Sightings של מייקל ג 'קסון fleeing ארה"ב - מוות מאשר מעשה קונדס

-28 ביוני, 2009
על ידי Admin

Unconfirmed דיווחים מארה"ב מכס ו יש גבול הגנת העדים ציינו כי שני המבקשים להישאר בעילום שם, על הבטיחות שלהם, הם ראו את מה שתואר ככל unmistakable sighting של מייקל ג 'קסון או אדם אחר אשר נמצא עדיין כדי להזדהות, חוצה את קליפורניה, מקסיקו גבול מאוחר ביום חמישי בלילה.

כאשר נחקרו כפי שלהם הוודאות של sighting של 'המלך של אבא' העד הראשון היה מצוטט אומר,

'איך אתה יכול לטעות פנים ככה? כן, אני בטוח שזה היה מייקל ג 'קסון. השיער שלו היה קצר והוא לבש משקפי שמש כהה, אבל אני כבר יש לי כמה אלבומים שלו ו ראיתי אותו בטלוויזיה והכל, אז אני לא אכפת לי ספק שזה היה הוא ".

העד גם אמר כי לא היה להם מושג כי הזמרת נפטר בזמן של sighting כפי שהם עבדו עשרה שעות המשמרת והיה לו לא ראית או שמעת את כותרות החדשות באותו יום.

'הכוכבים לחצות את הגבול כאן כל הזמן, מאז אנחנו כל כך קרוב ל LA, אז זה לא היה לי התרחש באותה עת, כי זה היה חשוב ".

תוקפו של העדים הסיפור עדיין בתהליך מאומת, אך ההתפתחויות האחרונות במקרה של מותו של מייקל ג 'קסון נתנו Theorists קונספירציה לגרום להאמין מה היה להיות אחרת של מחשבה כמו' דחוק '.

עם מוזר הנסיבות סביב מייקל ג 'קסון של הרופא האישי, את possiblity של הזרקת קטלני, על דחייה של בדיקה לאחר המות נוספים, העיכוב שלו O2 סיור השנה שלו מובנת סכום החוב האישי, אולי מוות' מתיחה 'הוא רק לוגי הסבר בשלב זה.

מי היה עוד סיבה מזויפים משלהם ועל המוות כדי לברוח מקסיקו כמעט undetected, מלבד מייקל ג 'קסון?

תחשוב על זה.

תגיות: קונספירציה, תיאוריות קונספירציה, מוות מתיחה, השמעות אזנים
פורסם ב תיאוריות קונספירציה, מתיחה מוות, השמעות אזנים | תגובות (14)

14 תגובות ל "Sightings של מייקל ג 'קסון fleeing ארה"ב - מוות מאשר מעשה קונדס"

  1. MJ נהרג על ידי Illuminati אומר:

    Illuminati את בטוח יודעת איך אנשים זורקים את המסלול אבל הם כבר איבדו את המגע. מייקל ג 'קסון יש vitiligo ואינו יכול להישאר בשמש בגלל סרטן העור. למה הוא לרוץ על הגבול עם הפנים שלו כדי לפתוח את אור שמש?

    זה מזכיר לי את המלך, כי ההתנקשות הייתה Illuminati גם בתוך העבודה. היה לך את patsy עומד בחלון עם אקדח ואז היה אומר לו "אדם שם Raul עשה את זה." כל זה שור shi.t כדי לשבש את מי עשה את זה.

  2. kk593 אומר:

    אני חושב שזה חרא שור למה זה בכל רחבי חדשות וכאלה, הם גם צריכים pics ממנו את ems בדרך לבית החולים, הם היו oxgen מסכה עליו לתת לו cpr. אתה חושב על

  3. MJ4ever אומר:

    תמונתו של MJ של האמבולנס יכול להיות מזוייף. אם אתה מסתכל מקרוב dosn't זה באמת נראה כמו אותו, למשל האף, צבע העור ואת הגבות. את האוזן נראה מוזר מדי? MJ הוא מושלם אדם מזויף עצמו למוות. זהו מייקל ג 'קסון בדרך כלל הטריק!

  4. heisalive אומר:

    MJ4ever .. thats הנכון, אני מסכים, כי האמבולנס התמונה היא לא מייקל ג 'קסון בכלל! MJ של הפנים היה נפול ב stemming מאת מוגזמות ניתוחים פלסטיים והסתכלתי קודר, מזיק לבריאות העור וכל .. האמבולנס התמונה מראה אדם רגיל עם הפנים בדרך כלל להסתכל על העור ו ... זה לא מייקל ג 'קסון, לא בכלל ... אפילו לא על ידי ארוך ירה! יתר על כן, זו היתה בחירה גרועה כמו 'כפולה' השאלה היא .. מי לקח את התמונה הזו ומדוע?? האם MJ רוצה החוצה את התמונה של העולם כדי לראות את זה .. כדי לעשות איזה נקודה? אדם עיוור יכול לראות את זה הוא לא מייקל ג 'קסון? ! כמו!

  5. closepaltomj אומר:

    את פיסות הוא חידה הם פשוט נופלים לתוך המקום sll עכשיו. אני צריך להיות זהיר איך אני מילה זו כאשר אני בינלאומית ידועה של חבר קרוב של מייקל. אני רוצה את האתר הזה ואת חבריה ואת הציבור סקרן לדעת כי זו הייתה הדרך היחידה שהוא יכול לצאת מפרך של 50 קונצרטים ואת מספר עצום של אנשים unscrupously sueing אותו.
    דיברתי עם מייקל, בהרחבה, רק לפני מספר חודשים ואני יודע על דבר שהוא היה צריך לשבור טוב ממנו בכל. האם תוכל לקבל ofbeing עייף דיבר על כך בכל מקום? בדיוק. הוא אמר לי כלום על ה 02 ולא גם על הנסיעה שלו ללונדון מתקרבת. ידעתי כולם ALOMG של 02 לא יקרה.

    אז .. כן .. זהו מעשה קונדס, אבל אני גאה שנינות שלו ו AM שמח שסוף סוף הוא מקבל את זה טוב הפרטיות הוא תמיד רצה.

    הוא עשוי להיות קריאה זו אולי אני קרוב לעכשיו.

    חיוך .. הוא מאוד חי!

  6. Mojofi אומר:

    למה יהיה לברוח MJ הארץ? הוא עדיין יכול להיות somehwere עדיין שוהה בארה"ב. זה מקום גדול, אתה יודע. אבל איך יכולים בני המשפחה טיפש celebs את מי היית שם? סטיב וונדר, ליאון ריצ 'י ואת prechers מדי? הדרך היחידה תהיה שהם באמת belived MJ היה מת. אני לא רואה איך הם ירצו לעשות טיפש מהם selves כך. מה אתם חושבים על זה? אחרי כל זה אומר, אני בטוח למרות MJ בחיים.

  7. MyBelovedMJ אומר:

    כדי Closepalofmj! אני לא יודע אם מה שאתה רק כתב נכון או לא. אבל אם זה אכן נכון, אני רוצה להגיד לך כמה דברים.
    1 כל, אני רוצה שתדע כי אני לא מקווה שזה היה רק בדיחה מה שאמרת, כי אני woulden `לא יוכלו לטפל כי נפשית. כאשר אני שומע את החדשות הראשונה, של מייקל `S מוות, הייתי כל כך שבור לב devasteded ו, כי אני לא` אפילו לאכול. Wasen `אני לא מסוגל לדבר עם אנשים, ואני כבוי הנייד שלי, ואני עדיין. כשאני wacthed את memoriel שלישי, אני משוכנע שהוא היה מת, לאורך כל memoriel, עד המילים האלו בכתב כחול הופיע על המסך מאחורי הבמה: Im בחיים, ו Im כאן לנצח. אני לגמרי יש צמרמורת, ואני זרקו למעלה. אני לא יודע למה, אבל משום מה, ראיתי את זה בתור סימן של מייקל, זה טיפשי? הייתי מוכן ללכת States, ולתת מייקל הלב שלי, רק כדי לקבל ממנו לנשום שוב, כאשר אני שומע הראשון של מותו. הייתי נותנת הכל, כמו שאמרתי, גם את ליבי. אני אוהבת אותו כל כך הרבה, לא רק על המוזיקה שלו, ומה שהוא יכול לעשות עם הגוף שלו, אלא גם עבור מי שהוא / היא. למרות שאנשים אומרים כי אני לא מכיר אותו באופן אישי, ורק ממרחק, אני נאלץ לא להסכים. אני עוד לא היו הרבה `של ילדות עצמי, ההורים שלי עלו devorced, כשהייתי רק בת 10, ואני צריך לטפל הצעיר 2 אחים שלי. הייתי צריך להתבגר די מהר. אבא שלי היה פוגע אלי הן psysiclly ו emotionel, זה היה די קשה לי. אז זו הסיבה שאני איכשהו תמיד הרגשתי כאילו אני מכיר אותו באופן כלשהו, אני יודע איך זה היה לגדול ככה. אני לעולם לא מאשים מיכאל, עבור המבקשים קצת שקט, אף פעם. אני לגמרי מבין את זה, מי woulden `T. הוא עבר את זרקור כל החיים שלו, לא פלא רק רציתי לקבל קצת שקט. אני אף פעם לא misunderstood, 1 singel מייקל עשה את הדבר, אף פעם. ומה עם כל האנשים תלונה עליו consieling שלו עומדת בפני ילדים, אז מה. אך זה לא בעיה, אני לא מסכים coulden `יותר עם מיכאל על זה. הדבר היחיד שהוא רצה, היה להם לגדול בדרך כלל. אם אי פעם צריך לדבר עם מיכאל שוב, אני רוצה לספר לו משהו בשבילי. תגיד לו שאני אוהבת אותו יותר מכל דבר, אני לא יכול לשים אותו לתוך המילים, זה היה לוקח הרבה זמן עד, וזה יהיה על כל page.And אני לא מעניין אותי אם הוא יחזור אי פעם לבצע, אם הוא רוצה להשאר במסתור, הוא צריך לעשות את זה. כל עוד הוא שמח, כי הוא כל מה שחשוב לי. א אדם חכם אמר פעם: לא לעבור על פסק דין לפני שיש לך מישהו דיבר על אותם אחד אחד, אני לא אכפת לי מה הסיפור. הוא היה ילד נכון. הלוואי שכולם היו עושים את זה, ולא לעבור הדין, רק בגלל מה היא נכתבה על tabloids, כי הוא BS. מייקל, אני אוהבת אותך יותר

  8. nansta אומר:

    גם אני חשבתי ברגע שראיתי את האמבולנס pic, את פניו של האדם נראה גם 'טרי' להיות זה של jacksons. על פניו נראה יותר מדי רגיל, לא כמו פלסטיק מצטער לומר אבל נכון.

  9. Samantha אומר:

    מוסכם, את חתיכות של פזל הם נופלים לתוך המקום, לראשונה שמעתי את הכותרות "MJ DEAD AT 50" אני רק פרצו הדמעות, הייתי דומם הרגשתי כמו האומץ שלי היה הולך לריב. אבל אני אוהב את מייקל כבר מאז שהייתי ילד קטן, אני כבר יש ביו של תקליטורים ו ולראות מראה עליו והוא נראה די בריא עם האוכל שלו וכו 'הוא didn't כמו סמים או שתייה, אז די ברור שזה מבוים, ואחד פעם הייתי במכונית ואת תחנת הרדיו היה לדבר איתו LIVE ומיכאל נשמע די מתגנב ורדיו אנשים כמו "אז אתה קבלת התאוששות?! בלה בלה .. "ו MJ נראה די dont אה אני מכיר את המילה אבל הוא היה אומר דברים כמו" כן, כן אני יהיה טוב, זה לא יהיה כמו האחרים ", לא אחר? אתה רואה, סוף סוף את הנפילה לתוך המקום.

    נצטרך לרדת לעומקו של זה, אנחנו יודעים את שם איפשהו.

    אני אוהבת אותך מייקל xxx

  10. kerwin אומר:

    בסדר אני חושב שהוא תכנן את זה, זהו מעשה קונדס ואני זוכר גם לקרוא את המילים על המסך, אני בחיים. ויש לי הסתכל האמבולנס תמונה זה כל כך לא מייקל.

  11. MyBelovedMJ אומר:

    Samantha! אתה צודק. מייקל הייתה אומרת לנו במשך כמה שנים, עכשיו אנחנו "havent ראית כלום עדיין" וכי הוא מעוניין לבצע התאוששות לא כמו האחרים. שמעתי את זה 2. ואתה לגמרי צודק, הוא לא היה על סמים או שתייה. והוא לא היה נרצח. אני מרגישה כאילו הוא חי.

  12. thriller777 אומר:

    האיש חי ועל מהלך! moonwalking תהיה מילה טובה יותר, הא? haha. כל החברים שלי חושבים IM משוגע. כל מה שאני אומר להם זה אם הם dont תאמין לי לבוא לאתר זה, או כפי שחשבתי שזה יהיה, זה עשה מאמין מחוץ להם. אתר זה הוא כל כך נהדר את הבית שלי! אני תמיד מצפה עדכון בלוגים חדשים ואני נהנה לקרוא תגובות אחרים ואת האפשרות לפרסם חוות דעת שלי. כבוד לאתר זה. בכל מקרה, על מעבר הגבול הזה, IM חצי חצי על זה. wouldnt זה יהיה על חדשות? ויש לו מחלת עור, כי דבר זה הופך את זה שם הוא צביעות נכנס אור שמש. למה הוא מעבר כזה חם בארץ? IM wouldnt בטוח שהוא רוצה לחיות את הימים בבית כל הזמן ולא יוצא. אבל באותו הזמן, זה יכול להיות רק זמני. אני מתכוון, אם הוא עשה את זיוף מותו, אשר אנו מאמינים כי הכל, הוא יכול לחזור בלי בעיות משפטיות, כל עוד הוא doesn't לעשות את זה בשביל כסף במרמה, אשר אני בספק thats המקרה. הוא faked מותו של שלום, אין כסף. כך שאני מאמין בתוקף לעשות הוא יחזרו, בידיעה שהוא ecspecially צביעות להסתבך על זה. לגבי פריז "בוכה" הזיכרון שלו, כי היה מבוים. U יכול לומר. IM כך בטוח שיש לו משהו בין תכנית הילדים שלו. אתה צריך לזכור כי מדובר celebrity ילדים. הם יכולים ללמוד לפעול בכל גיל צעיר. ישנם מיליוני ילדים כוכבים. מייקל משופה כל זה החוצה. הוא איש חכם מאוד. מאוד חכם. יש לו יותר מאחד להסתכל אל אוהב. הוא יכול זיוף מותו כפי קל עבור צ 'יטה לרוץ. תחשוב על זה.

  13. MyBelovedMJ אומר:

    Thriller777: אתה צודק. אבל לאשר את ספק של מייקל להיות מת. תקשיבי זה שיר זה נקרא: Xscape. כן היא spelled ככה. הוא אומר את זה כל זה. BTW, הוא לא לראות את הגבול מקסיקנית, מייקל, לא יכול להיות `במקסיקו עם vitaligo. אבל אז שוב, הוא האדון disguses. תזכור את זה. רק תקשיבי את השיר. הוא tellling לנו משהו

  14. thriller777 אומר:

    ive רק שמעו על זה, ואני חייב לומר 2 ur בדיוק נכון. אני אומר את זה היא צביעות סך הוכחה, אבל אני יכול לומר אחרת דריכה על אבן כדי להוכיח hes בחיים. ואתה צביעות יש הוכחה ללא דריכה אבנים. עבודה טובה המצביעים זה. אני ממש מעריך את זה

השאירו תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.