האמת מאחורי מייקל ג 'קסון מוות מתיחה

יולי 11th, 2009
על ידי Admin

להלן קטעים כבר sourced מתוך בלוג שנקרא Illuminus בתוך תיאו אשר זמין כדי להציג בו את כולו כאן: http://bit.ly/19rPT1

תיאו Illuminus טוענים כי הם היו הסוד מאחורי ארגון מייקל ג 'קסון מוות מתיחה.

"ג 'קסון של התאוששות מבוים
ג 'קסון, יותר מכל אדם, ידע את rigors של הריקוד, כי הגוף שלו לא יכול היה להתמודד עם התאוששות כמו שהוא הבטיח את העולם. ב ' UT הוא לא רק craved אלמוות של גוף ונשמה, אבל שם של תהילה, או של אהבה, כי הוא הרגיש eluded היה לו את כל החיים, גם את מה שנקרא נישואין (אשר היה די רציני בנושא, אבל אף פעם לא היה צורך אהב , הוא מצא את שלו פחד שהוא לא יכול לאהוב). מייקל יצאה להראות את העולם כפי שהוא היה צעיר כמו פעם וכן מסוגל מבטיח על ידי שורה של מופעים, כי גם אדם בן חצי שלו היה נמצא אי אפשר לשלוף. "

"שהוא יכול גם לנהל בפועל הטיפול יאוש עדותו שלו, וכן את גאון ונחישות. אבל הוא רק תכנן לבצע בפועל את ההפעלות. אין לו כוונה למעשה כלשהו של engaging של הופעות, כי, פעם העולם היה לראות מה הוא עדיין היה מסוגל, הוא היה "למות", ולאחר מכן לשבת ולראות את העולם לספוד לו. "

"הבה בחר אחד הרשומה ישר. מייקל היה קנאי בריאות, ולא לרעה בסמים-לפחות הרבה. Pleas שלו כדי שינה של הרופאים היו ploys הסעד כדי לקבוע את מותו על הבמה (אשר היה ראוי, כמו כל החיים שלו היה במה). גרוע Deepak Chopra היה aghast במה שהוא ראה כמו מייקל התלות הגדלה והולכת של תרופות עם מרשם, אבל מייקל ידע את זה, ברגע שהוא "מת", Deepak היה זוכר את pleas עבור תרופות, ולשתף אותם מתוך אהדה שלו כבוי החבר 'וכך לחזק את ג 'קסון, כי בדיוני נפטר בתרופות. כדי להגביר עוד יותר את זה בדיוני, ג 'קסון phoned רופאים אחרים, מתחננת עבור תרופות, וכמה הרופאים עשו לספק אותם, אבל הוא מעולם לא השתמשת בהם. גם הוא היה מפוחד עד מוות הכל כדי לאפשר להחליש את גופו של קלוש להחזיק עם החיים. "

"ג 'קסון של" מוות "
בערב לפני ג 'קסון של "מוות", הוא רקדנו את הלב, כמעט מלה במלה (אשר underscored את נמנעות של שורדים מתיש את לוח הזמנים הוא מעוניין הודיעה שלו לציבור). הוא חזר אל שכורה הביתה, והוא היה אמיץ ממני את המתנה הסילון Burbank לעבר נמל התעופה, אשר transported אותו למיקום של ארה"ב Southeastern כי אני לא מעז לגלות סוד (עדיין). אבל אני חייבת להסביר, כי אדם שמת כביכול של התקף לב תחת עצם הידיים של הרופא האישי שלו (לקבל אמיתי!) אבל לא היה ג 'קסון 47, בת רומנית בשם Dimitrie Draghicescu, מי Illuminus תיאו disgracefully גררו לתוך זה חולני רומן. "

"Dimitrie-Draghicescu המלח ג 'קסון
לאחר 3 שנים מלא של ניתוחים פלסטיים והדרכה, Dimitrie יכול בקלות לעבור לגור עבור ג 'קסון, לא להזכיר מת אחד. אבל שלא כמו מיכאל שגיב, Dimitrie עשה למות. Dimitrie, לא ג 'קסון, היה אחד whisked לבית החולים. האם אתה לא שואל את עצמי מדוע אדם phoned 911 לא אמר "מייקל ג 'קסון" היה קורבן? זה לא היה כדי למנוע את פרסומם, אלא לבטח את זה, את צריכה להיות 911 שיחות נותחו על ידי מומחי קול מנתחי והאלקטרונית, אף אחד לא יכול היה לזהות את הלחץ מן המתקשר בוטה של כזב. "

"Dimitrie הסכימו למות מייקל של המקום רק בגלל שהוא היה מסוף מחלה, ובגלל ג 'קסון היה נדיב הבטיח לתגמל את המשפחה שלו. והיה לו Dimitrie סירב שלנו היה צו חשף את הסוד Draghicescu המשפחה, אשר הביאו להם את תשומת הלב של תיאו ב Illuminus בסוף 1700s (הם גם אנחנו מכירים את גזר-Gold ברזל טיעון מקל). "

"מייקל ג 'קסון הוא חי, וכן נוכח המידע הוא נאלץ לצאת Illuminus תיאו, הוא עשוי להגיע גם את המטרה של החיים עד 150, אבל אני לא חושב שהוא יהיה ליהנות אלה מיותרים 100 שנים (וזה גם לא יהיה לנו). אבל בינתיים, מייקל ג 'קסון הוא נהנה הרבה מאוד את מראה של כל העולם הדמעות. הוא השיג את תהילה ואפילו מידה של אהבה וכבוד, כי eluded אותו בחיים. שלו הם eccentricities נסלח; אלה הוא מנוכרים הם reconciled. ואולי זה לא דבר רע. מה אני חושש, באופן אישי, בו הוא מייקל ג 'קסון הוא בראש עכשיו. למעט אביו, אף אחד לא יוכל לומר "לא" ל-מייקל וכי היה על ג 'קסון בן אדם. איך להתמודד עם העולם של מייקל ג 'קסון, כי הוא בא? כמובן, אף אחד לא מכיר את ג 'קסון חדש עבור מי הוא. "

 

תגיות: קונספירציה, תיאוריות קונספירציה, מתיחה מוות, מוות Faked, השמעות אזנים
פורסם ב תיאוריות קונספירציה, מתיחה מוות, השמעות אזנים | תגובות (37)

37 תגובות ל "האמת מאחורי מותו של מייקל ג 'קסון מתיחה"

  1. quesarasara אומר:

    זה לא מספיק אמינה. אני מצטער. זה פשוט heresay. ומאחר שאנו יודעים מתי יש כזה פולחן שהוקם? איפה את העובדות! חינם הקש הוא כזה זונה.

  2. supermom75 אומר:

    הוא היה לג vampires ואת המשמעות מאחורי imortal אני יודע את זה אני חבר קרוב, אבל זה רחוק מאוד נמשכו עבור micheal אני נוסע יותר עם זה אני מאוד רוצה להאמין, אבל כדי לגלות את המקור ומי אמר לו ללכת דרק clontz חיפוש כי מסיבה כלשהי אני לא יכול לשים את הקישורים למעלה יש לו שלושה דפים על אותה עדות convo עם קרוב ל ppl מייקל וזה נשמע כל כך יותר אני מרגיש כמו מייקל אדם זה עשה את זה בשביל תשומת לב ... בדוק .. דרק clontz את החיפוש ואת Checkout כל מידע על ראיה

  3. nycscenie אומר:

    הייתי אוהב את זה אבל אני מאמין באמת חושב dont האמיתית שלה דודן annyyoone יכול להמציא ארגון ולספר את הסיפור הזה. וגם אם היה כזה ארגון, Y היה להלשין על מעשה קונדס ולכן מוקדם? מי אמיתי לארגון להיות יותר זהיר עם מה שהם כותבים. Unrealated לנקודה, ג 'קסון עשה את מרגישה אהבה. אם משהו הוא הרגיש אוהבת את כולם חוץ מאת שלו ושל אבא אהב את כולם כל כך לא חלק עליו כי היכולת לאהוב, הוא לא אמין לי.

  4. melissa_177 אומר:

    דימיטרי Draghicescu היה politian, סוציולוג, דיפלומט ו סופר, איך אתה יכול לומר את זה, אנחנו צריכים עוד מידע, אולי איפה מתחבא מייקל ג 'קסון,

    דרישת שלום!
    שאלוהים יברך אותך

  5. תוכי קטן אומר:

    Dimitrie Drăghicescu (או Dumitru Drăghicescu) (1875 - 1945) היה פוליטיקאי רומני, סוציולוג, מדינאי ו סופר.

    Dimitrie Drăghicescu נולד ב 4 במאי 1875 בכפר Zăvoieni, Vâlcea המחוז, רומניה. לאחר שסיימו את בית הספר שלו דקדוק יליד הכפר, הוא השתתף קרול אני בתיכון קראיובה ואילך את הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת בוקרשט. בשנת 1901 הוא עזב ל פריז, שם הוא למד במכללה דה צרפת, שם הוא למד עם אמיל Durkheim, גבריאל דה Tarde, הנרי Bergson, Theodule Armand Ribot. הוא השתתף גם את ההרצאות מאורגנת על ידי Académie des Sciences Morales et Politiques.

    ביום 17 במאי, 1904 הוא שהושג שלו תואר דוקטור של סוציולוגיה. בשנת 1905 מונה פרופסור חבר של סוציולוגיה באוניברסיטת בוקרשט.

    במהלך מלחמת העולם הראשונה, מ 1916 עד 1918 הוא חי בצרפת, שם הוא פעיל בקידום רעיונות של לאומי רומניה המדינה. ב 9-12 באפריל, 1918 הוא נכח את "הקונגרס של לאומים" ברומא עם Nicolae Lupu ו Simion Mândrescu, כמו חברי הקבוצה תומכים בזכותם של Romanians למצב הלאומי שלהם בתוך גבולות אתניים, בדרישה recongnition רומניה של כ cobelligerent הארץ.

    מ 1934 עד 1936 הוא היה שר שגריר במקסיקו.

    הוא התאבד ב 14 בספטמבר 1945.

    נלקח מ: http://en.wikipedia.org/wiki/Dimitrie_Dr% C4% 83ghicescu

  6. supermom75 אומר:

    כמו שאמרתי אני באמת מתחיל להאמין דרק clontz סיפור על זה המחזה שלו ללכת אני לא יודע למה אני לא יכול לשלוח לינקים כאן עכשיו אבל תראה את דרק clontz על החיפוש

  7. MyBelovedMJ אומר:

    Im מנסה להאמין בו גם כן. כמה מן הדברים שנכתבו, נשמע כמו מייקל. אבל מי יודע, mabye הוא רק רוצה קצת כסף. אבל אז שוב, אנחנו לחשב את זה מהר, זה casue זה יוצא לקהל, נראה איך המשפחה מגיבה. זה יהיה המפתח הראשי, בכל זאת

  8. feyaya אומר:

    אני צריך לקרוא על זה לפני illuminus תיאו. ואת כל זה תוך נשמע חסר את חתיכת תעלומה, כל אחד יכול לקבל את זה בכתב. ואני googled כי הבחור dmitrie ומצאתי את אותו ערך ויקיפדיה. לא שאנשים לא יכולים לקבל את אותו הדבר כמו שמות של אנשים אחרים, אבל עדיין. השם הייחודי כל כך ... אבל היי, אולי זה שם נפוץ ברומניה ושם באמת היה כפול אשר עברו שנים של ניתוח ולמידה להיות כפולה שלו. מי יודע! אני משיכת השיער אותי החוצה! לצחוק בקול רם. מישהו googled illuminus תיאו ומצאתי כל מידע אחר עליהם כדי לגבות את טענותיו?

  9. dianafan אומר:

    מצטער חבר 'ה - אני חושב שזה לא Starter - או מסיבי מושג! אני יודע שאני בריטניה ו לאבגד קצת שונה

    ILLUMINOUS תיאו
    TOHME אשליה

    האם לא היה Tohme המנהל או משהו כזה. או אם אני לגמרי החמיצו את הנקודה?

  10. dianafan אומר:

    OOoh - אני מקבל מתרגש עכשיו - אתה כל ישן בארה"ב

  11. dianafan אומר:

    או מה דעתכם על

    Inside ILLUMINOUS תיאו
    ME NO ILLUSIONIST - Hide

    כמובן עם תוספת O שהוא איות אנגלית ואם Tohme כלום אבל הוא אמריקאי הוא קווינס למדו אנגלית! אוי אלוהים - sonmeone תתעורר שם בחוץ ותן לי לדעת מה אתה חושב - את רק 6 PM ב אנגליה, אני לא לגלות עד שאני כבר לישון - אני שונא את הזמן ההבדלים!

    קדימה supermom - דעות

  12. dianafan אומר:

    Inside ILLUMINOUS תיאו
    זו אשליה - למות? - אני? לא!

    אני נותן עכשיו - כי מישהו היה מאוד חכם לעשות את זה, אבל האם זה נכון? מקווה שיהיה הרבה דעות כשאני בא שוב בעוד 14 שעות, זה ייתן לך מספיק זמן! נדוד שנה לילה מתקרב. אני רק knoew היה משהו חשוד על זה שם.

  13. dianafan אומר:

    אחד אחרון אני מבטיח

    אשליה מסתיר לי (עם לתוקף מצויד ב יפה איפשהו)

  14. dianafan אומר:

    שלו מקבל יותר גרוע

    אני חי לנצח

    תהילה א REVOIR Evil (צרפתית עבור שלום - יכול להיות חסר Au - זה אמור להיות להתראות?)

  15. perfumeflower אומר:

    לאחר קריאת ההודעה Parakeets לעיל, אני עכשיו מנסה כל כך קשה כדי לקבל את הראש סבב של כל זה. איך זה אפשרי עבור אדם להיות יליד 1875 ו להתאבד בשנת 1945 ולאחר מכן להיות מאוד את אותו אדם אשר היה לעבור ניתוח פלסטי עצמו מחוץ כמו מייקל ג 'קסון? בוודאי זה פשוט לא להוסיף למעלה? או אם יש משהו שאני פשוט מתגעגע? (LOL)

    כל אדם יש לך רעיונות?

    מבחינת כל שאר הבלוגים על כל מוזר לקרוא אירועים, discrepencies, סתירות וכד ', כן אני באמת מאמין מיכאל לעשות הוא
    איפשהו עדיין בחיים ...

  16. supermom75 אומר:

    אני נוסע אישור לפרסם את זה בכל מקרה כי אני מרגיש את זה עכשיו האמת שאני מדבר על זה ראיה ואני עדיין לא הצלחתי להשיג הרבה מידע על מי הוא דיבר אבל עדיין אני מנסה לשמור על נוסע כאן למותר Admin הסר את מזויף אחד זה לא באמת נכון כאן בבקשה לבדוק את זה בבקשה
    http://derekclontz.wordpress.com/2009/06/29/michael-jackson-faked-his-death-say-sources-with-comeback-tour-to-be-biggest-ever/

    http://derekclontz.wordpress.com/2009/07/01/details-of-michael-death-hoax-revealed-and-we-know-where-he-is-hiding/

    http://derekclontz.wordpress.com/2009/07/07/michael-jackson-death-hoax-diary-found-final-proofm-hes-still-alive/

    זכור: דו"ח העולם שלך הוא המהיר ביותר בעולם, גוברת newsmagazine .* המשפחה שלנו ברוכים הבאים לאתר של הקוראים - 2.5 מיליון דולר חזק.

  17. iangee אומר:

    אני לא מאמין MJ מת בכלל ...
    אבל אני לא משוכנע זה ...
    זה בעידן הטכנולוגיה איך אפשר לא להיות שם התייחסות זו illuminous תיאו ארגון אי פעם,,, אני מתכוון, אני יודע שהם של "הארגון הסודי", אבל!

    ושנית, אני מוצא את זה כי גם מקרית
    תיאו הוא טיפוס ב אסטרטגי במשחק המקוון קרא זורח ARC ...

    זה חייב להתבצע על ידי כמה סרסור נתקל צחוק.

  18. she_can אומר:

    למי מאמינים כי מותו של MJ כבר מבוים:

    אני מודאג לגבי כל בדיקה לאחר המות דבר. אני צריך את העזרה של חישוב זה

    לאחר ביצוע של בדיקה לאחר המות, בדיקת DNA לא נעשה באופן שיטתי, רק בשעת הצורך (אדם בלתי מזוהה ... וכו ')

    הם לקחו דגימת דם, דגימת DNA לצורך בדיקה (כפי וכאשר יש צורך הכרחי, אך לא בכל autopsies), ו toxicological הבדיקות מתבצעות על ליבו של סימנים של הרעלה, אם לא פיזית פציעות יש הבאה לידי ביטוי את עצמם.

    מקור: http://www.exploreforensics.co.uk/performing-an-autopsy.html

    האם זה אפשרי, כי הם בני משפחה אחת בלבד מודעים כי מבוים מותו והם ממש עזר לו לשאת את זה? אני מתכוון לכולם להיות קרה כי לא רחוק מבית החולים על ה -25 ביוני, הם נראים מאוד מאוחדים, כנראה ילדים עושים זה בסדר, אבא ג 'ו הוא גם חושב על השלב הבא (להביא מיני Jacksons ב showbiz).

    מה הוא חושב הכי גרוע שיכול לקרות אם, נניח, MJ הופך התאוששות בעוד כמה שנים?

    מאז אין צורך בבדיקת DNA, LAPD לא יכול להיות אחראי אם יש שנערך קרה להיות מבוים מוות (הגוף של אדם אחר) - הם היו אומרים "המשפחה אישר את זהות". המשפחה יהיה sued? בסדר אז הם היו אומרים שהם היו תחת הלם, הם לא היו מסנור אותו מאז שהם היו מנחם את הילדים ואת כל האחרים, על בדיקה לאחר המות disfigured אותו וכו '...

    מה אתה חושב? האם זה הגיוני?

  19. JC.LOVES.MJ אומר:

    אני מאוד מאמין כי הוא חי MJ, אבל thingo doesn't קולות rite, כמו cmon MJ isngt gna לשכור בחור מת לעקור את זה ממני, ואם זה אמיתי למה הוא להדליף את הפרטים על מתיחה כל כך מהר?
    מישהו יודע אם בפועל חדשות או לדבר בתקשורת הם MJ תקופה של מוות להיות מתיחה?
    מישהו?

  20. bghoppy אומר:

    כן, מה קרה DR. Tohme?
    בנוסף, מדוע כולם מדברים כאילו הוא היה רק אחד בבית, ארץ לעולם לא. ג 'ון McCain יש 7 בתים MJ אבל רק אחד?

  21. MyBelovedMJ אומר:

    מייקל יש דרך יותר מ 1 בתים. אתה יכול לסמוך על זה. הוא יכול להיות בכל מקום.

  22. MyBelovedMJ אומר:

    Feyaya מייקל היה כפול הגוף, בשם Navi, הוא היה צריך ניתוח כדי להיראות יותר כמו מייקל

  23. bghoppy אומר:

    JC, אני חושב שזה מוזר כי לא מוצא מדיה יש גם נחשבת מעשה קונדס, אפילו לא Geraldo. אני מקווה כי נוכל לשחרר את כל אלה (אני מרגיש) לא יאומן חלקים כמו מת פעמיים, ו illumious תיאו הוא מעורב, והוא אולי מת ב'84 ואת סיפור על UCLA האפשרות להחיות את המתים. למעשה, (לא עברה) אני לא מבין למה יש מנהל כללה סיפורים אלה, כאשר חשבתי על הצבע של אתר זה היה, כי אנחנו מחפשים את האמת ואת המציאות זה מצב ביש מזל, ואני לא מרגיש שהם עזרה בכלל. אני מאחל לך מין יכול לשנות את forma כך התגובות הן מכור ספציפיים המאמר אבל כולנו commenting על אותו נושא בכלל. עכשיו אנחנו נכנסים פירסום עודפת של רעיונות, ואני מרגיש חלק הטובות הן איבדו מקבל מיפוי של האתר. רק הצעה. עדיין אוהבת את האתר ואת קריאת הודעות.

  24. bghoppy אומר:

    אני מתכוונת הלוואי התגובות לא היו בקבוצות של מאמר מסוים, אלא בתור אחד גדול כללי פתיל בסוף כל המאמרים. ככה אנחנו ממש הכל על אותו דף.

  25. smileygirl24 אומר:

    אני מסכים איתך bghoppy .. אני אוהב את זה באתר זה הביא את כולם יחד, כי קרוב לכולנו יש את אותה האהבה מיכאל

    אני מקווה שהוא רואה עד כמה אנחנו באמת אוהבים אותו ורוצים אותו כדי להיות מאושר.

  26. smileygirl24 אומר:

    omg מייקל הוא באמת חי
    מישהו pleeeeeeeeease להסביר לי את התמונה הזו בבקשה?
    האם זה באמת מה שאני חושב שזה?
    מייקל מנשק את חקין על המצח OPEN תבה>?
    או שאני פשוט משתגעת?? LOL

    OMG AM כמו freaking החוצה מיכאל אני אוהב אותך לנצח!

    http://www.mjinnocencebracelets.com/061230brownjackson.jpg

  27. elde אומר:

    אני מסכים עם bghoppy. לפעמים אתה יודע לקרוא משהו מעניין, ואתה לא יכול לזכור בו מאמר זה היה קשור. חוץ מזה, אני אוהב את האתר שלך.

  28. פרח אומר:

    היי, גם אני מסכים עם bghoppy אני אוהב את האתר הזה אבל IM הולך crazzzzzzzzy כל התגובות צריך להיות על אחד PG IM ההוצאות שעות רק מנסה לקרוא את כל זה IM להגיע לנקודה שבה אני מרגישה שזה יהיה טוב אם נוכל הכל להכיר ולקבל את כל אלו המחשבות 2geather. האם אתה יכול בבקשה adm חיפש את זה כל כך כל התגובות הן על 1pg, חבר 'ה, אני אגיד לך משהו שאני באמת צביעות לישון טוב כדי לגרום לכל זה, זה דבר MJ היא makeing לי רע אם היא wasn't for all of you dont אני יודע מה אני אעשה , זה נותן לי תקווה, אנחנו אוהבים אותך mj

  29. Goldie אומר:

    כדי SMILEYGIRLS24

    ישוע הראשי
    thats של מייקל לא impersenator אתה עיוור
    זה היה ג 'יימס בראון: ב
    אתה יכול אפילו se אותו על כתובת האתר בשורה האחרונה הוא אומר brownjackson

    מי זה מייקל ג 'יימס נישקתי את פסל BROWM על המצח ... .. לצחוק בקול רם

  30. פרח אומר:

    הנה עכשיו tmz דיווח על רופא השיניים hells דבר מה קורה כמה עוד שטויות הם הולכים לתת לנו גם את לא עובדת אבל אני חייב להגיד, אני אוהב איך mj עשה את זה goood

  31. i87 אומר:

    היי חבר 'ה ... היה ive קריאת מאמרים והערות באתר זה למשך זמן ... עכשיו החלטתי להירשם היום ... כל זה הגיוני ... קריאת החומר באתר זה גורם לי להרגיש כל כך טוב יותר את העולם שלי ... ממש מושהה כאשר גיליתי מייקל ג 'קסון "מת" ... אני זוכרת .. יש לי את הרשיון באותו יום ... כאשר הגעתי הביתה .. אבא שלי אמר לי MJ נפטרה IM ... אבל כל כך בטוח ... hes עדיין חי ... הוא צריך הפסקה של כמה זמן .. בכלל מצאתי את מאמר זה ואת רוצה לחלוק את זה עם חבר 'ה U ..

    http://pehliang.wordpress.com/2009/07/04/new-details-of-michael-death-hoax-revealed/

  32. feyaya אומר:

    זה יהיה הרבה יותר קל אם כל התגובות היו מקובץ יחדיו. לא קיבלתי אפילו gotten עד לנקודה שבה אני במעקב האחרון סכום של תגובות שכל הנושא היה האחרון. אז אני רענן כמו משוגע. ואני יכול להתייחס פרח, דודן כל העניין הזה יש התערבה עם שלי ישן מדי. אני מעולם לא פגש את מייקל אבל כמובן תמיד רצה. אני רק כתב לו מכתב כשהייתי קטנה, LOL. בכל מקרה, אני מקווה שנגיע איפשהו בתוך כל זה.

    אה ועל לפרסם, קראתי את המאמר המקורי באתר של אדם היה אומר מייקל לא לחזור כמו בדרן, אבל כדי לצפות את היסטוריית וידאו של מושג. מה זה אמור להביע?? הוא יהיה איזה סוג של מנהיג רוסי או משהו? מישהו קרא את זה ותגיד לי את דעות ...

  33. אנדראה אומר:

    אני מסכים עם BGHOPPY! אני לא יכול לעקוב אחר כל אלה תגובות! הלוואי שהם היו כולם על דף אחד. או הלוואי שיכולתי להיות חוץ של ניהול אז אני יכול לקרוא את כולם לפני שהם פורסמו! HAHA! ברצינות למרות הלוואי שיכלו להיות כל אחד על דף איכשהו. זה כל כך קשה, בכל פעם שאני לרענן יש תגובות חדשות שונות הודעות ו AHHHHHHHH! וכן, אני משתגעת גם עם כל זה קורה. כאשר אני מתעורר הדבר הראשון שאני עושה זה לבדוק באתר זה כדי לקרוא את ההערות! HAHAHA. כולכם אם כי, גם מי חושב MJ faked מותו, אתם מדהים!

  34. abstract42000 אומר:

    למרבה הצער את illuminus תיאו הוא בדיחה מדי.
    קרא את השורה האחרונה, את המאמר שנכתב על ידי האב Lingyu פו.
    עכשיו לקרוא את זה כך ... פו Lingyu .... או אחרת "אתה fooling"
    לא מבין מצוץ ב U מכיוון שאנשים מספרים משהו שאתה רוצה לשמוע.

  35. i87 אומר:

    @ Abstract42000

    omg אתה seirous?? ... וואו אני מרגיש כל כך טיפש ... thts wat זה מייצג אה ... "fooling אותך" ... omg מי כתב tht הבלוג הוא כזה אידיוט! ppl ... עבור רבים כמוני ... isn't זו בדיחה .. ברצינות אנחנו מנסים למצוא עובדות להוכיח כי MJ להיות בחיים ....

  36. Sweedishgirl אומר:

    אני לא יודע אם זה נכון, אבל יש לך בעיה 36 שמעת? קראתי על זה מספר על webbsite שיש 36 חברים אולי עזר זיוף MJ מוות! אז אתה עשוי לשאול את עצמו מאיפה את מספר 36 wolud בא .... אז התחלתי לחפש מידע אישי.
    הראשון עובדות אישי אתה חושב על זה 1958 - 2009 נכון? וכדי לקבל את מספר נהגתי את mathematichs! אז נהגתי את השיטה הקלה ביותר כדי לחשב מספר זה באמצעות נוסף.
    אני הוסיף: 1 9 5 8 2 0 0 9 = 36 (בהתחשב בעובדה ציפיתי הדמויות היו אפסים נספר כמו מספר 1) זוהי רק תאוריה חשבתי היה מעניין מאז כמה שנים אחר נתוני יכול ליצור את אותו נאום! (כלומר נתוני innom מייקל ג 'קסון והסביבה) להיות הילדים בגילאים שונים החישוב די מעניין כדי לקבל תגובות. אתה רוצה לנסות ולראות אם אתה מקבל משהו על זה! השתמש כמה נתונים לגבי מייקל ג 'קסון ככל האפשר כדי לקבל את הטוב תשובות רציניות! הנה קישור לדף בו זה נכתב על ... כך את מספר 36:
    http://derekclontz.wordpress.com/2009/07/01/details-of-michael-death-hoax-revealed-and-we-know-where-he-is-hiding/

    למרבה הצער, כישורי אנגלית שלי לא הכי טוב אבל אני מקווה שאתה מבין מה כתבתי ..
    תודה לך על האתר שלך ... אני אוהב אותה מאוד, כי כמו שאתה כותב הם דברים שאני חושב על מייקל ג 'קסון כאשר הסיפור הולך ...

השאירו תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.