefl באותו שלב. אני יודע שזה נשמע טיפשי, שוב, רק wishfull לחשוב, כי אני אוהבת אותו כל כך הרבה.

  2. דינמיט סעיד,

    Dont אני חושב שהוא היה לחשוף את עצמו isn't זה חוקי זיוף משלך מוות אך כן זה יהיה מגניב אם הוא עשה

  3. DawneVee סעיד,

    אני כל כך שמח שסוף סוף אני יכולה להגיב על פה ... היה נתקל בבעיות התחברות במשך ימים ולא היה מסוגל לכתוב.

    Hmmm ... אם בני משפחתו של MJ היה לבצע שוב פעם, אני לא רואה איך זה ראיות הוא חי. : - / אולי אני חסר משהו.

    אני באמת מקווה שהוא היה הולך לצאת שלו לעבר ארון מתים הזיכרון ואת תפוצץ את העולם מהמקום, אך ברור כי לא קרה.

    אז בסדר נניח שהוא עדיין חי (אשר חלק ממני עדיין חושב כך), בו (מדינה או מדינה) האם הוא מחליט לשבור את השתיקה? ואיך? קונצרט? חדשות להפיל? משפחתו?
    ומתי? לפי יום ההולדת שלו באוגוסט? בשנה הבאה?
    אני מקווה שיהיו עוד רמזים בעתיד.

    מעבר האצבעות שלי tx.

  4. אנדראה אמרה,

    אני באמת תוהה אם בכלל היה אי פעם להפוך את 'לחזור' אף - כך rightfully - קונצרט זה היה אמור להיות שלו 'חוזרים' המסע. מדהים איך לחזור .. מן המתים! זה יהיה מושלם לגמוד הפרסום, אשר כמובן, כולנו יודעים שהוא די ידוע לשמצה עבור אלה סוג של דברים.

    לגמרי קשור, אבל מישהו יודע איך להעלות תמונה שלך פרופילים ב כאן?

  5. MyBelovedMJ סעיד,

    Dawnedwee. הסיבה לכך, אני חושב שהוא חי, כי הוא, במילים אלה הופיעו wrting לצד התמונה שלו בבית memoriel: Im בחיים, ו Im כאן לנצח. הוא מפחד לעזאזל מחוץ לי, אבל ראיתי את זה בתור סימן, (שוב, אני רק mabye נאיבי) והוא זה אוגוסט משפחתו יעשה את קונצרטים, כמו ג 'קסון 5 Renioun, וכן יהיו בחיים מסבכה כמו מייקל על הבמה. Im מצטער אם אני נשמע משוגע, אבל אני לא יכול לקבל את זה sentance מתוך הראש שלי. ואני לא זכתה עד `אני בטוח לחלוטין שהוא באמת הלך. אני חושב שהוא יהיה תפוצץ את העולם מהמקום יום אחד, מי יודע. אני אוהב את מייקל כל כך הרבה, ואני הייתי נותנת הכל כדי לקבל אותו בחזרה, גם הלב שלי (אם הוא באמת מת), רק כדי לקבל אותו שוב נשימה. אני רק מקווה כי יום אחד זה מיכאל רואה, אם הוא היה ablte אליו, לדעת כי אנחנו אוהבים אותו ולתמוך בו, לא משנה מה. אוהב אותך מלאך

  6. דינמיט סעיד,

    LOL זה יהיה כל כך מדהים אם הוא עשה את שלו ואת תחזרי התאוששות היה באירלנד, הוא היה פה ב 2006 ו נשאר עבור 3months עם הילדים שלו ושל רשמה כאן כמה שירים, הוא אהב את זה, הוא רצה לקנות 2 Castle ב פקק , האנשים פה עזבו אותו במנוחה ו didn't טרחה שבו הוא אהב אותו, הוא אהב LOL קוקר של בוקר, הוא היה מוכתם הירח בלילה הזמן ללכת על הדשא על ידי הבעלים של המקום, הוא היה נשאר,
    הם אמרו לי כמה נחמד ו הוא היה ביישן, והיה נהדר עם הילדים וכיצד הוא מצא את זה קשה לבטוח 2 אנשים, אני מעוניין יש לי 2 C wen לו שהוא עשה את הקונצרט האחרון שלו כאן

  7. supermom75 סעיד,

    העניין הוא שאני שונא להלשין על התקשורת שוב אבל הם אמרו מייקל רק בקושי מציגה את ילדיו לפני שהוא מת בשנת 2005 שוב טועה 9r 2006 אני מאמין שהוא unvails אותם הביתה הווידאו של פוקס על תסתכל על זה בתקשורת נמצאת שם עשר או 11 מהם והם התחבאנו כל הדברים שהוא עשה מתוך אהבה, אפילו יותר מדי, אומר מייקל התקשורת אוהבת את negitive
    http://www.youtube.com/watch?v=qergecgMmaY&feature=related

  8. supermom75 סעיד,

    מצטער, זה היה 2007 הייתי עדיין טועה

  9. Sosh סעיד,

    בתוך שבוע של האלבום החדש מייקל ג 'קסון הוא הודיע. במקום מוקדם יותר השמעות אזנים זה לא נקרא 7even אבל resurection. Resurection היא גם הראשונה פרסמה המסלול. הוידאו קליפ כרגע היא מה שאנשים מכנים 'כיפת פרויקט'

    לפני ההודעה, כל הגדולות טלוויזיה / חדשות המופע tipped על זה חדשות חמות.

  10. Sosh סעיד,

    ההודעה הקודמת שלי היא כמובן wishfull חושב.

    למרבה הצער את הסוגריים שלי - חלום על מצב / כיבוי - נעלמו בתוך ההודעה.

  11. m2kg סעיד,

    אוקיי, זה פשוט freaky. רק יום אחד קצר להיות בדיוק 6 חודשים עד 25 ביוני.

    http://www.kob.com/article/stories/S719592.shtml

  12. dezyte סעיד,

    ובכן הרעיון שלי היה זה .... הוא לא מת, הוא פשוט החליט לחיות די ושקטה life.Coz שהוא לא היה יותר כמו 20 הוא הלך לישון כי הוא חתם klnowing קונצרטים 10 ו התעורר חתם ל 50 ושהוא לא יודע איך הוא הולך למשוך 50 gigs שהוא אינו גדול אוכל ... ולפני שהוא אמר שהוא היה מעדיף למות אז ללכת על הבמה להביך אותו ואת עצמי מול של מיליוני fans.So שלו בעת puttin זה למעלה לעשות את זה ביחד sense.He בחרו להקריב את הכל, אבל כדי לשמור את הטוב pic העצמית שלו ... ועכשיו משפחתו כמו הזיכרון הולך לעשות סיורים ברחבי העולם או smg ... שלו רק כדי לעשות כסף ...

  13. jackoisalive21 סעיד,

    מייקל מת isn't נקודה. הוא חי ו IM שמח כי עכשיו הוא יכול לקבל קצת שלווה. אמרתי את זה מהיום הראשון שהוא חי wasn't ואת המשפחה שלי חשבו שאני משוגע. אחרי הכל ולפני מותו הוא היה SUS. ו thats זה.

    אבל בבקשה, אני יכול לומר כי כל העם חושב שהוא יהיה לבצע התאוששות מן המתים, תאמין לי זה לא יקרה, ככל שזה יהיה נהדר שלה פשוט לא אפשרי. זה היה להרוס לו את התמונה ואת completely תהיה נקודת מעמיד פנים את מותו רק כדי לחזור?

    מייקל אני יודע את שם בחוץ, אני באמת מקווה שיהיה סוף סוף למצוא את השלום, כי מגיע לך, או 100% ו-IM הילדים והמשפחה שלו הם על זה.

  14. dezyte סעיד,

    ohhh לחלוטין שהוא לא יהפכו כל התאוששות! הוא הולך לגור ושלווה שלו, בדרך כלל החיים! זה מה הוא מגיע! אני Luv U MJ IM ו 100% עם אותך! U ur יודע מה לעשות ....

  15. sita סעיד,

    לצד הרעיון הגדול מתיחה,
    אני פשוט רוצה focuse כמה רעיונות
    Cloning מיכאל

    mj רוצה clone עצמו
    http://www.newkerala.com/nkfullnews-1-68569.html
    http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2009/07/07/michael-jackson-wanted-to-clone-himself-115875-21500169/
    תוצאה-> עם מיכאל, הכל אפשרי

    http://www.rael.org/rael_content/rael_summary.php

    First cloning החברה:
    http://www.clonaid.com/page.php?18
    ™ Clonaid יכול לעזור לך:

    * אם אתה סטרילי ו איבדו תקווה שיש לך את החלום של הילד.

    * אם אתה הומוסקסואל או רצון עמוק ילד מי היה לשאת GENES משלך.

    * אם רק איבד - או עומדים לאבד - א אהוב משפחה וברצונך לראות תאומים זהים של אותו אדם מתחיל חיים חדשים.

    * אם אתה HIV + ועל רוצה ילד זה יהיה תאום גנטי שלך - ללא infecting גם את התינוק או את השותף שלך עם וירוס.

    * אם אתה פשוט רוצה להיות cloned, לא משנה מה הסיבות שלך עשוי להיות.

    -> אורי geller
    -> מייקל של הילדים, אולי נשים
    הכל צריך להיות מרוכז כמו מעורב איש כזה מגרש!

  16. פרנצ 'סקה אמרה,

    אני לא יודע מה לחשוב על זה. אני לא להשתתף את holotour על בטוח. אני לא משלם מכס על אודות מייקל, זה על המשפחה להרוויח כסף החוצה. אני מקווה שהם עשו את זה בשבילו כי הוא צריך כסף כדי לשלם את כל החובות, אבל אני חושב שהם פשוט רעב. אני לא אוהב את הזיכרון, זה היה אירוע דביק. כפי taky כמו holotour. טעם רע.

    ראיתי תמונה מאוד עצובה של מייקל בו הוא נראה חלש ישן, wrinkles סביב צווארו. אולי הוא לא היה מסוגל לבצע וכעת הוא מתחבא ו recovering somewere.

  17. מסתור סעיד,

    כן, אני קורא את זה, גם אתמול בבוקר & שמח שזה פורסם. מייקל להופיע בתוך hologram שלו "הסופי" הופעות? כמה נוח. זה כמו דגי לי כמו חזרה כללית האחרון (& 100 יותר שעות) קורה רק כדי להיות לגמרי על ידי מספר רב של מצלמות וידאו HD. כמה נוח. בנוסף, הוא פשוט קרה להשלמת הפרוייקט Video (כיפת הפרויקט - להשלים עם נוסטלגי מתח מסוג הקברות & פוסטר גדול של מייק בתור אדם זאב) שבועיים לפני מותו. הוא הודה תמיד למעלה ושואף את ההצלחה של סרט מתח, אז מה דרך טובה יותר מאשר זה של חלקים כוללים את הפרויקט הגדול הבא? אני זוכר שזה היה הודיעה כמה ימים לאחר מותו, כי למזלנו האחרון שלו לחיות תרגול הביצועים של "זהו זה" הסיור נלכד על המצלמה. סרנדיפיטי הו! אחר כך למדתי לא רק על המצלמה, אלא רב מצלמה, גבוהה Definition Video and Audio מרובה לעקוב. "מה?! בסדר! "אני exclaimed, קורא אחי. הוא הסכים איך זה היה מתאים. שנינו יש נרגש, שמח בבית בעולם מזל, כי זה היה נרשם על המלאה. דיברנו על איך MJ כנראה לא היה עושה פיזית עד 50 מופעים בכל מקרה, זה היה & את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור אותו & הקהל שלו. בנוסף, זה יכול לעזור לשלם את החובות שלו $ $. אנחנו גם דיון לגבי איך זה יהיה ענק אם הם עשויים לשחרר אותו בתור סרט theatres הסופי הקונצרט. Lo & להביט, ימים לאחר מכן הגיעו החדשות, כי זה "של מייקל ג 'קסון סיור אחרון Rehearsals מוסרט עבור שחרור אפשרי, CD / DVD / בתי קולנוע." למרות שזה מה שאני מקווה עבור, אני הפך לחשוד. נראה מושלם strategized & להורג כדי לקבל את מייק & Associates העסק נחלץ ממצב קשה ועדיין appeasing את המעריצים.

  18. אנדראה אמרה,

    @ Jackoisalive21 - אני לא אומר, הוא בהחלט הולך לעשות משהו או לחזור על זה מיין. כל שאני אומר הוא שאם הוא עשה, זה היה די הרבה להיות הגדרת Awesome.

  19. אנדראה אמרה,

    ואני מאמין, גם, כי ילדים ובני משפחה נמצאים על אותו ואת יודעת שהוא חי. זה די ברור!

  20. Solid121 סעיד,

    אני חושב AEG שיחק מסיבי חלק זה עדין ונתן רמזים על מנת להפעיל את המצב "זהו זה" קונצרטים. צפה עיתונאים עם אורטגה ו פיליפס כאשר הודיעו על התאריכים היו להיות rescheduled. התגובות הן חלק שאלות על הדרך בה הם הולכים לשמור על אודות כמה טוב Michaels הבריאות היא שהוא מעולם לא היה סרטן העור או כל מחלה. אחר כך לקרוא את זה http://www.msnbc.msn.com/id/31716678/ns/entertainment-music/ זהו אחד הסעיפים strangest קראתי אודות מישהו אשר עברו ארבע שעות הרפואי "עף עם הצבעים" כולל בדיקות דם ו toxicology הדוחות. גם את הזיכרון קני אורטגה אמר "אנחנו פה קצת פחות משבוע לפני ומיכאל היה איתנו", הזיכרון נערכה 10 ימים אחרי שהוא מת ', כך שהוא לא צריך לקבל אמר: "רק לפני יותר משבוע "??

  21. שרה אמרה,

    אוקי אז מצאתי משהו אמר ג 'ו ג' קסון.
    הוא אמר שהוא לא יודע כלום על סמים, אבל הוא כן יודע מה זה היה, זה היה לעזור לו להירגע מ לעבוד כל כך קשה. ממה שהוא אמר, "בכל מקרה, הוא לא מתעורר. הוא לא התעורר. הוא מת לו לישון. "
    עכשיו אני מבין שהוא היה על המיטה והרופא נותן לו CPR אבל לא אומרים שהוא callapsed?
    האם הרופא רואה את זה קורה?
    אני רק על צד מבולבל עכשיו.

  22. sra0123 סעיד,

    אני מסכים לחלוטין עם jackoisalive21. מיכאל לא יכול להופיע כי הוא היה בהחלט להרוס את המוניטין וחוץ מזה, הוא היה משפטי problems.Let זה להשאיר אותו חי חיים של אנונימיות כפי שהוא לא יכול לעשות לפני, במרחק אנשים שמנסים למצוא משהו עליו לדבר על כאב ו הוא. למרבה הצער, העולם איבדה אמיתית ההומניטארי מי אף אחד לא עשה יותר מאשר אי פעם לעשות כדי לרפא את העולם.

    שאלה: מה אתה מתכוון לעשות עם "אמיתי" ילדים? האם אתה חושב childrena אלה הם מזויפים גם?

  23. Mariah סעיד,

    אני סקרן לגבי ליז טיילור. זה נראה מוזר לה שלא להשתתף הזיכרון, או לבצע כל סוג של התבטאות הציבור בכלל. שלה ומיכאל הם מאוד קרובים.

    מאז אף אחד לא באמת שמעו ממנה מאז שלו "מוות", חשבתי שאולי היא איתו עכשיו. אולי היא שחקן מפתח זה מעשה קונדס.

    זה רק המחשבה שלי. מה אתם חושבים?

  24. idontknow סעיד,

    אני לא יודע במה להאמין ואני לא יודע אם MJ מעוניין לחשוף את עצמו או לא.

    הילדים האלה הם בהחלט שלו נדל ילדים - צפה Home Videos, אותה הילדים.

  25. Yes555 סעיד,

    הראש שלי כואב, haha! אני לא יודע אם הוא חי או מת, אבל אם הוא באמת הוא חי ויש בו התחיל חיים חדשים במקום אחר, טוב, הוא יכול גם להיות מת, נכון? הוא בוודאי לא לעבור את כל זה מעמיד פנים צרות של פטירתו, רק כדי לחזור? O_O בכל מקרה, אנחנו צריכים לתת לו לנוח בשלום. הוא בוודאי לא רוצה להיות טרח.

    אבל תראה את זה:

    תעודת הפטירה, שפורסם על ידי TMZ אינו העתק מאושר, הוא העתק מאושר הידיעה. "הידיעה, לא חוקי מסמך להקים זהות" הוא imprinted מול פניו של העתק. א 'העתק מאושר, עם זאת, ניתן להשתמש כדי לקבוע את זהותו של אדם בשם על האישור.

    למרות הדיווחים של מייקל ג 'קסון הגוף הוא יער הדשא בהוליווד הגבעות, TMZ אומר שהוא לא שם. עם זאת, על האישור, על שם הלוויה הוא הקמת יער הדשא. מה נותן?

  26. edenmalfoy סעיד,

    @ Mariah

    אני בהחלט חושב אליזבת T. יהיה ענק חלק זה כפי שהיא מתיחה של אדם אחד הוא ידע שהוא יכול לסמוך לחלוטין.

  27. DawneVee סעיד,

    בין הזבל בטלוויזיה (בידור הלילה, מאוד, הוליווד גישה, וכו ') וכן את האשפה באינטרנט (TMZ, טי אונליין, מיותרים, Radar Online) בטענה כי "מקורות" מצאו כל מיני סימנים על הזרקת MJ של הגוף, כך של הקורס מבוסס על ההנחה שכולם MJ הוא מלא blown נרקומן.

    ובכן, אני חושב שזה כל חבורה של חלאות.

    # 1. MJ של 4 שעות עברו כל כך פיזי AEG יכול לבטח אותו. MJ אם אלה היו כל סימנים על גופו, הוא היה לראות במהלך הגופני ואת AEG היו נותנים MJ ללכת כפי שהם לבטח לא היה מכור.

    # 2. האם אין זה מדהים כל אלה חסר ערך אתרים / מופעים לשמור מנוח "מקורות" עבור כל חדשות רכילות עסיסי? על בדיקה לאחר המות לא לכבות. אז איפה הם מקבלים את המידע? הו זה בסדר, הם עושים את זה.
    את עושה את פתולוג בדיקה לאחר המות אמר שהוא לא רואה שום סימנים על הגוף של MJ (אני לא יכול לזכור היכן קראתי את זה עכשיו, אני צריך לקרוא כל כך הרבה דברים שאני כבר לא יכול לשמור דברים ישר). אני מאמין שהוא עשה את זה פעם אחת MJ הצהרה של הגוף היתה מועברת אליו.

    # 3. אם MJ היה הזרקת סימנים על הצוואר שלו, והוא היה פתוח supposedly ארון מתים במהלך הצפייה, סימנים אלה עדיין יהיה להראות, גם באמצעות איפור, האם אתה לא חושב?

    היזהר ולהשתמש wisdonm כאשר צופה בטלוויזיה וקריאת gossip monger אתרים אלה. יהיה הם אומרים ועושים הכל כדי לקבל את 15 דקות של תהילה.

  28. Angel36 סעיד,

    כולם אוכלים את הקש מה הוא מאכיל אותם.
    זה נראה כמו רוב האנשים לא יכולים לחשוב על עצמם.
    כל תוכנית טלוויזיה או internetsite רוצה לחפור ולהוציא את העפר עד כמה יכול למצוא עוד על mj.
    בכל תוכנית טלוויזיה היא העתקה מ eachother.
    העיקר כמה כסף יכול לעשות את זה מתוך milkcow.
    האם הוא לא מכיל מספיק הלכו רהט כשהוא היה "חי".

  29. אנדראה אמרה,

    אני מסכים עם dawnevee ו ... angel36 כל יום באמצעי התקשורת (טלוויזיה, כמו גם באתרים מקוונים) יש משהו חדש לדבר עליו - אפילו הפרכה עצמם בכל פעם שהם עושים! אפילו התקשורת יש את הסיפורים ישר, כמפורט הרגיל.

    כפי שאני אומר לשמור, וימשיך אומרת, משהו קורה. ומאחר יום אחד, שום דבר לא הוסיף למעלה. ישנם דיווחים כי כעת הוא גופו לעבר כוך בבעלות ברי Gordy? ובכן, אתמול בלילה הוא אישר כי אלה היו השמעות אזנים לא נכון. אז. אנשים משקר, הוא משקר את התקשורת, את משפחת ג 'קסון הוא נורא להשאיר את זה בבית מתיחה. היה לך 2 שבועות כדי להבין מה הולך לעשות עם 'BODY'. במקום זאת הם החליטו כי התכנית כולה מבוים הזיכרון. לקבלת בושה. הוא ללא ספק בחיים, ואנשים לא יודעים איך לשמור את זה בסוד יותר.

  30. אנדראה אמרה,

    ומה אני מתכוון על ידי משפחת ג 'קסון הוא נורא להשאיר את זה בבית מתיחה (זה יצא לא נכון) אני מתכוון כמו למשל, הם נורא בשעה הסתרת את העובדה שהוא עדיין חי.

  31. svangel סעיד,

    ppl צביעות ברצינות אתה חושב שזה יכול להוכיח פריז בוכה כי הוא מת ... הזכות היו דו"ח ות של הילדים שלו מאושרים ו מתנהג reall בקושי יכולתי להיות כל כך ... טרח wat התחסדות מזויפת של ילדים כדי לבכות .. של קורס ... הם יכולים. plz .. מוות הוא דבר זה גם מתוכנן, אוהב אותך ... MJ. אני בוכה WNT דודן U בחיים אני יודע

  32. CuteAngel סעיד,

    עוד על ליז טיילור, אתה יכול לבדוק אותה ציוץ דף תגובות שיצאה לשם: http://twitter.com/DameElizabeth

    היא נותנת לה סיבות לא השתתפות הזיכרון.

  33. bghoppy סעיד,

    אני חושב שזה האיש קני אורטגה נראה חשוד בכל זה. אתה יודע מתי הוא מציג את פינלה, "מייקל עבד כל כך קשה על זה, זו היתה התאוששות", חשבתי שהיה לנו את כל הבניין עד חומר חדש, או יותר של הוידאו הם היו supposedly, ואז אנחנו פשוט 2 הישן שירים. הוא נראה די שאוב מועמדת הזיכרון, גם כן.
    ועכשיו LAPD ישארה רצח הוא אומר עכשיו אפשרות, אבל הם מחכים toxicology את הדוחות. WTF? האם זה נשמע מגוחך לאף אחד אחר, כי אתה יכול להתחיל לחשוד כי מישהו עלול להיות criminally אחראי למותו, אבל אתה הולך לחכות להמשיך? ובלי עיתונאים בשאלה זו. אם זה היה רצח (אני עדיין חושב שהוא חי), כיצד בעולם אולי אתה יכול לתבוע מישהו, לאחר לחרוץ את זירת המוות במשך כמה ימים (כאשר נדמה שאולי יש סמים מעורבים במותו) איסוף ראיות, אז במקום לפתוח לכל אחד ואת כולם, אז שלח לראש המשטרה למצוא עוד תרופות (איך הם לא מוצאים לכל פריט הרפואי הראשון לגרוף?), לא לקבור את הבחור לאחר 2 שבועות, אבל לאט לאט מודה על האפשרות של רצח, בשעה זאת אומרת שאתה צריך לחכות toxicology? מדוע? במקרה שאתה באמת היה מזל לתפוס ו להוכיח את זה לפעול? WOW זה מה עובר על השופט והמשטרה עבודה ב LA אני מניח.
    הייתי גם רוצה לשתף armature פסיכולוגיה הטריק. כאשר אנשים מדברים, אם הם לא ממציאה ישיר על קשר עין עם מראין, כאשר הם גישה לאזורים של המוח אשר מחזיקים זיכרונות, לכיוון involuntarily בעיניהם כדי להעביר את הזכות, או שמאלה. כאשר הגישה היא שפת אם אזורים של המוח מודאג עם יצירתיות, יהיה להשיט את העיניים בכיוון ההפוך. לכן, כאשר אדם אומר לך את האמת בדרך כלל לראות את העיניים כדי להזיז את זכותם כאשר הם נפשית גישה תטמפרטורה זיכרונות, אבל כאשר אדם צריך ליצור את הזיכרונות שלהם כדי להזיז את העיניים שמאלה. כאשר ג 'ו ג' קסון צריך לגשת זיכרונות מה קרה הבן שלו ואיך הוא מרגיש לגבי לו את העיניים שלו לסחוף למטה שמאלה.
    אני חושב שזה דרך טובה למדוד BS מכל ראשי מדברים שאתה רואה בטלוויזיה. מה מוזר הוא אחות טענות אשר הוא שאל אותה Diprovan רק נראה ישר קדימה.

  34. DawneVee סעיד,

    הנה עוד ראש גרדן בשבילך ...

    עבור אל http://www.radaronline.com/exclusives/2009/07/exclusive-drugs-found-michael-jacksons-mansion-match-those-doctors-car

    ובכן, ובכן, תן לי לראות כאן ..

    למה לוקח 2 שבועות LAPD סוף סוף נתון זה החוצה?
    ד"ר Murray של הרכב היה impounded באותו יום MJ מת. הוא לא היה לוקח 2 שבועות למצוא גלולות במכונית.
    הוא היה נתון המכונית שלו בחזרה כמה ימים ושום דבר לא נמצא בו.
    אם המשטרה חיפשו את המכונית הזו או הגיעו עם תרופות אלו, הם היו לוקחים ד"ר Murray לתוך במעצר.

    לא יודע אם זה יש משמעות או לא, אבל חשבתי הייתי שולח אותו בתור פוסט שאני ממשיך לעשות את המחקר.

  35. dirtydiana סעיד,

    הכל כל אחד צריך לעשות זה להסתכל על זה לעזאזל O2 עיתונאים הווידאו ולראות שזה לא מייקל. אני יכול להבין איך הוא לא מדיה המונית להרים את זה ב הברורה של הסיבות אולי מסתיר משהו. אבל ג 'קסון נכון fanatics ביותר של כל בני משפחתו לא כועסת כי זה לא MJ הוא משוגע! הדבר מראה כי הוא מסתיר משהו המשפחה. זה יהיה חלק עיקרי בכל סוג של הולך על לחקור את המוות, כך קרא. אולי imposter יחליף אותו כי הוא היה חולה. אני לא יודע! אבל זה יכול לענות על הרבה שאלות על המשפחה החוקרים. אבל כמובן, אם הוא מעמיד פנים של המשפחה לא שם לב, הם מתחבאים סוד.
    אני מתכוון קדימה!! 2 חודשים (תקן אותי אם אני טועה) לפני מותו, לאחר עבירה של AEG פיזי עבור קונצרט גדול, הוא שולח גוף כפול. משהו כל כך לא נכון. כאילו שאני כבר אמר לפני, כל מישהו צריך לעשות את זה הוא צפה O2 עיתונאים. אם אתה מספיק inteeligent להאמין שזה לא MJ, אז אתה צריך לשאול את עצמך למה? עדיין התמונות של עיתונאים trully להראות שזה לא הוא. אני מעריץ ענק MJ אבל לא crazed קנאי. איפה MJ impersonators, רגליים fanatics, התקשורת ולבסוף משפחתי אומר: "זה לא שלנו MJ !!!"? בגלל משהו להיות מוסתר מה הסוד הוא.

  36. mysticallymagestically סעיד,

    רגיל Joes ברחוב הם לגמרי קונה לתוך מפוברק Media-יצר תיאוריות כי MJ היה נרקומן וכי הם מצאו קוקטייל של תרופות שלו חזקה או קצת לומר את גופו. Idiots. עיתונאי שלמות ו אמתות יש מת רשמית. גם מכובד ברשתות כי הם אמורים לקיים עובדות מעל ספקולציה (כמו הרשתות הגדולות כבל) הם succumbing זו ענק כסף תלבק השתוללות. אני לא יודע במה להאמין יותר, אבל כל מה שאני יודע זה TMZ הוא המקור היחיד שכל אלה רשתות אתרי חדשות (LA Times, BBC, CNN, MSNBC, AP) קיבל את הדו"ח ות מ הראשוני. זה, כשלעצמו, גדול זה סימן לכך כל זכר להשלים חרא. Toxicology דוחות לא לשחרר למשך שבוע או יותר, כך שכל אלה מדווח כי הוא נמצא סמים הם addled-FALSE

  37. אנדראה אמרה,

    @ bghoppy - חובבני את הטריק פסיכולוגיה הגיוני. לא פלא שכל משפחת ג 'קסון היה עושה כל דבר MIB משקפיים בבית הזיכרון. הם היו צריכים להסתיר את העיניים משקר.

  38. MyBelovedMJ סעיד,

    אני חושב שיש כמה רמזים היה בכך הצהרה Lizzie מ. 1 אחד: מיכאל, woulden `לא רוצה לחלוק את צער עם העולם, זה בינינו, על ידי אמצעים לנו שהיא (מייקל ואת עצמה). היא היתה אהבת חייו, כחבר, ANS כך הוא היה לה. אני חושב כי יש לה חלק בזה. אבל אני אוהב Lizzie, היא תמיד היה שם מיכאל, ואני יודע שהיא גם עכשיו ..

  39. goslinger1 סעיד,

    האם הם עושים בדיקות DNA, fingerprinting, סוג הדם ניתוח, וכו 'לפני שהם לחתום על תעודת הפטירה? או, האם הם פשוט צריך "בסדר" מאת בן משפחה של מי מזהה את הגופה? עד כה, אין שום הוכחה שזה מיכאל כי מת. . . לא חתיכה אחת של הוכחה. למעט התמונה מטושטשת אמבולנס. . . אף כי הוא אינו מופיע (או imposter) הוא מת.

    אני לא חושב שהוא יהיה resurface אם הוא חי. אם הוא חשב שהוא hounded הרבה לפני שהוא "מת" אז הוא היה בהחלט להיות scrutinized ו hounded יותר אם הוא "לתחיה".

    מישהו עשה נקודה טובה באתר זה, בכל זאת. הם אמרו כי אם מיכאל עשה resurface, הוא כנראה לא נמצא אשם מעמיד פנים מותו. . . afterall, את תעודת הפטירה, לא היה חתום עדיין.

    Hmmmm. . .

    אוהב את האתר הזה, דרך אגב. זה נהדר לדעת אחרים נמצאים שם כי הם לראות ולהרגיש את אותה דברים אני! עבודה מצוינת, מנהל לנו לשמור על כל החדשות!

  40. feyaya סעיד,

    כפי קשה כמו זה, אני מנסה לא לראות את כל שטויות על זה בטלוויזיה, במיוחד טי ... האישה הזאת מקבלת על קור רוח בכל זאת איתה "startling, New revelations מאחורי מותו של מייקל ג 'קסון!!"

    אני פשוט לקרוא היום כי משמורת הדיון נדחה שוב על ידי אחר שבוע. כמה פעמים דברים הולכים לקבל נדחה בכל זה??

  41. svangel סעיד,

    השאלה היחידה היא למה מפריע לי היה מייקל ג 'קסון לעשות לנו את זה ... כולנו אוהבים אותו .... הוא פשוט thoes טיפש ppl מי slandered את שמו .... אני חושב שיש יותר מדי ... speculations שלי falts מתיחה של מוות ... רבים מזויפים michaels ... wat אם הוא עשה reall נכנס למעצר ואת הלב נשמר על ידי הרופא ואז החלטתי או אולי גם את העולם im ded חושב שאולי גם להישאר ככה ... den הם מחליטים כי הם מביאים את מלכודת ... זה נשמע כמו משהו ג 'ו גרה לעשות ...

  42. פרח אמר,

    יש לי גם אמר מהיום 1 שמשהו לא בסדר מתוך 02 הדבר כיצד יכול מישהו לחשוב כי האיש הזה הוא אמיתי MJ לא הדרך שבה הוא נראה מוזר, וכאשר הוא אמר את זה הוא וילון קריאה אחרונה !!!!!!!! אמרתי לחבר שלי לא theres משהו כאן לא בסדר dont אני יודע מה זה אבל זה לא נכון, כי היום שמעתי mj נפטר הכל בא לי bck ידעתי משהו היה לא בסדר ואני בכלל לא היה המום מסיבה כלשהי . IM 100% בטוח hes בחיים את מדיה לא הולך לנו עם טיפש זה לא דבר סמים דרך אני חושב שהוא כבר מתכננים את זה כמה זמן היה שם אף פעם לא הולך להיות טיול אני יולי זבל, חבר 'ה ללכת bck ובדוק את הדבר 02 אין לו את מה שאני יודע שאתה יודע הכל היה שם אף פעם לא הולך להיות טיול שלה מצחיק איך שהם 100 שעות של תרגול שלא מדה ו 200 רשומות, זה לא אותו את ambulace IM תיאטרוני א + מדיה איפור אמן אני יודע על איפור וכו האחרונות אנו לראות תמונות של האמיתי MJ הם אותו חזרה לעבר staples, dont ואני חושב שהוא יהיה כל טוב לא לבוא bck כפי שאנו מכירים אותו MJ חי ובני משפחתו נמצאים עליו ועל הגיע הזמן שהם עושים משהו טוב בשבילו, אני מקווה עכשיו הוא יצטרך את החיים כל עוד יש לו for.i גם חושב שהוא חייב להיות כל כך עצוב כי הוא היה צריך לעשות זה לסגור את הידיעה חברים / אוהדים / המשפחה הם כל כך רבים וכואבים ppl לעזאזל עשה את החיים ל הנקודה כי הוא צריך מזויפים מותו thats שלה גם עצוב מאוד קשה עבור ppl נמצאים על תעלול זה מוות קשה עליהם יותר מאשר על עצמו mj לגרום להם את זה עכשיו צריך לשחק את זה ולשמור סוד, אני יודע Liz + Diana תמשיך את secert אלא גם עבור משפחתו ג 'קסון הם אולי לא כל כך טוב, אני גם חושב הילדים שלו על זה אני בטוח שאנחנו dont לראות אותם לעיתים קרובות אני חושב אמא שלו + ג' אנט תמשיך secert זה, אבל אני ג 'ו dont hes חושב על זה את יכולה לבטוח בו משפחת ג 'קסון? אני יודע שאני מקבל dont מעורב רגשות ממנו או האם הוא יודע מנה הוא לא יודע? רק הזמן אגיד, אבל תאמין לי MJ בחיים. LIKE IVE אמר POST IVE אחרים שנעשו כאן קראתי על tmz הערות שאחד paramedics מי הלך הביתה mj כאשר יש להם את 911 לקרוא שם 100% בטוח הגוף הם הורידו מ MJ הביתה באותו יום לא היה The Real ו MJ הצוות בבית ucla אמר משהו היה לא בסדר מתי MJ BODY הובאה במשהו מוזר קורה???? כל אלה הם דבר כל כך ברור הוא בחיים mj

  43. Sosh סעיד,

    אני כבר חושב על זה כל המצב וניסה גישה אחרת

    מיכאל ו AEG המתוכנן, כל זה happenend האחרון כמה שבועות. התכנית היה לעזור לו לצאת מיכאל (הציע) פיננסי הבעיות ולתת לו כל כך גדול התאוששות מייקל יכול לחיות חיים מאושרים אחרי.

    אף אחד לא יודע מה עשה ברגע הסיור היה הודיעה, כי היא אף פעם לא היה הולך לקרות. הסיור היה כל coverup לתת מייקל המלך של אבא שלו שם מאחור. וזה מה happend לאחר ה -25 ביוני. כולם היו מדברים על מייקל. מכירה של מוצרים מייקל הלך בשמיים-גבוה. זה היה שלו האולטימטיבי התאוששות. את החובות יכול להיות משולם, AEG היה להתמודד עם Sony כדי לשתף את שניהם תוספת הכנסה.

    חוץ מזה, הם יוכלו להרוויח הרבה כסף על האלבום החדש הבא שלו (S). אלבומים חדשים אתה אומר? אבל איך יכול איש מת לעשות תקליטים או שירים חדשים? התשובה היא פשוטה:

    הוא אמר כי MJ כתב על 100 שירים עבור אלבום יחיד. רק 10 - 13 wher לשים על האלבום, כל כך הרבה שירים עדיין לא השתמשו ב האלבומים שלו. אני חושב שיש אנשים כמעט כל מי יודע איזה שירים יש שמאל. בטח כמה שירים אלה נרשמות ועדיין זמין לשים חדשה MJ הרשומה. עם זאת, הרבה שירים רק להיות קצת טקסט על נייר. הנה בא הטריק! כמו מייקל הוא לא מת, הוא עדיין יכול לסיים את השירים או יותר, לעשות חדשים. כמו שלו הוא בעיקר דברים שלא ידוע, הוא יכול ליצור את כל מה שהוא רוצה. Quincy Jones, גם חלק מהתוכנית, יהיה להפיק את האלבום החדש ואת השירים (S).

    תחשוב על זה: - מיכאל הוא בן חורין, בלי כל הלחץ.
    - AEG Sony ו להרוויח הרבה כסף על ידי הרשומה מכירות וכו '
    - יש מספיק חומר כדי ליצור אלבומים חדשים עם מה שנקרא "חומר שלא '.
    - יכולות להיות שירים חדשים, אשר ודאי ישוחררו כ 'חומר שלא'
    --

    מה אתה חושב על זה?

  44. דינמיט סעיד,

    ידעתי frm יום 1 הוא מעולם לא היה הולך לעשות 50 קונצרטים, האיש על 02 בבירור isn't לו אפילו dermot O leary אמר שהוא מתנהג מוזר,
    it was him at the rehersal i believe, did anyone c the article about what michael would look like dead they posted a picture of him with scars all over his face
    frm התמוטט ניתוח האף, העיניים נפוח, כוויות על פניו frm את המודעה pepsi, זה נראה כאילו כלום אותו בתמונה הוא היה שחור, אני חושב שזה היה כוכב frm את העיתון

  45. דינמיט סעיד,

    Heres הקישור http://www.dailystar.co.uk/posts/view/88647/shocking-mask-of-pop-king-Jacko

  46. דינמיט סעיד,

    Omg עכשיו הם אומרים שהוא לקח 55pills ליום בחודש האחרון של מותו, צביעות אני מאמין חלאות היומיום כוכב מגיע עם למעלה, איפה הם מקבלים את זה בולשיט מ
    ומדוע didn't לאיש לעצור אותו לעשות את זה אם הוא כן לוקח אותם, זה הגיוני dosent

  47. ejay5131 סעיד,

    האם אתה רואה את כל הודעות החוצה עכשיו של סמים וכו 'הם "ארץ לעולם לא נמצא בבית כאשר הם פשטו את זה לפני שנים, במהלך ניסויים? ואף אחד לא חשב כי אז היה יוצא דופן? אז מה הם מצאו אותה והשאירו אותה שם? קדימה, מישהו הוא מסייע לתדלק את od ו השמעות אזנים סמים. בני משפחה וחברים, כי הם על זה? עוד מישהו חושב שהם היו ggod התוכנית אבל יש דברים Messed up ברגע 911 התקבלה קריאה? אה ועל 911 השיחה, ממתי לעשות אומרים לך להתקשר בחזרה, אם אתה צריך משהו אחר? Ummm, שלום ... כאן אדם כמעט מת, אני חושב שהם NEEDED משהו! ולמה הם מרגישים צורך לשחרר את 911 לקרוא? וכולם ידעו איפה Mj היה חי, איך יכול הרופא לא יודע את הכתובת אבל את הסיור הגיע אוטובוס כי לפי ידע את הכתובת MJs הבית. כיצד נוח כי הם הגיעו יחד במשך הסיור בבית רק את הרגע הנכון?? ואף אחד לא רוצה לדבר עם אנשים שהיו באותו טיול??

  48. kastueck סעיד,

    אני באמת מקווה וכן גם הוא חי איפשהו. כאשר הייתי צופה ב CNN הזיכרון, שמתי לב כי היו שם הרבה יבש העיניים של קהל. זה פשוט לא מוגדר טוב איתי. אני חושב אולי קתרין היו כמה דמעות, אבל כולם עשו את זה לא נראה אומלל.

    זה יהיה לקחת סכום עצום של כסף ותכנון כדי לשלוף א לגמוד כזה.

    אני תוהה אם נעשו כל האחרונים "sightings" של MJ או יותר טוב, אם יש לו תמונות של האחרונים להוכיח כי הוא חי.

    הזיכרון היה לצפות כי אני סגור ארון מתים. אני מוצא את זה מוזר, כמובן, את יכולה לעשות את המשפחה ברירה, אבל זה פשוט נראה לי מוזר.

    אני בטוח, מייקל הוא לקרוא את זה עכשיו, עבור כל מה שאני יודע, הוא מנהל את האתר הזה.

הוסף תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.

נושאים של שמספק: Wordpress נושאים - ראשון םינמוזמ