מייקל ג 'קסון מתיחה מוות

הוא המלך של אבא מת באמת?

MARILYNN MARCHIONE, AP Medical Writer news.yahoo.com על דו"ח ות:

כאשר מייקל ג 'קסון נכנס למעצר של הלב, המצילים לקחו אותו למקום ידוע על שהבאת את המתים בחזרה לחיים. בעל שם עולמי כירורג בבית UCLA מרכז רפואי pioneered יש דרך להחיות אנשים שרוב הרופאים היה ארוך שנכתב רחוק, כולל אישה אשר לב הפסיקו עבור 2 1 / 2 שעות.

נבדק על כמה עשרות של הלב למעצר חולים, 80 אחוזים שרד. בדרך כלל, יותר מ 80 אחוזים להתקלקל.

and an American Heart Association spokesman. "הם לקחו אנשים שהיו בעצם מת, לא כל כך שונה מאשר מייקל ג 'קסון, ונשמר רובם", אמר ד"ר Lance בקר, מומחה ברפואה חירום באוניברסיטת פנסילבניה וכן דובר אגודת הלב האמריקאית.

ג 'קסון יכול גם נשמרו?

Crowds לעבר מרכז רפואי UCLA אבלות על מותו של מייקל ג 'קסון ב 25 יוני 2009

זה אי אפשר לדעת. הרופאים בבית החולים בו עבדה במשך שעה. את UCLA מומחה, מנתח cardiothoracic ד"ר ג 'רלד Buckberg, אמר שהוא לא היה מעורב באופן אישי ג' קסון של הטיפול, וכי גם מעט ידוע על מה שקדמה לו.

"אין לנו מושג מתי הוא מת לעומת כאשר הוא נמצא", אמר Buckberg טלפון ראיון.

עם זאת, התוצאות של חולים אחרים עולה כי "על חלון רחב פתוח חשיבה חדש" על כמה זמן אנשים יכולים להיות בהצלחה resuscitated את ליבם להיסגר לאחר המכות, Buckberg אמר. "אנחנו יכולים להציל אותם דרך מעבר הזמן הנוכחי במסגרות שאינן בשימוש. שינינו את הקונספט של הלב כאשר הוא מת לצמיתות. "

הם קוראים לזה "תסמונת את Lazarus" עבור הגבר את התנ"ך אומר שישוע העלה מן המתים.

בואו נהיה ברורים: אף אחד לא אומר את זה הרבה זמן אנשים מתים ללא טיפול רפואי יכול לחזור לחיים. בר המזל ב Buckberg אלה של המחקר קיבלו עזרה מהירה, ואת הסיבה שהם סבלו של הלב לעצור היה ידוע ויכולות להיות קבוע: חסמו עורקי גרימת התקף לב, ברוב המקרים.

Buckberg של שיטת מחייב:

_Prompt CPR - קצבי החזה compressions - כדי לשמור על לחץ דם עד החולה מקבל לבית חולים.

. _Use של הלב ראה מכונת לשמור דם וחמצן לנוע דרך הגוף בעת הרופאים לתקן מה גרם לב רטט או להפסיק את המקום הראשון, כמו סמים או מנה יתרה סמיך artery.

_Special נהלים ועל תרופות כדי לשחזר בהדרגה זרימת דם וחמצן, כך פתאומי גוש טרי אינו גורם נזק.

בלי כל שלושת האלמנטים, חולים עלול לסבול נזק מוחי אם הם בכלל לשרוד.

"אתה יכול לשמור על הלב ולאבד את המוח" Buckberg הסביר.

UCLA ובתי חולים ב בירמינגהם, Ala.; Ann Arbor, מישיגן; ו בגרמניה Buckberg של השיטה נבחנה על 34 חולים שקיבלו היה מעצר של הלב בממוצע של 72 דקות. הכל היה נכשל עם שיטות החיאה CPR רגילה ו defibrillation הלם כדי לנסות את ליבם לראש המכות.

רק שבע מת. שני ניצולים בלבד נשארו עם נזקים נוירולוגיים קבוע. תוצאות פורסמו בשנת 2006 בכתב העת החיאה.

ד"ר קונסטנטין Athanasuleas (מבוטא יותר אה אה-SOO'-Lee-US), מנתח באוניברסיטת אלבמה ב בירמינגהם, טיפל אדם אחד במחקר מי היה מעצר של הלב במשך כשעה וחצי. אשתו של האיש, אחות, עשה עד CPR מסוק הביאו אותו לבית החולים.

"הוא היה flatlined," עם הלב "כמו שלך עדיין שולחן חדר האוכל," אמר Athanasuleas.

רופאים לשים אותו על מכונת לב ראה, whisked לו את catheterization מעבדה כדי לראות אם הוא היה artery blockages, אז עשו מעקף ניתוח מעקף כדי לעקוף אותם.

"האיש הלך הביתה neurologically היה מושלם" לפחות שנתיים לאחר מכן, הרופא אמר.

טיפול Buckberg אישה אשר היה חולה לב מעצר עבור 2 1 / 2 שעות.

הוא לא שלח לה את החדר עד ההפעלה שלה CPR ו לחץ דם יכול להיות מוחזק כל כך להמשך טיפול יכול להיות ניסיון, הוא אמר.

לצערי, האישה שרדה את כל זה אך מת כמה שבועות מאוחר יותר של הזיהום.

Buckberg לקח את העבודה עם עוד בניסויים חזירים בתוך הלב לעצור. הוא משולל בכוונה את המוח של זרימת הדם כחצי שעה, ולאחר מכן נעשה שימוש בטכניקות שלו החיאה להביא אותם חזרה, עם רגיל או כמעט רגיל לתפקד. תוצאות שהוצגו במסיבת בלב העמותה בכנס האחרון נופל המום רבות, ובכלל זה ד"ר Myron Weisfeldt, א cardiologist ויו"ר Johns Hopkins התרופה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת.

"הוא עושה דברים יוצאי דופן. אתה כמעט לא מאמין כי הוא השיג את התוצאות ", אמר Weisfeldt של Buckberg. "רובנו שלנו לשאת סביב הראש של מישהו, כי אם המוח הוא משולל של זרימת הדם במשך 10 עד 15 דקות, כי אנחנו פשוט לא הולך להם לראש כל פונקציה שימושית. את הנתונים ניתן להציע. "

רופאים ביפן, טייוואן ובמקומות אחרים באסיה יש ניסו גישות דומות של Buckberg עם תוצאות מצוינות, אמר בקר, אשר עומדת לנסות את זה בפילדלפיה.

"זה דורש אימון. לוקח rethinking "לרדת הרופאים לאמץ זה משהו חדש, גדול יותר עבור ומימון מחקרים כדי להוכיח את זה עובד, Buckberg אמר.

דו"ח זה נותן עוד יותר את אמינותו של הרעיון, כי מותו של מייקל ג 'קסון היה מעשה קונדס. עכשיו נראה מה הוא מאוד סביר להניח שהוא היה resuscitated בהצלחה על ידי הרופאים, כי עבדתי עליו במשך שעה, והוא היה אז transported באמצעות מסוק של חדר מתים, שם הוא יכול להפוך את היציאה, unnoticed ו undetected.

  1. melia8383 סעיד,

    זה נראה כמו מעשה קונדס, רק לדעתי.
    אבל בכל מקרה, אני הייתי מחפש ב-YouTube עוד על מייקל ג 'קסון, וזה וידאו אחד אחורה, אני מאמין ינואר 6,09 (לפחות מה את הווידאו הברית) ....
    TMZ שאל אותו אם היה הולך להיות "טיול", הוא אמר "כן", אזי TMZ הכתב שאל אם היה הולך להיות ג 'קסון 5 ראוניון על "טיול" והוא אמר "כן" .. אל ג 'קסון את "5" אמור לעשות חלק מראה?

  2. CuteAngel סעיד,

    בפעם הראשונה ראיתי מדה של 'הגוף' הוא לוקח את המסוק אל הטנדר של המתנה, אני יודע משהו נראה כבוי על כל דבר: את 'הגוף' נראה unusually שטוח מתחת גיליון לבן. כולנו יודעים MJ היה רזה, אבל, ברצינות, אם אתה נראה מקרוב, זה לא היה נראה כמו גופה מתחת לאלו גיליונות בכלל. רק שני סנטים שלי.

  3. אנדראה אמרה,

    melia8383 - כן, הם אמורים לעשות הצגה! Jermaine גם דיבר על אופן אותו ואת מייקל היה עושה אחד של שיחות. ועכשיו הוא אישר כי ב 29 באוגוסט, יום הולדת 51 של מייקל, הם יהיו עושה הצגה בבית בלונדון 02 הריזב! כמו כן, יש הולך להיות ענק 'חיים כמו' מדהים '' hologram 'של מייקל על הבמה זה לרקוד ולבצע ... ... .. מוזר, הא? ahah

  4. mysticallymagestically סעיד,

    מאמר זה בא על פני כ גדול, שמן הרינג אדום. רק שני סנטים שלי.

  5. אנדראה אמרה,

    @ CuteAngel - אני מסכים לחלוטין! ואת הדרך שבה טיפל חובש את 'הגוף' בין הראשונים היה נורא! נניח שזה היה אמיתי הגוף, גם מי עושה את זה?! קדימה! אנשים צריכים לקום. זה מעשה קונדס כל כך ברור לחלוטין.

  6. אנדראה אמרה,

    ככל מאמר זה הולך - אני לא נלהב מדי, או אם זה לא ממש הקשר למערכת אבל אתה יודע, חשבתי, אולי הוא עשה לשחזר כביכול מן 'התקף לב', והוא עכשיו גם בתוך תרדמת, או vegetible א, ו techincally הוא יהיה 'DEAD' לכל כיוון שהוא לא יוכל לבצע לשיר או יותר. כך או כך, אני עדיין חושב שהוא חי. אני גם מאמין אף אחד לא מקבל את הסיפור straightened החוצה ואני מאמין שכולם רצים מסביב כמו תרנגולות עם הראש שלהם לגבי הזכות לנתק עכשיו מאז אף אחד לא צפוי של 'תעלול' כדי לקבל את זה ואת היד של מרושל. אז עכשיו, הם מנסים לבוא עם תוכניות חדשות ודברים הם פשוט לא עובד את הדרך שהם רוצים אותה. רק אומר. נצטרך לראות בקרוב מספיק.

  7. ejay5131 סעיד,

    אני מסכים עם אנדראה, אני חושב זה "מוות", היה אמור להיות "לחתוך ו יבש" ועכשיו זה שהוסלמו למשהו הם אף פעם לא מוכן. אני חושב התקשורת "מקורות" מתן מידע על הסמים המרכזיים. הם אנשים על זה. הם מנסים מאוד קשה לדחוף את od ו סמים בתוך העין הציבורית, כדי שאף אחד לא באמת מי שחושב על זה יהיה לשקול את אתר זה מעורר שאלות. ולמה ג 'אנט היה מתנהג כך עצבני על הזיכרון, זה היה כאילו היא לא יכלה לחכות כדי לקבל יוצא שם. אני חושב שכל קרב במעצר גם היא מזויפת, דבי הוא נאמן עד MJ בגלל הילדים, היא יכולה להיות על זה יותר מדי. הוא זכה, לא משנה מי זוכה במשמורת הקרב, אם הוא חי ... Mj את הילדים בחזרה יהיה איתו בכל מקרה. אם קתרין יקבל אותם, הם יישארו יהיה את משפחת ג 'קסון, המשיכו סמוי כמו מייקל היה להם על פי רוב חלק. ואם דבי זוכה להם .. זה לא יהיה הרבה לפני שאנחנו רואים את הילדים ואת דבי נעלמים לתוך "פרטית" החיים מחוץ סקרני העיניים. שניהם scenerio של להביא את הילדים בחזרה MJ. אולי לא באופן מיידי, אך בסופו של דבר. כל המחשבות?

  8. carelesslove46 סעיד,

    ג 'ו ג' קסון אמר שהוא חושב מייקל של ילדים מומלץ בצע של אבא שלהם
    הרגל השלבים .. וזה פריס רוצה לעשות משהו וכי 'Blanket' הוא supposedly
    רקדן טוב .. הוא יכול לנסות
    לדחוף הילדים האלה שם בחוץ ..
    רק את הדרך שבה הוא עשה את שלו. ההרגשה שלי זה את
    ילדים תישאר בתוך משפחת ג 'קסון על אף ...
    כנראה אין עם מי את סבתא ב 79 הוא רחוק הישן להתמודד עם שלושה ילדים צעירים .. אני רוצה לדעת
    בדיוק מה היה לא בסדר עם מיכאל ... זוכרים את התמונות של אותו בתוך wheelchair?? את לדבר עליו
    רק שיש 6 חודשים לחיות?
    השיר נרשם לפני שנים ..
    'הלכת מוקדם מדי'?? אולי אם
    הוא עשה זיוף מותו הוא
    תכנון זה היה ממש שנים .. אולי הוא היה
    מנסה לתת אוהדים לדעת
    כמה עדין בדרך. כמו מייקל
    אמר בראיון פעם.
    "האמת תהיה הקובע".

  9. Goldie סעיד,

    אני אוהב את זה באתר

    לשמור על עבודה טובה

    אהבה מ דנמרק

  10. MyBelovedMJ סעיד,

    כן הוא אמר את זה. מייקל הוא על האמת, וזה למה יש כל כך הרבה "רמזים" בתוך כל זה. אני חושב שזה איכשהו מיכאל הוא מנסה לומר לנו משהו. Mabye `S זה רק אני.

  11. feyaya סעיד,

    אני מסכים, MYBELOVEDMJ. יש כל כך הרבה רמזים או תת הכרתי הודעות להיות thrown עלינו מכל הכיוונים. ועל כל כך הרבה סיפורים הפרכה! במיוחד על פרטי השירות לפני הזיכרון והאם זה היה או לא לפתוח ארון מתים. שוב ושוב אני שומע כל כך הרבה דברים שונים. אה, ו CARELESSLOVE46, כי השיר נקרא "הלכו מוקדם מדי" נעשתה עבור מייקל ריאן לבן של חבר שנפטר של עזרי מתישהו ב מוקדם 90s.

  12. DawneVee סעיד,

    הרופא בעל התקן זה או מה שאתה רוצה להתקשר היה בראיון בטלוויזיה כמה ימים לאחר מותו של MJ והיה אומר לאנשים איך זה עובד וכמה חייהם נשמרו על זה, וכו '
    אני חושב שזה מדהים! אני מקווה חולים ייראה יותר לתוך מקבל משהו כזה.

    הוא מעולם לא הזכיר את זה תוך שימוש ב MJ, לא להזכיר אותו בכלל בפועל.

    השאלות שלי הן ...

    אם אחד הולך לאחור קורא כל מקור חדשות מתוך 25, זה היה מצוטט כי צוות בית החולים הלך בערך כל דבר בדרך כלל עושה את MJ לאחר שהגיעו.
    Hmmm .. לא את קהל של אוהדים מחוץ hosptial להיות רמז למשהו היה?

    עוד שאלה, מדוע לא להשתמש בהתקן זה MJ. כל זה הוא הזכיר כי הרופאים שעבדו עליו במשך שעה.

    הכל אפשרי דרכים לשמור MJ 'חי' לא היו בשימוש לדעתי כמו שהם צריכים להיות.

    חשבתי על זה גם היום על 25 ומישהו כאן תגובות על האמבולנס עוזב באיטיות ולא טורחים להפעיל את האורות, blare הפטיש שלהם או משהו ... אני מתכוון, שלום ... זה לא רק ג 'ו Schmoe לצאת לרחוב . יש מישהו חולה לב לעצור את האמבולנס רוצה להישאר שותק בנושא? Bullcrap!

    ומישהו אחר הזכיר איפשהו על paramedics. אני לא צריך לקרוא את זה בכל מקום של הלב MJ היה מנסה לשנות את אלה שהתחיל paddles שכל נושא האמבולנס.
    האם לא אמור paramedics הלם הלב במקרה כזה?

  13. פרח אמר,

    היי, iread אחד הערות על TMZ שכן 1 wk של mj עובר ?????????? ומישהו אמר שהם שמעו / לקרוא שאחד PARAMEDICS כי השתתפו MJ הבית כאשר יש להם את 911 אמר לי להתקשר כי הגוף שהם להסיר MJ הבית הינו 100% ולא נכסים MJ, וגם כמה של הצוות בבית ucla אמר לי היה משהו מאוד מוזר קורה מתי גופתו הגיע לשם. מישהו שומע eels / לקרוא את זה אני חייב לנסות לחפש מידע על זה למעלה אבל מצאתי צביעות

  14. supermom75 סעיד,

    הלכה בקרוב לא היה מעורב עם זה אני חבר קרוב של michaels כתב את השיר לזכר alliah עד מותו של זה היה בשבילה

  15. supermom75 סעיד,

    310. תראה אני לא מאמין מילה של לקבל את זה ראשון זה אומר th בדיקה לאחר המות אין סימנים של רצח גוף בריא עכשיו נראה לו מחט סימנים בכל חלקי גופו לקבל DNA של חיל בבקשה כי אני לא מרגיש שזה הוא, אני מרגיש את הרופא גם מי שלא היה licenced כדי לטפל בתרופות ב קאלי היה כבר שברו את החוק נותן לו meds כל ppl מי ידע closly לו לומר שהוא מפחד מחטים וכאב וכי אם תביט על זה את ppolice כבר שילם את לפני מי אומר שהם הם לא יודעים כלום ואני מתכוון אף אחד הסיפורים שלהם מתאימים אני שוטר לשעבר Plus הם לא צריכים להוכיח על בדיקה לאחר המות, כי הוא אכן מייקל ג 'קסון ולמה אין רופא חתום על תעודת הפטירה, גם כאן הוא עוד דבר למה שהיה גוף השומר אומר איש לא מייקל ג 'קסון איש אינו נושם רק כדי לכסות עקבות, כי שם הם עשו שם לחשוף michaels השני חושב על זה להגדיר meds לשים בכל רחבי הבית של ג' אנט הלך הביתה לפני שהם חיפשו את זה למה שאני חשבתי אף אחד לא בקול רם על זירת עד הועלתה חיפוש מייקל היה הרבה כסף הרבה של התקשורת וחדשות אין טעם לעשות והנה היא תמרוץ michaels המשפחה אמר כי כאשר הם veiwed אותו בפעם האחרונה הוא נראה נפלא בדיוק כמו שהוא היה ישן אבל לא לפתוח ארון מתים מייקל היה רוצה את זה בשביל המעריצים להגיד להתראות כאן הוא תירוץ חדש לא היה ארון מתים פתוח, כי היה יותר מדי נזק פניו תחושה מתי respt cpr נזק פנים ואתה יכול לתקן את זה בכל זאת mourge שלי סיכום La Pd היא גם דרך לשנות את הסיפורים שבו הרופא היה כל הזמן והוא מסרב לחתום על תעודת הפטירה, אין תשובה על כך או לא רגשות לעבר הלוויה והנה היא תמרוץ את פוליסת ביטוח עבור לונדון יכסה מעל מנה natrual אבל לא לגרום לכל אדם רגיל יכול לחשב את זה האצבע לקבל עותקים של הגוף לקבל DNA מ ההורים להוכיח מייקל מייקל לפני שתחליט על רצח

  16. supermom75 סעיד,

    זה משהו שכתבתי על מראית עבור tmz שלנו להסתכל עליה, ואז פתאום השרת שלי התחיל לפעול אחרי זה אני Posted מישהו היה נתקל בבעיות או הפרעה קופא על שם המחשב כאשר מנסים לדון מיכאל DEA או לא להיות את לא נראית על פני הדברים iam x שוטר קטן stae ואם אני יכול לבוא עם כל זה מידע בפחות את שבוע אז משהו לא בסדר וכי La Pd מתבצע מחוץ שילם כמו עם אלביס ppl כאשר התחילו להסתכל לתוך מותו שלהם מידע התחיל להיות שנמחקו מהאינטרנט וספרים היו להיות מוסרת מן מדפים איך זה מצחיק

  17. supermom75 סעיד,

    אישור כאן הוא חלק אמיתי ראיות כולכם יודעים שהם אמרו כי לא היתה כל סיבה לפתוח את ארון מתים משום התחבאנו הפנים messed היה למעלה מ repitory טיפול לבית החולים מ cpr לא ניתן לדעת את זה אנחנו כל כך לקרוא את זה

    פתולוג של פקידי אמר כי יש החוצה ללא שום סימני חבלה על גופו של ג 'קסון או ראיות של רצח, הם היו צריכים לחכות לתוצאות של בדיקות toxicology ועוד מחקרים להקים סיבת המוות.

    כמה פרטים נוספים שפורסמו על ממצאים של בדיקה לאחר המות, אלא חדשות פוקס דיווחה על אתר האינטרנט שלה, כי החוקרים מצאו את גופו להיות בריא ו חזק יותר מאשר הצפוי להם, עם כמה הצטלקות על הפנים.

  18. supermom75 סעיד,

    עדיין היו מחט כל הסימנים עליו הם לא עושים את זה גם ב

  19. DawneVee סעיד,

    אני לא צריך לקרוא את זה פרח, אולי אתה יכול למצוא קישור אותנו כדי שנוכל לקרוא אותו, אם הקישור הוא בחוץ.

    קראתי TMZ, בעיקר עבור בידור טהור. זה מדהים עד כמה רבים של מאמינים commenters שם כל חלאות TMZ מקדם כפי האמת.

    אז, אנחנו כאן ב 16 יום מאז MJ של 'מוות', והוא עדיין לא נקבר.

  20. bghoppy סעיד,

    Oprah יש בחזרה ממנה לשיט אל Mediterranian בכל רגע, שכן הוא נותר על יום שבת אחרי שלו "מוות" עבור 14 ימים.
    אני אוהב איך כל זה פוסטר על המחזה היה חבר אישי קרוב של MJ. ח אגב supermom לא היה אינטרנט כאשר אלביס מת.
    אני גם מתחיל לתהות לגבי Admin. מי אתה? ברור שאתה בערך עשר שעות אזורי זמן שונים ממזרח לחופי אמריקה, בהתבסס על יומן פעמים. הוא שם איתך? אנא supermom והוא יכול לבוא לבקר אותה ארוך איבד חבר, עכשיו? ומדוע יש לגזור N-הדבק הושבתו באתר זה?

  21. A-סקרן-mind סעיד,

    Supermom75, אם היו / הם ממש קרובה של מייקל ג 'קסון היית יודע את זה "הלכת מוקדם מדי", נכתב בחזרה המוקדמות של 90 על ידי מייקל עבור אותו ילד קטן רייאן הלבן שמתו של AIDS ... אה ועוד דבר מאז שאתה א "קרובה" של מייקל ג 'קסון, כיבוד הפרטיות שלו וללכת לספר אורי Geller וכל שאר 15 דקות של תהילה אז קרא לחברים להפסיק הולך fronting בטלוויזיה כמו שהם נתנו חרא אומר מייקל & airing כל הבעיות האישיות שלו עבור העולם לשמוע מעמיד פנים כי הם הכירו אותו כל כך טוב ... מייקל היה איש של פרטיות, אני לא מכירה אותו "קרוב" ואני יודע את זה הרבה ...

  22. MyBelovedMJ סעיד,

    LOL BGhoppy, גרמת לי לצחוק. כי אני באמת צורך. תודה רבה לך. ואני מסכים איתך על חלק חברו. זה נראה קצת מצחיק. אני תוהה אם כל אלה חבריך, היו בבית מייקל `S memoriel, ועד כמה הם מכירים אותו? Obiviesly (לא להיות גס) קרוב מספיק. אבל אני גם מודה לכל מידע. זה עוזר לי לשמור על התקוות שלי למעלה. תודה רבה

  23. wishful09 סעיד,

    bghoppy,

    אתה יכול להיות על שם משהו!

  24. אנדראה אמרה,

    bghoppy, גרמת לי גם LOL!

  25. MichaelJacksonIsStillAlive סעיד,

    Omg מאז שמצאתי את האתר הזה הייתי בוכה הרבה פחות ... אתר זה הוא לשמור את התקוות של MJ כי הוא לא מת. החברים שלי חושבים IM משוגע ותוך שלילה. אני באמת באמת מקווה שהוא עדיין חי. בנוסף, ככל הנראה היו sightings של מיכאל שלו, אחרי כל כך נקרא "מוות". הצילומים ואת חשבונות גביני יפה אבל לא משנה מה ... אני אוהב MJ ותמיד יפעל!
    http://www.michaeljacksonsightings.com

  26. feyaya סעיד,

    LOL, גם מצחיק על "חברים." אני מוצא את זה מעניין, כי למרות שחלק עלול לא טוענים להיות אדם שמכיר אותו באופן אישי, אבל הם מדברים כאילו הם פשוט יודעים את כל מה קורה. כאילו הם היו על זה כל מוות מתיחה העלילה. הם עדיין לא יכול להיות יותר ספציפי. כי frustrates אותי. אני מכור לאתר זה, אבל לפעמים זה creeps אותי ... ראיתי הודעה קודמת אומר שהם חושבים שמישהו פה פירסום הוא בעצם מייקל. Lol ... וואו. שמתי לב כי העתק והדבק היה מושבת מדי, אני תמיד אוהב דודן לימין לחץ על הקישור כדי לפתוח אותו בכרטיסיה חדשה. אבל נראה את הזכות לחץ עובד עכשיו ... כל הדגשה אינה למרות. אני צריך ללכת לישון!

  27. dianafan סעיד,

    כפי שאף אחד לא ענה לו את זה על אחרים פתיל

    ILLUMINUS תיאו
    קרוב מספיק, עם אות אחת לשנות
    TOHME אשליה, אני מצטער אבל חשבתי זה יכול להיות משמעותי.

    הייתי סקרן גם לגבי ניהול, האם אתר זה נראה די מקצועי והיה להרכיב די מהר.

    MJ זה אתה giggling עלינו?

  28. smileygirl24 סעיד,

    החברים שלי חושבים AM משוגע עבור אומר להם את כל מה שאני יודעת על מייקל ג 'קסון .. אני חושב שהם משוגע ואני צריך לעצור את זה.

    אני אומר אני wonty עצור עד שאני רואה את גופו שוכב בתוך ארון מתים ו DNA מוכיחה כי hes מייקל ... תקופה!!

    אני רגיל להפסיק או לוותר על מייקל ... אני אוהב כל כך הרבה אני רוצה לתת את החיים שלי בשבילו.

  29. smileygirl24 סעיד,

    אני פשוט מצאתי את זה מישהו בבקשה להסביר את זה!!
    מייקל באמת ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE

    http://www.mjinnocencebracelets.com/061230brownjackson.jpg

  30. smileygirl24 סעיד,

    omg מייקל הוא באמת חי
    מישהו pleeeeeeeeease להסביר לי את התמונה הזו בבקשה?
    האם זה באמת מה שאני חושב שזה?
    מייקל מנשק את חקין על המצח OPEN תבה>?
    או שאני פשוט משתגעת?? LOL

    OMG AM כמו freaking החוצה מיכאל אני אוהב אותך לנצח!

    http://www.mjinnocencebracelets.com/061230brownjackson.jpg

  31. idontknow סעיד,

    את התמונה הזו היא של מייקל ג 'קסון ג' יימס בראון מת מנשק על המצח - זוכר, MJ של ארון מתים הוא אותו אחד כמו של בראון.

  32. A-סקרן-mind סעיד,

    כי הוא pic בבית של מייקל ג 'יימס בראון הלוויה של מייקל .. נישקתי אותו על המצח שלו לעבר הלוויה של ארון מתים ... מייקל היה זהה של ג' יימס בראון ... להרגע ... smileygirl24 LOL

  33. dane86 סעיד,

    @ smileygirl24
    OMG! מאיפה השגת את התמונה? אני אוהב להיות משוגע soo עכשיו יותר מדי! זה היה ממש אותו?

  34. dianafan סעיד,

    זה מוזר התמונות Rebbie יכול להיות? כל האחיות לבש כובעים כך שלא יכולנו לראות את סגנון השיער. את אפשרות - אבל אני בספק את אותו - האם אתה יכול לתת אמון כל אותם אנשים עם סוד כזה? אל Sharpton ו ג 'סי ג' קסון? (אני חושב שזה שהם בתמונה) - ועוד נראה כאילו הם נמצאים מחוץ לרכב על הפארק

  35. MyBelovedMJ סעיד,

    TMZ הוא ערוץ טלוויזיה מלא שטויות. הייתי רוצה לדעת, מי לעזאזל הוא דיווח להם, לכן הם יכולים לספר את חדשות אל העולם. אלוהים. לצחוק בקול רם. מי היה זה שאמר כי מישהו דיבר על מייקל פרסום ההודעה טבוע LOL. אני לא מאמין כל כך, אבל זה יכול להיות די מצחיק אם הוא עשה LOL. הוא יוכל לראות את כל זה, ואז לצחוק עלינו. אבל אני גם חושב שהוא חושב שזה היה די מתוק. אנחנו Mabye מפחדת ממנו עם כל זה אנחנו חושבים ואת יודעת .. hehe

  36. MyBelovedMJ סעיד,

    OMG זה היה לעזאזל רמישה התמונה. 1 העניין הוא בטוח. לא מדובר IMPOSTER whi הוא מנשק כי הגוף. זה רק יכול להיות מייקל. אבל איך לעזאזל עשה מייקל כנס לשם בלי disguses. מי לקח את התמונה? Woulden `ו IMPOSTER לא מסתובב כמו מייקל אם מייקל היה מת. האם הוא באמת חי .. OMG. הרגשתי שוב חולה, והוא היה עומד להקיא.

  37. MyBelovedMJ סעיד,

    `זה לא יכול להיות מייקל יכול imposter מנשק אותה? תמונה זו נלקחות עבור סיבה 1. מישהו רוצה להראות לנו משהו. אני חושב שזה מייקל מנשק מישהו אחר. אבל מי, לעזאזל, אז הוא מת? 1 חושב על בטוח. מייקל `S המשפחה אף פעם לא הזמנת את מייקל imposter` S funural. הייתי רוצה explanition על התמונה כדי. היא הפחידה אותי LOL

  38. MyBelovedMJ סעיד,

    כנראה היה שם מישהו שכן ארון מתים. אבל אל תגיד לי את זה מייקל. Smileygirl124, איפה מצאת את התמונה LOL.??

  39. MyBelovedMJ סעיד,

    OH 1 lst דבר. תסתכל איך מייקל לבן `S היא היד. Imposter מה כל כך לא פעם, יכול להיות לבן כמו מייקל. הוא חי. OMG. Im getting חולה כאן. מי לקח את התמונה, רוצה לספר לנו משהו.

  40. clueless סעיד,

    או אולי פעמיים הוא נותן את האחרון להתראות ל מייקל ג 'קסון?

  41. הנסיך אמר,

    אני חושב שאני אלך משוגע. אני חוקר יום ולילה אודות מותו. אני פשוט מרגיש עמוק יש משהו לא בסדר עם זה.
    אין לי מילים על תמונה זו.

  42. Arual1979 סעיד,

    @ smileygirl24

    מצטער להגיד את זה, אבל זה נראה כמו בתמונה זו, הגיע ג 'יימס בראון את הזיכרון. מצאתי וידיאו על זה ..

    http://www.youtube.com/watch?v=lM5ewlVkxsg

  43. פרח אמר,

    HI DAWNEVEE אני מצטער dont יש קישור זה היה הערה פורסם ב tmz מאדם את הציבור האדם היה אומר שהם שמעו את זה (את מה שאמרתי לי לכתוב) אז אני רק רוצה לדעת אם מישהו היה שומע את זה כאן 2 כי היום כי מידע יוצא מן paramedics אנו יודעים על 100% אבל על חבר שלי אמרה לי שהיא ראתה את זה גם באחד העיתונים כי הצוות בבית ucla אמר כי משהו מוזר קורה כאשר הם קנו את הגוף, IM לא בטוח מה זה אומר אבל אני בטוח רוצה לדעת, אבל כן ב 1 יום בערך של mj עובר עשיתי לראות לפחות 2 תגובות ב tmz (מן הציבור) אומרים שהם שמעו כי paramedics היו אומרים שהם היו 100% כי הם הורידו את הגופה מהבית לא היה אמיתי MJ שזה לא נראה כמו אותו, אבל זה היה הגיוני, כי הבחור בתמונה של האמבולנס אינו נכסים MJ אין סיכוי תראה כמה הוא DARK IS IT DONT רק נראה כמו אותו, משהו פשוט לא בסדר מצטער, אני יודע שכולנו יודעים זה אומר רק צביעות עזרה-IT, אני אוהבת באתר זה ADMIN תמשיך בעבודה הטובה ThankYou up and so much

  44. goslinger1 סעיד,

    הוא סמוך על פני ג 'יימס בראון של ארון מתים. לא מגלם את עצמו.

    בדקתי את זה ב-Google.

  45. wishful09 סעיד,

    Smiley,

    אני חושב שזה ההלוויה של ג 'יימס בראון. Im אך לא בטוח. אני רק יודעת ג 'סי ג' קסון לא היה נוכח בבית של מייקל הלוויה. ובכן, אני חושב שהוא היה dont. וזה מוזר כשלעצמו. למה הוא לא יהיה שם. זה מתחיל להיות כל כך מוזר. לפחות את דעתי היא להיות לא מרוכז. אני אוהב את מייקל. אני תמיד. אני מקווה שאתה מרוצה ולבסוף בשלום. של חברים בכלי התקשורת הם אנשים dumbest בחיים.

  46. wishful09 סעיד,

    כמו כן Smiley,

    החברים שלי והמשפחה אני חושב לשים יותר מדי זה גם כן. זוהי הסיבה Im שמח שמצאתי את האתר הזה, כי אין לי אחד אחר, כדי לדון עם החשדות שלי. היא כמו אחותי בבקשה, פשוט תעזבו את זה. אבל אני צביעות. אני יודע משהו isn't ימין. יותר מדי דברים לא הולכים ביחד.

  47. wishful09 סעיד,

    מנהלים,

    אם אתה יודע לאן כל מייקל היה, היית אומר לנו נכון? לצחוק בקול רם. צביעות אתה רואה אנחנו הולכים משוגע?

  48. Sosh סעיד,

    Smileygirl24, זה אכן מייקל ג 'קסון שפיפה מעל ארון מתים ו מנשק את אדם בתוך ארון מתים. אדם זה נראה כמו ג 'יימס בראון יש לו כמעט את אותו ארון מתים. וכן, בשלב זה מייקל היה ידוע בפומבי בחיים. אנחנו רק עכשיו (מייקל ג 'קסון מתיחה מוות), ANS כמה אחרים, הוא יודע MJ בחיים!

  49. Admin סעיד,

    wishful09,
    אל תדאגי, אם ידענו איפה היה מייקל ג 'קסון, היינו להיות הראשונים לדווח על כך ולתת את כל יודע ... אנחנו עובדים על זה! אנו מאמינים כי זה ברור שהוא לא מת, וזה למה שמנו השיקה אתר זה ... בשלב מסוים מישהו יראה אותו, לקבל תמונה או שיהיה ראוי believable ו 'sighting הסיפור', וכאשר הם עושים, אנחנו נהיה שם, מוכנים ועל המתנה!
    מנהל MJHD

  50. MyBelovedMJ סעיד,

    זה לא ג 'יימס בראון באותו ארון מתים. זה מייקל `S` S המשפחה הנמצאים שם. אחד שוכב בתוך ארון מתים יש שיער שחור כמו מייקל. אבל אני בטוח שהוא אחד nbending דרך ארון מתים. המשפחה אף פעם לא מזמינים את imposter על מייקל `S funuarl

  51. MyBelovedMJ סעיד,

    Clueless: Im בטוח שהם מזמינים משפחות wouldent `S imposter מיכאל מיכאל ל` S funuarel, זה יעלה את תשומת הלב הרבה. זה לא ג 'יימס browns funural, Im כמעט בטוח שיש. חלק מן האנשים את funral, לא היה ג 'יימס attented כדי Browns. Im אומר לך, את התמונה הזו היא מספרת לנו משהו

  52. אנדראה אמרה,

    @ MJ אהוב שלי, היא של ג 'יימס בראון הלוויה. אם אתה צופה המיוחד 'לחיות עם מייקל ג' קסון ', הוא מדבר על איך הוא השתתף הלוויה של ג' יימס בראון, ואפילו ביליתי כמה שעות לבד עם ג 'יימס בראון של הגוף!

    ואם אתה עדיין לא מאמין לי הנה הוכחה מלאה - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/03/article-1196917-05957755000005DC-132_468 × 304.jpg

    ואם אתה רק תמונה Google Search 'מייקל ג' קסון ג 'יימס בראון הלוויה של' חבורה יותר תמונות של אותו יום יבוא למעלה!

  53. MyBelovedMJ סעיד,

    ראיתי את זה על אגרוף הקישור. אבל זה פשוט נראה לי כמו מייקל היה לבן 'קט ג' יימס בשעה browns. ועל אחרים שחורה אחת.

  54. He.is.alive סעיד,

    בתגובה ל:
    המנהל אומר:
    13 ביולי, 2009 בשעה 5:17 am

    כן לחלוטין על "מישהו יראה אותו, לקחת תמונה" וכו 'וכו' .. בדיוק כמו מספר של קבוצת doubters יש gotten עד לתחתית להיות אלביס חי, חלק בהחלט יהיה מקדישים את זמנם או למציאת חיים מחוץ איפה הוא מייקל ג 'קסון, כי הוא, אם הוא יכול להימצא ...

    יש לי מספר אתרים אספתי כי יש ראיות אמינה עוזב אלוויס אין ספק כי הוא בחיים, אם יהיה אישור אני שמח לפרסם אותם עבור מי שמעוניין לבחון את המידע הזה. זהו כלי השווה סדר ocurrences ו להסיק בין 2 "מקרים".

  55. supermom75 סעיד,

    @ belovedmj אסור בצע מייקל רבה becuse אכן כן hun זה micheal נטיה מנשק James browns מעל הראש

    http://www.waleg.com/celebrities/archives/006364.html

  56. supermom75 סעיד,

    ובכן אני יודע שאני ment אני צריך את זה של כתב worng עם כל בלבול כאן לפעמים אני תתחפף היו האחרון כתבתי מייקל כתב את השיר לזכרו של ריאן לבן, אשר נפטר לאחר AIDS קבלנות המחלה באמצעות ערוי דם במהלך הניתוח . לפני מותו, לבן היה מגורש מבית הספר בגלל המצב שלו, ולבסוף הפך לאומי דובר על משבר AIDS. הוא נפטר בשנת 1990 בגיל 18. הוא sandg אותו מחווה עבור alliyah כאשר היא נפטרה בנאדם אני ממש מבולבלת מכל זה

  57. smileygirl24 סעיד,

    LOL לראות הייתי עד 4 בבוקר האחרון nite
    וכאשר ראיתי את התמונות שאני freaking out
    OMG
    חשבתי שאני הולך לקבל התקף לב ..
    אבל אז אני פשוט קרא את כל זה היה כמו
    OMG hes kissin G LMFAO ג 'יימס בראון
    חשבתי שהוא מנשק שלו כפול או imposter
    אה אה אה
    ואני היה כמו לצפות דרמה להתפתח אנשים הולכים חושב am a משוגע
    כמו כל החברים שלי.

    אני חושב שהם נוסעים עצמי משוגע על זה

    אבל הוא aliiiive אנשים D = זה יהיה מצחיק אם הוא היה לקרוא את זה

    הוא מעוניין לראות איך משוגע באהבה אנחנו עם אותו ואת רוצה שהוא יהיה מאושר ובטוחה = D

    אתם כל כך כיף כאן
    אני כל כך שמח שאנחנו מעגל החברים YAY
    מייקל המלך הביא את כולנו יחד y'all לא רואה את זה?? הוא הוא הוא!

    maaaaaaaaaaauh אוהב אותך לנצח לך מייקי!

  58. אנדראה אמרה,

    @ Smiley הנערה haha אתה גם חמוד! אבל כן, אני מאמין שזה נחמד שיש מקום להיכנס לדיון המחשבות שלי, כי הם נוסעים לי לחלוטין כועסת! לפחות כולם כאן מסכימים איתי זה הוא עדיין חי! (טוב, כמעט כולם. ישנן כמה skeptics ראיתי פירסום כאן, אבל כאילו .. למה לכתוב על MJ מתיחה אתר, אם אתה לא מאמין שהוא עדיין בחיים? בטח עליך רוצים לברר אותו מעמיד פנים מותו אם stumbled על גבי אתר זה)

  59. melia8383 סעיד,

    כולם בסדר מצאתי שיר, זה מטורף שלא Michiael מאת ג 'קסון, הוא מדבר על איך הוא "תכנון" שלו להימלט מן "המערכת" ו "לחצים", הוא צריך למצוא מקום להתחבא ממני. (Thats מה הוא אומר ב את השיר) את השם של השיר הוא xscape (כן, זה באמת ככה spelled.
    אם הוא faked מותו, הוא במרחק של לחצים, הוא צריך להשאיר מאחוריו את ילדיו, אם הוא רוצה שאנשים ידעו שהוא "מת"). אם הילדים עם משפחתו, הוא תמיד רואה אותם. Latoya אמר לי שהוא לא רוצה לעשות את 50 עולה, כי ככל הנראה הסיבה היתה חקין בבית O2 כנס! זה היה אותו rehearsing של וידאו, אם הוא התכנון שלו לברוח, הוא צריך לשתף פעולה, נכון? AEG מבוטח עבור "מנה יתרה"? מדוע?

  60. smileygirl24 סעיד,

    מישהו שמעתי את השיר הזה, על ידי MJ?
    הוא מנסה לומר משהו שאני חושב ארה"ב.

    הוא שטוח מותק
    בעיטה בחלק האחורי מותק
    התקף לב מותק
    אני צריך את הגוף

    חם נשיקה מתוקה
    הוא פשוט כלבה מותק
    אתה מחליא אותי מותק
    אז unrelying

    אני כזה חזיר מותק
    כל שורה למטה את אבא
    אני שונא את סוג מותק
    אז לא מהימן

    חם באז מותק
    הוא אחד מאיתנו מותק
    אחר סמים מותק
    אתה כל כך רצון

    תאמין בי
    תאמין בי
    שים את כל האמון בי
    אתה עושה מורפין

    הו!

    יש להם מקום מותק
    בעט על הפנים תינוק
    אתה שונא את התינוק גזע
    אתה פשוט שקרן

    ללקק את כל תינוק
    הכלב שלך זונה של התינוק
    אתה מחליא אותי מותק
    אתה נשמה ניצול

    היא מעולם לא לחתוך ממני
    היא מעולם לא לחתוך מותק
    הייתי צריך לעבוד מותק
    אתה רק מתחרה

    תמיד יש את אבא
    נכון ולהשאיר את אבא
    אתה אבא thorwing בושה
    לכן רצוי

    תאמין בי
    רק אותי
    שים את כל trsut בי
    אתה עושה מורפין

    Go'on מותק

    תירגע
    זה לא יכאב לך
    לפני שמתי את זה
    סגור את העיניים לספור עד עשר
    לא בוכה
    אני לא להמיר לך
    אין צורך להפחיד
    סגור את העיניים מהמקום להסחף

    Demerol
    Demerol
    אוי אלוהים הוא לוקח demerol
    Demerol
    Demerol
    אוי אלוהים הוא לוקח demerol

    הוא ניסה
    קשה לשכנע אותה
    כדי להיות על מה הוא היה
    היום הוא רוצה את זה פעמיים בתור רע
    לא בוכה
    אני לא להתמרמר לך
    אתמול היה לך את האמון
    היום הוא לוקח כמה פעמיים

    Demerol
    Demerol
    אוי אלוהים הוא לוקח demerol
    Hee-hee-hee
    Demerol
    Demerol
    אוי אוי אלוהים זה Demerol
    Hee
    Oooh

    הו!

    הוא קיבל חרא מותק
    הכלב שלך זונה של התינוק
    אתה מחליא אותי מותק
    אתה שקרן

    האם האמת משחק אבא
    על מנת לנצח את התינוקת תהילה
    הכל באותו מותק
    אתה כל כך אמין

    תאמין בי
    תאמין בי
    שים את כל האמון בי
    היא עושה מורפין

    הו!

    אתה פשוט לשבת מסביב רק מדבר כלום
    אתה takin 'מורפין
    הו!
    Go'on מותק
    אתה פשוט לשבת מסביב רק מדברים על זה
    אתה takin 'מורפין
    הו, הו!
    פשוט לשבת מסביב רק מדברים על זה כלום
    אתה takin 'מורפין
    אתה פשוט לשבת מסביב רק מדברים על זה
    אתה לוקח מורפיום
    אתה פשוט לשבת מסביב רק מדבר כלום
    ו takin 'מורפין

    הו, הו
    אני הולך למטה מותק
    אתה מדבר מורפין

    Go'on מותק!
    הו!
    הו!
    מורפיום!
    תעשה את זה!
    הו!
    הוא takin 'מורפין
    מורפיום!
    מורפיום!

  61. דינמיט סעיד,

    אני גם מלמד שזה הוא מנשק שלו כפול כי אני פשוט לקח מהירה תסתכל על זה כי זה היה מאוחר ולימד omfg מייקל הוא חי ולמה הוא מנשק שלו כפולה על הראש LOL

  62. thriller777 סעיד,

    אממ הם בטוח thats U MJ של השיר? אני מעולם לא שמעתי על זה לפני, ואני בהחלט לא שמעתי עליו cussing כזה. הוא סיפר על סרט תיעודי הוא עושה שירים לילדים. idk, יש את השיר הזה במקרה בו, אבל קשה להאמין בשל cussing. thats פשוט לא MJ.

  63. melia8383 סעיד,

    זו בעצם את השיר, אני מאמין שזה היה דם על רחבת הריקודים? אם אני לא טועה?

  64. Ann7 סעיד,

    Smileygirl24,

    אני חשבתי שזה מעניין ... בתמונה אתה פורסם http://www.mjinnocencebracelets.com/061230brownjackson.jpg

    תראה מה Rev. מקרוב לעבר ג 'סי ג' קסון הוא לובש הזיכרון בבית ג 'יימס בראון.
    מצאתי את זה Rev. הווידאו של ג 'סי ג' קסון ב Michaels הנצחה

    http://www.myfoxmemphis.com/dpp/entertainment/celebrity_news/dpgo_Interview_Jesse_Jackson_Michael_Jackson_Memorial_20090707_2645119

    האם יש לי או הוא לובש את אותו הדבר, זה היה באמת מתוך התמונה Browns לזכר ג 'יימס?

    גם אני חשבתי ג 'יימס בראון היה כחול בתוך ארון מתים שלו לא לבן.

  65. Admin סעיד,

    את מייקל ג 'קסון מתיחה פורומים מוות הוא כעת והפעלה ומוכנה לשימוש. אתם מוזמנים להתחיל נושאים חדשים ולהמשיך את הדיונים שם, באופן קל יותר לניהול הסביבה.
    http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?page_id=293
    מנהל MJHD

  66. loveandpeace סעיד,

    כן זה ג 'יימס בראון של ארון מתים. ג 'סי ג' קסון לבש את אותו הדבר גם יחד!

  67. emmie סעיד,

    http://www.youtube.com/watch?v=2rQZ-L8KC_A
    תקשיבי את השיר הזה. heartbreaking שלה,
    את מייקל ג 'קסון לשיר בנושא הוא עצמו addiction ..

  68. CrAzYiNsAnEbArBiE סעיד,

    למען האמת אם אתה מקשיב המוסיקה מילים, הוא וקבע עובדה שאנשים תאמין הוא לקח Demerol. כאשר מדיה אמרו לנו בולשיט, כי הוא טיפש עבור אנשים להאמין את הסיפור.

  69. mjfan סעיד,

    לא, פוסטר מספר 68, MJ הודה בשנת 1993 על מנת לסגור את ההודעה Jordie Chandler מצב שהוא הולך לקבל עזרה עבור התמכרות תרופות כדי כאב. הוא אמר את זה בפה שלו בתוך וידאו. אז כמה שנים מאוחר יותר את השיר הזה יצא. זה בערך addiction שלו ואת הבעיה עם Demeral. זה לא סכסוך.

    מה היא המחלוקת היא הבעיה, או אם הוא לא היה עדיין על סמים אלה, ואם הוא היה, עד כמה נרחבת או קבוע את הבעיה.

  70. emmie סעיד,

    yh חשבתי שזה משהו כזה becausehe ו wasdoig ראיון והיה לו שן ach והוא hadto להתפוצץ andstop הכאבים. כאשר הוא הגיע BA ck הוא אמר 'לקחתי משהו כדי להפסיק את הכאב "
    אני מרגיש מצטער בשבילו.
    הייתי מסתכל E'casanova והוא נראה כמו אדם על abulane הוא צבע העור וכאשר הוא סוגר את העיניים U מה חושב?

הוסף תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.

נושאים של שמספק: Wordpress נושאים - ראשון םינמוזמ