מותו של מייקל ג 'קסון הוא מתיחה

יוני 26, 2009
על ידי Admin

מייקל ג 'קסון נלקח על ידי Paramedics

האם זה לא מעניין, כי ביום זה היה מייקל ג 'קסון דיווחו מתו, כמה דו"ח ות של אחרים' המפורסם של אנשים אשר מתו גם משוטח.

מפורסמים אחרים כמו ג 'ף Goldblum, הריסון פורד, טום ו Hanks יש גם דיווחו מתו, אולם כל אלה הם הדוחות אמר להיות שקר, אז מה בפועל האם יש ראיות כי' המלך של אבא 'לה בעצם מתה, חוץ מתוך סמכות של קומץ אנשים אשר היו יכולים בקלות חוץ של כל קונספירציה!

אם לקחת זהיר תסתכל על התמונה שנמצאת supposedly מייקל ג 'קסון להיות מהר לתוך אמבולנס בעת paramedics היו נואשות מנסה להחיות אותו, תוכל להבחין כי פניו נראה מאוד disimilar את מייקל ג' קסון לאחרונה. האף נראה כי גם 'רגיל' ו שם לא נראה כל ראיות של ניתוחים פלסטיים של העיניים, אשר היה כל כך ברור על כל שאר התמונות של מיכאל כי ראינו האחרונות כמה שנים.

הנה הוא הולך על סגה ביחס אישי את מסתורי דוקטור של מייקל ג 'קסון, קונראד Murray, מי אומר שהוא פשוט קרה נכנס ולמצוא מייקל ג' קסון למוות ליד המיטה שלו '. זו אותה לרופא הוא אמר שיש לבצע אותה על המיטה CPR (שהוא חסר תועלת לחלוטין, כפי שכל אדם עם knoweldge בסיסיים של עזרה ראשונה היה יודע שאתה צריך משטח קשה מתחת הגוף להיות יעיל), או לחכות חצי שעה לפני לקרוא 911, ולא בסופו של דבר גם לבצע את השיחה עצמו, כפי שהוא היה חבר של הצוות.

במהלך כל אלה מוזר goings על הזמן בין מייקל ג 'קסון supposedly מת, כאשר הוא נמצא על ידי זה illusive הרופא, כאשר הוא היה על ידי Paramedics סייעה לבסוף, אנו מאמינים כי היה מספיק זמן עבור א' תוכנית 'ל מזויף משלו מוות להתבצע. העובדה כי ד"ר Murray סירבו לחתום מייקל ג 'קסון של תעודת הפטירה, וכן ברחו למקום מיד לאחר Paramedics שמאל עם הגוף היא מאוד חשודה. אולי הוא היה על כל דבר. המשכורת שלו היה כביכול כדי כבר מעל 150,000 $ לחודש (1.8 מיליון $ בשנה) לא להזכיר את כל 'bonuses' שעשויים הוצע לאחר ה' מגרש 'הושלמה.

יש גם את העובדה כי רק לפני מספר שבועות, כאשר ההודעה כי מייקל של 'זהו זה' טיול היה להתעכב, נציגי שלו היו מאוד מהר כדי לבטל כל השמעות אזנים של בריאות להיות הגורם לבעיה.

יש לזכור גם, כי בהיותו בן 50, מייקל ג 'קסון לא היתה תנאי מוקדם לב והיה אמר להיות' תמונה הבריאות כפי שהוא rehearsed שלו קונצרטים שהיו במקור בחר לבעוט מחוץ ביולי השנה.

על מנת לקבל ביטוח promoters עבור מופעים בלונדון, ג 'קסון עבר ארבע שעות פיזיות עם הרופא עצמאית זה באביב. רנד פיליפס, ראש הרשות המבצעת של הקונצרט מקדם AEG Live, אמר כי רפואיים סכיכה נבעה "אין בעיות כלשהן."

במקרה אחר הוא לגבי מייקל ג 'קסון של שגעון לדבר עם' המלך 'אלביס Presley, בו הוא הלך כל כך רחוק כמו להתחתן עם הבת שלו בלבד, כך גם הוא הלך כל כך רחוק כדי שלו mimick' מות '?

Presley אלביס מת ב 16 באוגוסט, 1977 בחדר האמבטיה בבית Graceland. לאחר שנמצאו על רצפת האמבטיה, אלביס היה מהר לבית החולים, שם הוא היה מת רשמית מובהק. פתולוג רשמה את סיבת המוות כפי לב arrhythmia.

בדיקה לאחר המות של מייקל ג 'קסון כבר המבוצעת על ידי לוס אנג' לס County פתולוג ו toxicology לאחר השלמת הדו"ח ות, הם אמרו לנו שזה יהיה נכון לחשוף את סיבת המוות של כל הראיות ואת רצח. כמובן התהליך יהיה תחת להשלים וכל נעילה של תמונות, או הקש על הסיקור התקשורתי יהיה מסונן ... איך נוח.

אנו רואים את מה שהם רוצים לראות אותנו. אמת או אחרת.

בהשראת מייקל ג 'קסון? התחלה משלך שיא תווית ולחיות את החיים של rockstar.


תגיות: קונספירציה, מוות מתיחה
פורסם ב תיאוריות קונספירציה, מתיחה מוות, השמעות אזנים | תגובות (26)

26 תגובות ל "מוות של מייקל ג 'קסון הוא מעשה קונדס"

  1. Jon אומר:

    חשבתי שאני היחיד. זה כל כך את תוכנית ההתקנה. כמו כן הוא היה הפריטים האחרונים שהלכו גם מכירה פומבית שלא מוכר כל כך גדול. אחר כך מרגש משאיות ביומיים הוא קצת בקרוב.
    המשפחה הזאת מאז ומתמיד הדוק.

  2. רוברט אומר:

    TAH אני COULDENT BELIVE שהוא מת, אז אני חשבתי שהוא היה עד כמה מתיחה למכור האלבומים נוסף

  3. אל Soldano אומר:

    אני שמח מייקל ג 'קסון מת. אני גם שמח שאתה מאמין קונספירציה טיפשית התיאוריה שלך.

  4. Jon אומר:

    הייתי הזכירה הוא שם הרבה כסף לתוך להקפיא ו להחיות למדע, cryo?

  5. MJ 4eva אומר:

    Sooo אתה צודק!! זה לא אותו בתמונה .. כל מתיחה הגיוני! hes לא מת!

  6. Suzanne אומר:

    אני שמח שאני לא היחיד אשר חשב כי somethings פשוט לא להוסיף למעלה. ראשית, את האחרונים auctioning למכור קצת מחוץ paraphinalia, נראה מאוד remenicent של נסיכה Di, וכיצד היא auctioned שמלות (עבור צדקה, לא רווח אישי) ממש לפני שהיא מתה. כמעט כאילו הוא הוציא דף מתוך ספרה. אתר אחר, יש להם את הווידאו של אדם את helecopter מופיע לשבת. אם כבר מדברים על אשר, מי לעזאזל מקבל helecopter אוויר להרים אותם אל חדר מתים? האוויר להרים emegency עבור טיפול, אני מקבל לחלוטין, אך אל חדר מתים? PUH-lease! זה לא כאילו שהוא הולך להיות מת יותר אם הם היו צריכים לחכות בתנועה.

  7. בילי אומר:

    האם זה רק מי אבא איבד את בנו? הוא מרגיש נפלא? ג 'ו ג' קסון כאן נראה כמו שהוא יודע, כי בנו עדיין בחיים ...

    ראה את זה כאן | מייקל ג 'קסון מתיחה מוות וידאו

  8. גיא אומר:

    בבריטניה היה האחרונות הוכיח כי הילד חטיפה להיות מתיחה - אתה יכול לטפטף אותו מייל הנחה של אמא של ראיונות - פשוט לא מספיק רגשית.
    אותו הדבר עם ג 'ו ג' קסון - פחות משבוע והוא נותן ראיונות על השטיח האדום - אין סיכוי.
    כל זה גם נוח ומתוכננים - הוא מעולם לא יהיה מסוגל לעשות 50 פגישות.
    גם לזרוק כי הוא "מת" ב 25 ביוני - את היריב תאריך בשנת גיבור גדול אחר שלו - ג 'יימס בראון (דצמבר 25) ו גוסס, באותו אופן כפי Presley אלביס.
    זה הבחור מי "slipped את המקלחת", כך struggled כדי להגיע בעצמו משפט - את סוג של מתיחה שלי היה בן 6 למשוך. זה מה מייקל הוא - ילד. הלחץ של להשיג יותר מדי והוא folds .. אבל הפעם מעידה על המקלחת לא יהיה מספיק.
    רק היבט זה גורם לי לחשוב שהוא עשוי להיות מת הוא בדיקה לאחר המות - וגם זה מתחיל להיראות קצת מגוחך עכשיו.

  9. Jeanine אומר:

    הייתי רוצה להגיב על תמונה של מייקל ג 'קסון Ingo האמבולנס.
    אמנם אני מסכים כי כל העניין הזה הוא הדרך 'כבוי', אני חייב לומר שאני חושב שזה אותו בתמונה. אם זה היה ענק כל פעולה או לא יהיה לנו אף פעם לא יודע.

  10. Rickster אומר:

    whos ואת הבחור שעשה את 911 לקרוא? .... איך זה שאף אחד לא דיבר יש לו .... למה הוא לא אומר שזה היה מר ג 'קסון במקום "ג' נטלמן, בן 50" כשהוא מדבר על dispather ... ?

    ו לעבר בית פרסים ... כאשר ג 'ו ג' קסון (אבא כי רק איבד את הבן) היה ... שאל "מה את מתכננת הבא"? ... .. במקום לומר ... "אנחנו צריכים לקבור את הבן שלי", הוא מקדם את תווית חדשה במקום ????

    כל זה מוזר .... אני זוכר כמה זמן בחזרה ... ביום פטירתו היה נחשב rumored ... אם מישהו יכול & אעשה את זה ... את MJ.

  11. Susy אומר:

    זה של ד"ר MJ's-הוא אפילו לא יודע לשמור על MJ על הרצפה כדי להכות אותו על החזה, כדי לקבל בלב & הולך לשים אותו על מיטה רכה instaed. למה לא אומרים שזה MJ ל 911 & rescuscitarion נא להביא את כל הציוד. או שזה היה מכוון או מוות של ד"ר AEG & עשה את זה כדי לקבל ביטוח noney, AEG המועסקים כי רמאי.

  12. אנה אומרת:

    2 נקודות קטנות:

    1. אם החיוג 911 ואמר כי מייקל ג 'קסון היה מת ... אני די בטוח יהיה להשיב את "זכות כן .. aprils טיפש! ... נתקע למעלה * * "

    2. מייקל ג 'קסון ואת אביו לא כמו כל אחד אחר, ג' ו ג 'קסון הוא סיפר כי לפני כמה שנים הוא לא היה כמו מייקל בנו יותר, ומיכאל Jacksons הרצון supposedly אומר Michaels כי ילדים אינם צריכים להיות שוהה Michaels עם ההורים אבל nannies . - יכול להיות סיבה למה היא לא ג 'ו הרוס.

  13. בראד Matosky אומר:

    וואו ... כי צפה הווידאו שוב. הגוף אינו זז, המסוק הוא מפנה ומעניק מחוץ אשליה כי הראש "הרמה". זווית המצלמה עם שינוי זווית של המסוק עושה את זה נראה ככה.

    כל 911 שיחות נלקחים רציני. אז גם אם אתם קוראים 911 בקליבלנד, ואומר כי הוא ג 'יימס Lebron להגיב, הם ימשיכו להופיע. אותו הדבר עם כל פרסום או לא מפורסם.

    וגם בתמונה של אותו להיות carted, אתה אומר שיש לו את האף "נראה רגיל"? האם אתה מפגר? תראה שוב, ואתה תראה איך שטוח נגד פניו זה.

    אני אוהב קונספירציה טובה ככל את הבחור הבא, אבל לפחות יש לך חומר טוב יותר כדי לעשות בסיס איתן על זה.

  14. Lidiya אומר:

    לעזאזל האם זה הגיוני!
    אני מקווה שהוא לא מת:]

  15. mj המאהב אומר:

    haart שלי עכשיו אני רוצה לעשות כדי להאמין שכל זה ואני אנסה, אבל זה pic mj נכנס עם האמבולנס רק נראה כמו mj יותר מדי בשבילי. ואת הסיבה אני מאמין שהם לקחו soo ארוכה conforming כי mj הוא היה מת כי הוא היה surgry בבית והם מנסים להציל את חייו. אבל בדרך אביו אותו סוג של משחק עבור mj לי להאמין כי הוא לא באמת מת. ואת אמא שלו הוא מקבל את הילדים, אולי כדי לאפשר להם לשמור על קשר עם בני יום תוך כמה הוא או איפה עוד יכול להיות שהוא ישלח להם. אבל זה מוות הוא מוות מסתורי מאוד. ולאחר מכן גם mj מאוד ידוע בעולם. איך אף אחד לא reconize אותו. אני יודע dont. אבל אני מקווה הם כל מה שאתה חושב נכון. ואני מנסה ganna מאמין בו כדי לקבל את כל זה מתוך כאב הלב שלי ועל כך אני יכול להפסיק לבכות soo הרבה. אלוהים עשויה להיות איתך mj שבו אתה כל חי או מת ואני אוהב אותך הרבה soo ואתה ותמיד תהיה הטובה ביותר אי פעם.

  16. Rickster אומר:

    יש עוד מישהו שומע איפה לעזאזל הוא Oprah בכל זאת ?????

    לא ... לא tributes תגובות .. כלום?
    אני מוצא את זה באמת מוזר ... כל אחד אמר משהו MJ ... אבל Oprah? ... אם מישהו יודע אחרת אנא תקן אותי!

  17. ladylee1979 אומר:

    אני רק יכול לשאול wtf oprah חייב לעשות עם זה כל כך היא wot מרואין מיכאל, wot לגבי החבר הכי טוב שלו, אליזבת טיילור shes מדי אפילו devasted התגובה supposedly, ורוב אלה קבלת הערות על כל כוכב היה נפול עם מייקל בשלב מסוים או סוג אחר geller, Paul McCartney, דוד אורח גם האחים שלו ברי gordy כל wasn't מדברים זה עם זה עם הכוכב לפני מותו

  18. Susy אומר:

    כל זה לא הגיוני, כאשר רואים את מייקל ג 'קסון המועסקים "התעקש" של ד"ר להיות עם אותו ועד בריטניה סיור הסתיימה. MJ היה נרקיסיסט-perfectionist, אז למה הוא הולך & מנה יתרה עצמו, הוא נראה הרבה זמן בבית sicker לרעה של הניסויים. למה הוא מקבל על עצמו כשיר לבצע Videos & אם הוא היה הולך אז למשוך את תקע את הדרך האולטימטיבית, למה לא ללכת & לחיות חיים בינוניים ו שכח תיור, זה כי הוא דאג abut החיים ועל אורח החיים שלו, ועכשיו רוצה לעשות יותר כסף עבור הילדים שלו. הילדים שלו נראה שמח & בריא, כדי האשראי שלו .. מצאתי את זה מוזר, כי הדו"ח ות של מותו יצא על TMZ & מדיה אחרים, לפני שזה יתקבל & TMZ היו אומרים שהוא מת כשהוא היה בדרכו לבית חולים. האם מישהו שהיה במחנה דליפה זה להפוך את תשומת הלב של בית החולים & להתמקד מחוץ לבית. איך ג 'אנט ג' קסון כונן לתוך ביתו למחרת & prized לסלק את רכושם כאשר לא קיים או האם היה לקרוא. כאשר אדם מת אתה צריך לחכות האם הקריאה לפני כל דבר היא נגעה! אופן כפי שהיה קרוב אחאים היא עלולה להופיע על הבמה ולהיות סטואיקן כך! הכל מוזר. אם מישהו יכול היה זיוף זה, וייתכן כי הוא יכול היה כפול מי O / D. אני באמת מקווה שהוא עשה את זה מזויף. אם לא נמצא מישהו בצרה גדולה, לא בתמיכה בו.

  19. יסמין אומרת:

    אני צריך רק למצוא דרך אחרת באתר זה קישור היום ויש להם רק הסתכלו על המסוק וידאו. אני חושב שאני יכול לראות, כי למעשה הגוף הוא זז וגם על כהה סרט זה הולך באלכסון סביב הגוף מגיע לביטול. האם מישהו אחר לשים לב? אני באמת רוצה להאמין מיכאל חי ו טוב, כי אני עדיין לא הפסיק לבכות מאז שמעתי על מותו. יש לי גם לא הפסיק לחשוב האחרון כמה ימים על אופן יש כל כך הרבה flaws-911 כי מאז שיחת הטלפון. נראה כי יש יותר מדי 'טעויות' על מותו של מיכאל כדי להיות אמיתי. עם זאת, אני פשוט speculating. (לא לפי הסדר של העדפה)

    1 מי עשה את זה 911 שיחת הטלפון?
    2.Wasting 30 דקות לפני 911call נעשתה?
    3. CPR ההליך לא היה צריך לבצע אותה על המיטה. תקופת.
    נראה 4.There להיות חתיכת הרבה בלבול בנוגע פתולוג הראשונה והשניה של 'העצמאי של בדיקה לאחר המות'. בדיקה לאחר המות ראשון לקח עניין של ימים עד להנעל בהם התוצאות היו מדווחים כלי התקשורת. עכשיו זה כבר דיווחו כי היה 'מזוייף'. עדיין אין חדשות לגבי השני 'בדיקה לאחר המות'
    5 מדוע שלו ללכת לרופא 'חסרים' כפי דווח באמצעי התקשורת?
    6 דוקטור לא לחתום תעודת הפטירה.
    אומר 7.The ביותר של כל flaws. . ג 'ו ג' קסון הוא אמור להיות 'מתאבל' אבא שיש לו רק איבד את בנו, אז למה הוא כזה רוח מרומם? האם זה באמת אבא יש רק הבן שלו נפטר רק לפני 6 ימים! לא דמעות, לא רגש. הוא הרבה יותר מעוניין בקידום הרשומה החברה החדשה שלו ואת עוקף את מרבית השאלות הנוגעות בנו של מוות! משהו לא להוסיף למעלה. אם אחד הילדים שלי נפטרה, הייתי הרוס לגמרי ולהיות שבור האישה.

    יותר מדי שאלות ולא מספיק תשובות.

    אישית, אני כבר מקווה כי התפילה ואת מייקל עדיין חי, וגם אם הוא נמצא, זה לא כדי לעצבן אותי לגלות מותו היה מעשה קונדס. למעשה, הייתי מתלהב! כל עוד הוא יכול למצוא השלום בחייו, בו הוא כל כך richly ראויה.

  20. לילה אומר:

    אוי ואבוי! האם אתה מפגר? אתה באמת לא מאמין לאף אחד לעשות את זה? זה כל כך עצוב, אבל בפנים זה אנשים שהוא נפטר. אין כאן קונספירציה. כמו כן ג 'ים מוריסון, אלוויס וג' Lennon גם מת. עכשיו, בבקשה לא להתחיל לשחק את הרשומות לאחור לחפש רמזים.

  21. Jon אומר:

    אם אתה מסתכל על תמונה של אדם זה נראה הרבה יותר קטן מיכאל יש הרבה כהה עור, וגם לי נראה כמעט כמו המקור של אסיה phillipino תאילנדי או כל אחד אחר לראות את זה?

  22. Jon אומר:

    כמה הולכים הביתה הקלטות נפולת של כמה בארון. קה-Ching!

  23. ladylee1979 אומר:

    ברור למה את אבא שלו isn't מראה כל רגש מיכאל disliked אביו ואף עזבו אותו מתוך isn't זה יהיה יותר טוב, כי ג 'ו מראה רגשות, כי אם לא היה לו התקלקלה ב הדמעות IM בטוח יהיה שם הרבה אנשים קוראים לו שקרן אומרת הכל היה בשביל להראות כאשר כולנו יודעים שהם דוברים hadnt שנים לפחות Joe isn't להטיל על זה מעמיד פנים עבים, גם זה מעשה קונדס 2 בדיקה לאחר המות הוא יותר לעשות עם המשפחה מנסה למצוא מישהו כדי להאשים, כדי להסתיר את עצמו אשמה שהם didn't עצור michaels לרעה של גלולות, מדוע מתעקש מייקל נתקל ד"ר murray איתו כל הזמן? שלה ברור Addicts תעשה כלום והוא רצה תגר על היד 24 / 7 כדי לדבר, לקרוא, כי אני גם מייקל היה להיות עדים ראו המעבר של מקסיקו מתאכסן חמישי בלילה מאוחר אבל הפתעה הפתעה העדים רוצה להישאר annonymas ואם היה ספק כלשהו של המשטרה דעתך שהוא חי ולבעוט של אמרו שהם היו כל כך עד עכשיו, ו theres כלום יותר בעולם הזה אני רוצה ימין עכשיו לשמוע את המילים זה היה מעשה קונדס מיכאל חי ולבעוט מזהה אף פעם לא כועס אני יהיה על הירח לשמוע את אותן מילים אהבה מייק U xxx

  24. MyBelovedMJ אומר:

    אוי אלוהים!!! אני לא יכול `belive כי מייקל actuelly יש clone של עצמו .. חבר שלו, מי היה surgury, כדי להיראות יותר כמו מייקל, את חברו אמר. והוא נראה קצת סינית. לכן, לפעמים הוא היה לובש את המסכה ... אוי אלוהים. מה לעזאזל זה אומר. מייקל עדיין בחיים? כרגע ראיתי את זה על וידאו אחד של דפים אחרים באתר זה .. `אני לא יכול להאמין

  25. MyBelovedMJ אומר:

    Im אומר לך עכשיו. את התמונה של MJ של abulance. הוא מזויף

  26. heisalive אומר:

    ladylee, אתה לחלוטין על המטרה עם כל מה שאתה אומר, אני קורא את ההודעה שלך עם עניין רב, ועל כן כן כן היא את תגובתי אליו! אני

    מייקל ג 'קסון endured, shouldered ו נשא מלא לטעון שהוא מכריע לכל אדם, twiceover taxing בעדינות על פגיעות הנפש הוא. אנשים נוטים לשכוח את כל זה רק לראות את "Moonwalking מבצע" בו, ולא טרוד אדם שכל תמהוני המראה היה חזק לבכות לעזרה שמעתי או שאף אחד לא ענה! ???

    ג 'ו ג' קסון, האיש הזקן, הוא poorest תירוץ של יצור מן כוך של לעזאזל, את נראית בעיניו נותן לי את willies! "צמרמורת" ""

    הנה האיש אשר אוהב כסף הוא "רטט" כל הרוע והוא אינו יכול לקבל את זה מספיק, relentlessly חליבה את מייקל ג 'קסון cashcow מראה לא רגש או מורת בנו של כביכול עובר.

    ג 'ו ג' קסון יום אחד יהיה חייב לענות על שופט גבוהים חזקים הוא לא יכול לברוח ממנו, אבל worseover, יצטרך לשלם מחיר כל כך גבוה (וגם חם!) על מה הוא עשה את זה הילד איש: מייקל ג 'קסון ...

    האם מישהו, מישהו בכלל! מאשים את מייקל ג 'קסון עבור הצגה משלו "מותו" של הצעת נואש להימלט כל th madess ו תתרחק הכל? אני לא חושב!

השאירו תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.