마이클 잭슨이 가짜 죽음

정말 죽은 왕의 팝의인가?

그 때 마이클 잭슨의 사망 소식이 6 월 25 일 발표했다 2009년 부정할 것이 몇 가지가있다, 우리 모두가 사실로 ... 잘 거의 우리 모두 믿었다.

이 이야기는 매우 신빙성이 들렸어요. 필사적으로 그 구급대의 구급차의 뒷면에 마이클 잭슨이 소생하고 풀려 났 이미지, 라이브 영상을 우리 모두와 언론이 잭슨의 가족 구성원에 의해 주어진 진술가 본 모든 손실을 애도하며 시작할 준비가 우리를 슬프게했다 우리 시대의 가장 위대한 엔터테이너.

그럼, 같이 일 간, 균열 마이클 잭슨의 '죽음'의 긴밀하게 엮여 제조에 게재하기 시작했다. 그가 죽던 날 열린 행사에 결함, 정보는 잭슨 가족과 미디어와 비현실적인 우연에 의해 주어진 중복 게재를 주장의 타당성을 위해 더욱 더 의심이 제기하기 시작했다.

너무 많은 질문은 여전히, 그리고 더 이상 질문이 매일 등장하는 그의 시체가 어디에 현재 개최되고있는 그의 두 부검에서 독극물을 현혹하는 보고서를 발표 될 그의 마지막 휴식 공간,,,에 대해서는 자신의 사망 증명서를하지 않은 이유에 답이있다 , 그리고 서명과에갑니다.

마이클 잭슨의 가짜 죽음이 모든 정보는 미디어에 의해 주에서 왕이 팝 '과 그것을 자신의 결론을 만들어가 많은'의 죽음을 다음과 먹이의 분석이다.

개인적으로 마이클 잭슨이 살아 있는지 죽었거나, 아래의 분석은 사실과 이러한 사실을 부인할 수있다 믿습니다. 우리는, 우리는 단지 명백한 아웃, 지적하고 이러한 사실을 조작하지 않은 모든 것을 우리가 이미 언론에 의해 방송한 정보의 공동있다.

"진실의 태양처럼, 당신은 시간을 위해 그것을 밖으로 내몰았 수 있지만, 그것을 '도망 안가"

엘비스 프레슬리

마이클 잭슨의 '죽음'을하기 전에

그의 죽음은, 다른 귀를과 이빨도 전에 마이클 잭슨에 관한 다양한 영상의 후반 80 년 이후에 일반적인 의심을 만드는가 관찰됐다 그냥 얼마나 자주 자신의 '교란'진짜 물건 '의 장소에서 사용되었다.

누군가 2008년 12월은 미국에서 라디오 방송에 전화를하고는 마약 과다 복용으로 죽었다는 주장 마이클 잭슨. 후에는 모든 사기 위해 조사는 아니지만 많은 팬들이 혼란 해져서 뉴스와 지방 TV 방송국 들었다고했다 전에 내려놓고 그것을 보도했다. 보기 리포트 자 : http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?p=84

width=273 2008년 12월 - 2009년 2월, 그 마이클은 살을 먹는 박테리아로 이어질 수있는 심각한 피부 감염, 폐기종, 필요한 폐 이식을 겪고 있던, 보도했다 및 창자 출혈했다. 그것은 심지어 마이클은 그가 곧 죽게 될 거라고 생각했다. 그는 휠체어에, 사진 촬영과 시점에서 그가 걷지도 있었다.

그러나 몇 개월 후 - 그 소식은 그가 세상을 누볐어 O2는 콘서트가 시작하게 될 것이다. 그뿐만 아니라, 춤을 완벽 AEG 양식, 2 일 전에 무대에서 그의 죽음에 그를의 영상을 공개했다. 그것은 마이클 언론의 관심을 추구하는 수단으로, 뭔가가 그의 절친한 친구 엘리자베스 테일러에서 사용 배웠고했다 질환 소문이다. 사실, 그는 한번도 '콘서트에 앞서 - 취소되었습니다 무너졌다. 또한, 그는 공개 행사에 참석하지 않은 것으로 알려졌다 수단으로 질병을 사용합니다. 그럼 다른 방법이없는 경우, 큰 규모에만?

바디 사후 plastinated

마이클 마네킹과 집착했고 이러한 그의 저택 주변에 배치했다. 그는 자신의 인생에서 누가 그를 주변 사람들이 갖고 싶어 아주 외로운 사람이었다. 이 회사는 그가 갖고 있던 유일한 마네킹 수있습니다. 그 보고서는 마이클의 직원이 사후에 그의 시신이 plastinated 군터 폰 Hagens 연락을합니다.

http://www.spiegel.de/international/zeitgeist/0, 1518,614006,00. html로

이것은 단지 사후 또는 자신의 신체의 복제본을 가지고있는 거죠 만들어 졌을까요? 마이클의 트레이너가 마이클 장난 당기는 등 구급차에 Paparrazzi 밖으로 던져을 마네킹으로 사랑을 보내는 시인했다. 어떻게 우리가 무슨 장난이야 당장은 안 될 일이 있었는지 잘 알고 있습니까??

런던

  • 마이클 잭슨이 이상한 런던에있는 O2는 콘서트 발표와 달리 매우 그의 평소 자기와 연기는 거기에 있었던 사람이 기자 회견을 실시할지 여부를이 사람이 사실은 마이클 잭슨, 또는 '보면 모두가'에 대해 많은 추측이있다
  • 마이클 잭슨의 헤어스타일을 자주 바꾸는 연속 머리카락 사이 / 곱슬 머리에 자신의 외모 중. the O2는 회견에서 그는 곱슬곱슬한 긴 머리 스타일, 헤어스타일을 입었던 그는 10 년 전 비슷한 스포츠는 매우 무성한 곧장 머리 스타일과 '최종 리허설'을 영상에있다.
  • 저기 선두 그의 런던 콘서트에서 마이클 잭슨의 건강의 진정한 상태에서 충돌을보고있다. 어떤 이들은 그가 건강한라고, 일부 그는 매우 약해과 피로를 말한다.
  • 마이클 잭슨은 간호사에게 자신의 아버지에 대한 주 혐의 때 라이브 - 의사 그를 (박사 콘라드 머레이)와 함께 생활했다 의료 문제를 논의하기 위해 전화를 걸었다.
  • 마이클 잭슨과 여행을 싫어 그런 그가 처음에만 런던에서 10 콘서트에 서명을 수행할 것으로 알려졌다. 모두 10 보여줍 분내, AEG, 콘서트 발기인에 팔아, 때문에 마이클의 허락없이, 50로 콘서트의 최종 집계 복용, 10 개월의 기간 동안, 또 다른 40 발표된 그의 의지
  • 만약 그가 "," "아픈거,"또는 "마약 중독 마이클 잭슨이 얼마나 덧없는 로이드 런던의 독립적인 의사가 자신의 콘서트에 대한 보험을 4-5으로 물리적인 건강 검진을 통과 했을까요?"
  • 비록 그녀가 단지 영양사입니다 Cherilynn 리, 마이클 잭슨은 마약 Diprivan에 대한 그녀의 애원했다, 주장하고있다. 왜 전화를 했을까요? 특히 그는 자신의 개인적인 의사를했다 특히 그가 그녀에게 3 개월 어쨌든 말도하지 않았다면 그녀에게 돈을 빌려준 살일걸요. (그녀의 돈을보고 그녀가이 말도 안되는 이야기를 나올 수 치료비에 대한 동기 부여가?)
  • 마이클 갑자기 공공 마이너스 베일에있는 주 그의 "죽음을 앞두고 자신의 아이들을 데리고 나가"가 시작됩니다.
  • 이후 존 Branca에서 물러났다가 우연의 일치로 이동 있음, 마이클 잭슨이 다시 - 그의 패스 불과 3 주 전에 유수의 엔터테인먼트 변호사 존 Branca 2006 년 마이클의 변호사를 고용하고있다.
  • 마이클은 자신의 이번 콘서트에 대한 모든 댄서 또는 안무가를 고용하지 않았다. 비디오보기 ...

http://www.youtube.com/watch?v ... .. p95YX7OEPo

  • 마이클 잭슨의 런던 공연을 모두 연기했다 - 13 월 8 일부터, 7월 10일에서 콘서트 2010년 3월를 옮겼습니다.
  • AEG 마이클 잭슨의 '최종 리허설'을 편리하게 풀 HD 오디오 및 비디오에 기록했다의 녹음.
  • 10 일에 마이클의 7월 짹짹, 고담 초프라의 친구 : 지난 밤, 전 세계에서 실행 커튼 뒤에 그 남자와 같이 가장 매혹적인 저녁 식사를했다. 보기는 여기 : http://twitter.com/GothamChopra
  • 커튼 뒤에 그가 어디에 이르기까지 모든 지휘 라이베리아 소녀의 마이클 잭슨의 클립. http://www.youtube.com/watch?v=PjtI2WZTZ9k
  • 전에 거기 - 리허설 도중 일부 그는 놀라웠어 다른 정말 그가 말하는 '(그리고 밤에 사망 당일 일어난 사건에 대한 이야기를 너무 많이 충돌 그는 무기력라고).

중독자는 모든 종류의 것들을 자신의 친구와 가족을 해치지 않습니다. 인수는 그가 약물을 남용하지 않겠다고 해칠 수 없을 거라고 생각하기 때문에이 작동하지 않습니다 그냥 아이입니다. 그는 이미 과거에 대한 의존도를 인정했다. 그것이 나를 놀라게 할 것이 아니라 만약 그것을 다시, 특히 자신의 건강 문제에 대한 소문이 사실 있었던했다. 마이클 잭슨은 사실 15 년 전에 그를 어떻게 그것 영향을 가진 적이 가능성 propofol 약물 남용하고있다면?

911 전화

왜 거기에 마이클 잭슨을 찾는 것에 대해 이야기를 충돌 / 호흡을하지 않는 붕괴?

조 잭슨이 뭔가에 대해 그를 24 일 저녁에 자러가는 깨어나야하지 말했다. 그는 그것을 가지고 다른 보고서를 6 월 25 일, 주, 박사는 자신의 방에서 방으로 Murrays 그는 몸이 안라고, 가로질러 걷는과 붕괴, 그리고 어딘가 다른 주에서는 의사 방에 그가 이미. Latoya 저장 마이클 머레이의 방에 자신의 방 안에서 발견했다.

우리는 또한 마이클 잭슨의 아들 프린스 룸에와 있다고 생각 '아빠 그는 바닥에 경련을 일으켰다는'농담이었다 - 왜냐하면 그는 장난꾸러기 수 보고서를 들었는가? Hrmmmmm ...

가계에서 너무 많은 경비 및 기타 인사와 함께 아무도 즉시 911에 전화를 사용할 수있었습니다?

결국 911에 전화하면 안되었다 때까지 30 분 후 마이클 잭슨이 붕괴?

결국 911로 전화를 누가 만들 었어 그 직원은 매우 정중하고 거기에 누가 도움을 필요로했다 "남자분"이라고 - 그는 마이클 잭슨이 왜 안한다고 언급했다?

911 연산자는 호출자 "말을 끊어 더 이상의 도움이 필요하면 다시"우리가 전화를했다. 이 911 프로토콜, 911 연산자에 대해 당국이 도착할 때까지 100 % 라인에 남아있다. 왜 그들은 더 많은 도움이 필요할 것이라고 - 누군가가 죽어 가요!

유명한 이유와 그 방법은 911에 전화를 릴리스했다? 그리고 그것이 국민에게 어떻게 그렇게 빨리 풀려 났? 이 매우 사적인와 잠금 장치와 키 아래에 보관하지 않을까요?

그 휴대 전화 GPS 추적이 널리 알려진 사실이다. 심지어 마이클 잭슨의 전체 의사가 주소를 아는 즉시 911에 전화를하고 그들이 그를 추적할 수 있었 자신의 휴대 전화를 사용했을 수도있습니다. 또한, 마이클 잭슨이 매우 가까이에 살았 UCLA의 의료 센터와 만약 그가 단지 '마이클 잭슨의 집', 그들은 어디로 가야할지 알고 있지 않은 것이라고했다.

머레이 박사는 그가 '에 대한 전화 도청 및 버그'는 그의 변명이 911로 전화의 지연에 대해서는 편집증은 거기에 마이클의 실에서 토지 라인이 있었다고 주장했다.

하지만 전화하거나 주소를 알지도 못하 잖아? 웃기고 미안 해요.

LA에있는 모두가 그 집을 어디에 있는지 알아요. 모두 당신이해야 할 비명 "마이클 잭슨, 제발 서둘러이 죽어 가고있다."날 믿어, 그들이 어디 있는지 알게 될 것입니다. 한 집 전화 어쨌든 주소를 생산했다.

다른 이상한 불일치는 의심을 품은 적이 있던 사람은 경찰에 의해 흔적도없이 사라졌다가 911call 만들어집니다.

그 사람이 전화를 전적으로 '너무 조용'했다. 마이클 잭슨이가, 거짓말을했다 호흡뿐만 아니라 자신의 고용주는 언급했다.

그 사람이 전화를 걸고, 911 사업자에 대한 표준입니다 절차 밝혔단 적이있다.

그 사람이 전화를했던 마이클 잭슨이 확인된 적이있다.

911 연산자 '만약 그들이 필요하고 끊습'다시 전화를했습니다. 구급대가 도착할 때까지 표준 절차 라인에 남아있다. 운영자가 거기에 거주하고있는 경우의 의사가 중요하지 않아 확인할 수없습니다. 그들은 그 라인에 남아있다.

거기에 그의 집에서 Paparrazzi를 신속하게 될 게야. 이들은 경찰이 배치됩니다 마자 전화 스캐너도, 그들이 거기에 (다시, LA에 모든 것이 그가 어디 사는 걸) 알고있다.

늘어나는만큼 진짜로 무슨 일이 있었의 내용은, 그들은 매우 불투명 ... 마이클 잭슨의 몰락 했나, 아니면 그의 수면에 가셨습니까?

닥터, 콘라드 머레이는 자신의 침대에 심폐소생술을 수행하는 이유는 마이클 잭슨의 개인적인 의사와 심장 했어?
마이클 잭슨이 자신의 침실에 또는 의사의 방에 죽었나?

그것을보고 그 애들은 집에 ... 할 때 그들은 집을 떠나 셨죠? 누구 랑요?

구급차

구급차가 마이클 잭슨의 차도의 배경 영상입니다 극도로 비상의 힌트와 함께, 사이렌 또는 조명없이 천천히 날고있다.

구급차를 떠나는 모습이 거주지 이동 속도는 매우 구급차 보여줍니다. 그것을 밖으로 철수 문제가 나타납니다. 사이렌없습니다. 마이클 그것의 죽음이 비록 내부 살일걸요 근처 게이트에서 경비가 길을 벗어 작전척, 드라이버 도움이 안됩니다.

두 구급차에 묘사 : 그들 중 하나입니다 분명이 마이클 잭슨, 앰뷸런스, 큰 혈관 밖으로 튀어나온 이마와 인상을 찌푸리고있는 것으로 보인다. 싫은 내색을하지 못하거나, '정맥'튀어나와 가지고있는 의식을 잃은 사람. (해석이 아닌 사실을).

마지막 사진

사람의 입과 코에 이상 위에 그림에있는 호흡 장치를 제대로하지 못하고있다는 가슴 compressions은 바로 이곳에서 수행하고있다. 이 훈련 구급대에서?

거기에 사람이 있는지 여부를 촬영하는 것만큼이나 실제로 마이클 잭슨인지 아닌지 추측하고있다.

왜 필요가 마이클 잭슨의 '몸'의 뉴스 영상을 가지고 있던 시체 공시 소의 UCLA 의학 센터에서 비행중인 헬리콥터를 통해? 왜 '몸'을 첫 장소에서 헬기를 통해 비행? 만약 그가 정말로 죽었다고, 그럼 저기에 무엇이 그를 얻기 위해 돌진했다? 운전 트래픽에 빨려 만들어지고 정말 큰 차이가없는 것이다.

병원

거기에 하나의 직원에서 UCLA의 상세 정보를 확인하고있다 /이 마이클 잭슨 부정도 거기 있었어. 에는 마이클 잭슨의 진정한 상태에 대해 충돌을보고 잘 - 때 그 아이가 병원에 도착하고있다. 어떤 이들은 그가 사망했습니다 말 - 죽은 도착에,을 공식적으로 자택에서 사망 - 왜 구급차가 그 남자를 고르는 것이라고 설명했다 서두르지 - 그러나 잭슨의 가족들이 그가 '라고 명시된 혼수 상태'에 도착시에서 병원, 그리고 그들과 그를 포옹했다 그는 '마치'는 '평화로운 모습 자고', 그리고 의사와 의료팀하면서 그를 위해 일한다는 걸 나중에 추가로 60 분 사망했다. 엠제이 아직도 그 때 당신 LaToya 그녀는 병원에서 그를 본 따뜻한라고, 그리고 저메인 어떻게 말하는가 차가운 느낌을 때 그가 한 손으로 그를 보았다.

마이클 잭슨이 병원에서 편리하면서 화재 경보가 울렸을 - 병원은 대피해야했다.

그것을보고 그 마이클 잭슨의 가족의 많은 회원들은 병원 때, 그의 어머니가 도착했다 이미 그의 자녀, 저메인하고 있지만이 사실을 확인 LaToya 없다 증인입니다. 만약이 사실을 사실에, 어떻게 자신의 아이가 전에 그곳에 그가 찍은 때 구급차를 통해 이렇게 만들어요? 그게 어떻게 거기에 그의 동생 전에 저메인 살일걸요 때 라디오에서 자신의 동생에 대한 소식을 듣고 그것을 만들 수있다 (그가 네버랜드에서 래리 킹과의 인터뷰 중)은 말합니다.

하우스 및 직원

심장 체포 후 몇 시간 이내에, 마이클 잭슨의 측근 인사 해고했다. 그것은 매우 괴상하고 신속한 결정을 것 같다.

잭슨 가족과 하원을 입력했다 carloads 신속히 상품의 허용했다.

거기 YouTube,이의 소식을 잘라낸 어디에도 침대 시트와 담요를 그의 집에서 제거되었는지 확인할 수있습니다. 잭슨 가족들은 이러한 도난 될 것이라고 걱정하고 있다고 밝혔다. 그러나 잭슨의 죽음과 살인 사건의 가능성으로 인한 약물 과다 복용으로 28 일 LA 경찰이 수사에 착수했다. 이 시점에서 자신의 임대 주택에서 자신의 소지품에 의해 제거 이미했던 잭슨. 이번에도 불구하고, LA 경찰이 조사에 의하면 그들은 4, 4 봉지, 처방 약품 및 산소 탱크 스탠드를 발견했다. 그래서 만약 마이클의 소지품을 이미 제거했다, 정확히 찾아 LA 경찰이 어떻게 우리가 첫째로 참석했다조차 알고 있지, 그리고 둘째로 만약 그들이 '가 없었 으면'가 가족들에 의해 심어진? 경찰은 현장에 도착하기 전에 현장 조사를 위해 마감이 이뤄졌다.

또 하나의 편의를 해제했다 그 이유는 시스템의 보안은 CCTV에서 실종 Survellience 테이프 (또는 존재하지 않았던 간) 이벤트 마이클의 "죽음을 둘러싼"입니다.

"붕괴"혐의 인하 후 테이프를 기록했다. 하드 드라이브가 자동으로 지워집니다 다운로드 어디로 집안의 CCTV는 영상과 근거했다.

잭슨은 항상 그와 함께 어디로 갔는지 몇 백만 달러의 현금과 보석의 특정 항목을 지켰다. 이러한 항목과 실종 현금 가정에서 발견됐다.

마약

경찰에 의해 두 번째 검색 잭슨 가족 (후 다른 때까지 집에왔다 안에서 마약 마이클 잭슨의 집에서 발견됐다.)

죽음의 Annoncement

보고서 웹사이트 TMZ 마이클 잭슨의 죽음을 발표하기 전에 어떤 심각한 소스 연예 가십 거리에서 정보를 가져옵니다. 이들은 뉴스를보고했다 유일한 분 후 마이클 잭슨은 UCLA의 의사에 의해 숨진 것으로 확인됐다.

사망 진단서

the 검시관 사무실에서 마이클 잭슨의 사망 진단서에 의사의 서명이 아니었다. 재해 복구. 콘라드 머레이, 마이클의 개인적인 의사가 서명을 거부, 검시관 사무실에서 의사로 했어 - 왜??

현재 마이클 잭슨 (거기에 하나를 발령하고 공개,하지만 법적 사망 진단서가있다는 의사 또는 검시관에 의해 서명되지 않습니다).

모든 의사가 UCLA 의학 센터에서 마이클 잭슨의 이번 사건에 연루의의 사망 증명서에 서명을 거부했다.

부검

거기 공식적인 죽음의 원인이된다. 독극물 보고서를 초조는 죽음에서 최대 6 주 걸릴 것으로 예상됩니다, 우리가 가야 2 ½있다.

... 그는 이제 4 주 동안, 죽은 시체를 묻어있다가 다시 그들에게보고하기 전에 공개될 가족 마이클의 브레인을 기다리고있습니다 아직도 묻혀 아니다.

머레이 박사는 콘라드

콘라드 머레이는 11 일, 그리고 마이클은 의사 였고 AEG하여 런던 O2는 콘서트에 대한 발기인을 고용했다. 몇 달, 마이클, 건강 양호 판정이 보험의 목적에 대한 적합성 테스트를 통과했다 전에 5 시간이. 그러니 정확히는 심장 전문의 마이클에 대한 고용, 그리고 그것도 겨우 11 일 이전에 그의 '죽음'?

분명히, 콘라드 머레이에, 그는 심지어 파산 선언과 함께 시작하는 '그늘진 의사였다 90. 그의 사전에 활동을 확실히 의심이고 그는 물론 쉬운 후보에 대한 비난을 마이클의 '죽음'. 또한이 약물은 LAPD에 살일걸요있는 힙, 거기 사전 콘라드의 고용하는 것이어야합니다. 그뿐만 아니라, 그들에게 관용 중독과 건설 년이 아니라 11 일간이 필요합니다. 그래서, 불행하게도, 콘래드는 존재하지 않는 사람이 범죄에 대한 누명을 쓰고 있고 가난한 의사입니다. 마이클은 의사의 절친한 친구의 디팩 초프라 등 - 그래서 그는 의사를 정착 그늘진까요?

= 아직 고용되지 + 영국과 캘리포니아에서 연습을 허용하지 그의 죽음의 시간에 계약을 체결하지 않았다면 머레이는 $ 150,000의 한달 월급을 적립했다;하지만 AEG 라이브 콘서트 프로 모터, 잭슨에 따르면 분명히 = 왜 그는 마이클 잭슨과 함께 다음??

http://latimesblogs.latimes.co ... .. cian - .html

마이클 잭슨의 라이브 -에서 심장 제세 동기가되지 않습니다. 같은 심장이 심폐소생술을 할 방법을 모르니까? 그는 침대에, 하드 표면보다는 수행?

그는), 그리고 아니 defibrilator propofol (거기에 하나의 효과를 중화하는 약품의 소지가? 흠

마이클 잭슨이 떨어진 뒤 구급차에 의해 함락 분, 머레이 박사, 그리고 그의 차가 사라져 경찰에 의해 압수하고 증거물을 수색했다.

그것은 거기에 "반칙"1 일 이후에만 의심, 그리고 머레이 박사는 마이클 잭슨의 죽음과 어떤 관계에있는 용의자가되지 않는 것입니다 발표입니다. 3 주 후, 강력계 혐의를 받고있다?

왜 머레이 박사는 런던에, 그는 거기 의학 연습을 할 때 허가를하지 않았다고 마이클 잭슨이 동행했다입니까?

이상하게도, 거기 콘라드 머레이 박사의 존재에서 단 한 장의 사진이 될 것으로 보인다. 심지어는 Papparazzi 그를 찾을 수가 없어.

머레이 박사는 "그러나 유일한 목격자가"아직 변호사를 고용하고 인터뷰에서 그는 어차피 변호사가 그를 용의자에 대한 이야기가 아니다.

일부 기사 주 전인 머레이 박사는 의사로서. 그는 또 캘리포니아의 상태에서 마이클 잭슨 해쳤나요 수있는 약을 처방하도록 라이선스 아니에요. 그는 또한 그러한 약물을 합법적으로 관리할 수없습니다. 이유는 마이클 잭슨이 자신의 의사를 허용할 것이라고 인생도 필요한 경우를 가질 수있는 약물을 처방하지 못했습니다 / 싶었어?

가족

캐서린 잭슨은 마이클의 어머니였다 본 야영 장치에 대한 목표가에서 쇼핑하는 그날 이후 그녀의 아들이 사망했다. 그녀는 또 자신의 기념관의 하루 손톱 처리하는덴 갔다.

자넷 잭슨과 잭슨 가족은 집안에서 그가 LA에서 6 월 27 일 임대됐다 마이클의 소지품을 제거했습니다.

데비 로우 일 이후 마이클의 죽음은 그 당시 그녀는 그녀의 의도 일 후 철회 싶었을 chilren의 양육권 주장했다.

조 잭슨은 마이클의 죽음 이후 처음으로 인터뷰를 할 때 자신과 가족은 어떻게하고 있었던 중에 질문 기회가 그의 새 음반을 홍보하는 데 걸리는 - 그는 또한 마이클 잭슨의 애들은 그저 자신의 아버지를 잃었습니다 "훌륭한 일을했다"고 보도했다.

또한, 조 잭슨과 제시 잭슨는 가정, 밖에서 2 일 후 마이클 사망으로 보인 채 웃고! 조하면서 언론에 엄지손가락을 포기한 건가요? ...

http://www.dailymail.co.uk/new ... ..- home.html

http://x17online.com/gallery/v ... .. 헌병; 지수 = 7

LaToya 잭슨은 2 주 반 오빠의 죽음 이후, LaToya 마이클을 살해하고 주장하고있다는 그녀는 누가 그랬는지 알고있다. 그녀는 또한 인 경우 그 책임은 앞으로 그녀가 그들을 노출시킬 오지 않았다고 밝혔다. 흥미롭게도 그녀는 인터뷰를 위해 그녀가 이러한 주장을 목소리가 꽤 큰 액수 지급했다. 만약 당신의 동생이 살해 당했는데, 당신은 누가 그랬는지 안다면, 당신은 월급의 약속을하지 않고 세상을 얘기하려는 거지?

이 기념관

마이클 잭슨의 기념 동안에는 일어났다 많은 낯설고 이상한 사건입니다. 여기에 우리가 어떤 메모를 찍은있다 :

  • 복음 성가대는 국왕의 노래로 돌아가기
  • 파리 잭슨에서 눈물 연설
  • 기념관 '내가 살아있다는 걸의 끝에 화면에서 단어와 난 여기서 영원히'.
  • 마이클의 가족은 아무도 울었다
  • 아니 진짜 freinds 추도식에 참석 - 다이애나 로스, 리즈 테일러, Macaulay Culkin, 퀸시 존스 등 같은 친한 친구
  • 여분의 ""고통 "을" '당신은 추모. 마이클 잭슨 "은"실수가 기록도 않았을하고 석방을 허용에는'독백이 될 것이다.
  • 라 Toya는 '마이클은 노키아 아레나에있는 사람을 말하는 모든'당신의 상태를 지켜보고있다.
  • 사진은 마이클이 비디오 클립을 연출했다.
  • 케니 오르테 기념관에서 말하는 "마이클은 여기에 1 주일 전" ""약 2 주 전에 죽었 마이클 때였다.
  • 말론은 마이클 잭슨과 필요성을 때 다른 사람에 대한 이야기를 공유하는 느낌으로 위장하고 그는 그것을 알고 있었다 그의 아주 쉽게 ... 기념이 적절한 이야기 였다고? 그리고 그가 왜 지출은 50 년 이후 그의 동생들과 공유할 수있는 모든 기사의 특정 하나?
  • 기념관에서 결승 슬라이드 엠제이 사서라 소녀의 마지막에, 카메라가 자신의 뮤직 비디오에서 영화 연출 뒤에 않던 참가자입니다.
  • 전체 추모 식을 a Jehoviah의 증인으로, 비록 2006 년 마이클 잭슨이 이슬람으로 개종 것으로 알려졌다 실시했다.

시체

가족 공용 기념관에있는 상자가 있지만 폐쇄 관을 고집했다. 잭슨 가족의 진술로 그 이유는 그의 얼굴 심폐소생술에 의해 손상을 입었 및 소생술을 시도하지만, 다른 리포트 그 모습처럼 평화적이고 순간 잠을 자고 있었는데, 그가 죽은 후, 그가 말을이었다.

가족이 추론은 그 시체가 공공에 대한 심폐소생술 도중에 손상을주는 이유로 볼 수 없게됐다 적합한 방법을 그때 자신의 아이와 가족과 함께 시체를 볼 수있게하는가?

마지막 반전에서이 같은 신체 기념관 뒤 사라졌다. 아무거나 어디 갔다가 현재 어디에 잡혀 있는지 알아요. 우리가 알고있는 것은 아직도 매장되지 않은 것입니다.

는 것입니다

마이클 잭슨의 유언장에서 처음으로 발견되지 않았지만 다음 저장 기적적 그러나 2002에서 데이트를 발견했다.

재정

마이클 잭슨이 분명히 수억 달러의 부채에 대한 그의 죽음 전의 일이었다. 그의 사망 이후에 지붕을 통해 앨범과 물건을 쏜의 기록 판매.

해부

우리는 거기에 3을 올리는 마이클 잭슨의 시신에 대해 부검을 실시되었을 믿게되었습니다.

하루에 한 각도에서 추진되었으며, 오랫동안 기다려온이 이론에서 빛을 발산하게된다 독극물 보고서는 마이클 잭슨이 자신의 죽음의 시간에 마약 중독.

UCLA 의학 센터의 마이클 잭슨의 죽음에 대한 공식 보고서 공개를 거부했다.

네버랜드

비록 그것은 잭슨의 가족에 의해 그들이 네버랜드에 묻힐 수 바랐고 표명했다 마이클 잭슨이 여전히 '우리가 아는 한, 매장 안'이다. 캘리포니아 주법을 맡아이 허용하지 않을 것이 민간했다 거주.

마이클 잭슨의 네버랜드 전에 돌아가셨, 비록 그가 아무 욕망도 거기 생활에 복귀 의사를 표시했다 최대 gussied했다. 이 정원과 replanted 있던 재산 유지되고 이후 다시 게을리했다.

Neveland 콘크리트의 삼만이천파운드 명령 - 왜 아무도 몰랐지만, 그 어딘가에있다.

저메인 잭슨의 '래리 킹과의 인터뷰에서, "오는 어디에 내 동생이, 바로 저기에 열차 운행이 될 것으로 보인다 지점에, 그를위한 장소의 하드 말한다.' 응?

 

어린이

마이클 잭슨의 자녀에 대한 양육권 심리는 계속 지연되고있습니다. 그것은 마이클 잭슨의 유언장에서 자신의 어머니 캐서린 잭슨과 함께 살고 싶었던 그의 자녀를 표명했다.

펩시

또한, 의문의 소스는 다시 1984 년 엠제이 거부 펩시 펩시는 발표 싶었지만 사고 동영상을 출시하였습니다. 펩시 동영상의 공개로 분노입니다.

내가 어디있는 마이클 잭슨은 분명히 모든 펩시 광고 촬영 때문에 비디오 유출되지 않을 수있는 대중에게 그것을 지금하고있다 같은 장면의 구입을 읽어보십시오. 난이 장면에서 마이클의 소지도 주에서이 본 그 문서 그리고 그 유일한 방법은 그것이 언론에 유출되고 주변 사람을 통해 사람을 배신했다.

http://www.ttkn.com/arts-entertainment/michael-jacksons-footage-pepsi-commercial-illegally-released-589.html

펩시 장면은 왜 지금은 그의 사망 이후에 릴리스되었습니다? 갑자기 필요 그가 무슨 일을 통해? 왜 안했는지 확인하는 이유는 무엇입니까의 모든 이들은 재판을하는 동안 그의 캠프면 그것 뭘하고 있었던 거지?

E'Casanova :

모든 E'Casanova 마이클 잭슨과 마이클 잭슨의 '존재 복식의 가장 큰 likenesses있다 분장자입니다. 거기에 그 사람 E'Casanova 마이클 잭슨, 오히려 잭슨은 자신보다으로 O2는 회의 참석했다 추측하고있다. 이상하게도, E'Casanova의 지저귐 페이지 모두가 밖으로 차단 - 그는 뭔가 숨기는 게이 있나요?

 

리즈 테일러

그녀의 '가장 친한 친구의'기념 그녀가 "공개"와 그녀의 감정을 비공개했다 진술에서 자신의 죽음을 애도할 수 없었다는 참석 못 가져 리즈 테일러의 추론. 그녀는 그러나, 짹짹짹 위해 스스로를 가져다 줄 수에 대해서는 공개되어 더욱 냉담. 그 문제를 위해, 왜 그녀가 다시 리즈 테일러는 3 월에 시작 Twitter 계정이 있나요? 편리 그녀의 첫 번째 게시물 적 클라인 박사는 언급은 마이클 잭슨의 성형 수술을했다.

클라인 박사는 아놀드

마이클 잭슨의 피부 의사 아널드 클라인 완전히 실행 - 최고의 스타의 황폐화를 재건했다 그의 얼굴이 그게 컴백 보여준다.

클라인은 필사적으로 왕의 팝의 "정상적인"그의 50 일자에 게재 - 런던의 O2는 아레나에서 1 년 후 성형 수술을 실행할 수 있도록 노력하고 여드름이 심각 흉터인 - 시달린 가수의 얼굴을 왼쪽으로

http://www.youtube.com/watch?v=H_UVXpNQQKc

 

AEG 라이브

AEG 라이브, 누가 누가 그 이전에 누가 처음으로 10 회의 순회 공연을 발표 콘서트, 그를 영입하기 위해 5 시간 중간을 통과 주장 마이클의 개인 주치의로 고용 머레이 박사는 콘래드는 런던 O2는 콘서트, 홍보를 담당했던 회사 다음, 50로, 그 경우에는 예술가 (마이클 잭슨)가 죽은 자신의 죽음과 자연 환경을 유도 지정된 보험 정책 데려 올렸어, 그것은 그것의 돈을 돌려받을 수있다.

음.

그래서 당신은 이상하고 설명할 이벤트 마이클 잭슨의 죽음을 둘러싼의 전체 요약 .... 물론이 정보의 해석에 많이 열려있습니다, 그러나 그가 실제로도 가장 믿는 사람이 사망했다고 인정해야만 할 것이라고 주장하고,이 사건에서 아주 멀리 오픈과 다물고있다.

  1. thelostchildren, 사이드

    나는 유엔 - 마이클 잭슨의 정체성의 호출자에 의해 긴급 대답 구급대 누가 말하고 찾았지만, 엄마가 의심스러운 전화를받은 사람 등 높은 - 프로필 megastar의 coz 그를 알아볼 수있다, 언론은 자극 원인이된다 는 만약 그가 정말 그런 상황에 있었던 .. 마이클하고 싶어했을 수있는 마지막 일이있다

    ... 그러나 그것은 당신에 의해 관리 의혹과 허점이 발견의 나머지 부분에 비해 다지기. 나는 점점 더 확신이 단지를 추가하지 않습니다. 적어도 우리가 알아야 할 몇 가지 확인의 감기 - 하드 정보와 우리가 흙을받지 못하고 있어요. 아주 좋은 직장을 관리합니다. btw,이 사이트를 건너 왔어요 일주일 내내 사건 이후로, 내가 저번에 말했던이 용의자는 전에해야합니다. 뭔가 비린내 일이 무엇이 웹를 설정하라는 메시지가 있었는지 어떻게 됐어요? 그냥 궁금, 좋은 사이트 (X의 coz

  2. 좋았는데

    사실과 내용이 요약 게시 주셔서 감사합니다. 이거 진짜를 압도하고있다 ...

  3. 버릇없는 사이드,

    브라보 브라보 관리자!!

    이것은 어떤 사물을 가져온 것 제가 잘 서면 통보조차 기념관에서 라이베리아 소녀 장면 ()과 같은 소리가 났어요. 우리에 대한 것들을 설명하는 주셔서 감사합니다 ...

    그래서이 사람은 존재하지 머레이 박사는 진짜라고 추측 메신저? 나도 이상한 그 주변에만 1 개 사진이 떠있는 ... 우리는 그의 이전의 고용 등을 확인할 수있다 찾으 셨어요?

    이러한 모든 사실과 함께, 어떻게 수있는가 아닌 - 가짜 신자 여전히 죽은 hes 생각해?? 단서를 깨워 당신의 앞에있다!!

  4. fm89 사이드,

    잘했어,이 요약한 다

  5. forevermine_mj 사이드,

    나는 오늘의 디팩 초프라의 웹사이트를 방문했다. 이 마이클 Ⅰ에 공물 문서가 도착했을 - http://deepakchopra.com/default/a-tribute-to-my-friend-michael-jackson/ 난 디팩에서 틀었던있는 건지 모르겠습니다. 마이클은 분명하다 살아있다. 나는 그가이 사기 또는하지의 여부를하지만 공물 나에게 감정이 표시되지 않았다 알고있는 건지 모르겠습니다. 여러분 모두의 n이에 대한 느낌이 얼마나 유 말해 읽어 보시기 바랍니다. 그러나 나는이 사이트를 방문하여 덧글을 남겨달라고 요청했습니다. 그러나 우리 국민은 그의 죽음을 믿고 사이트에서 사기에 대한 가고 싶지 않을 것이라고이 사이트의 이름 MJHD.com '원인 마이클 진술했습니다. 이것이 내가 쓴 코멘트입니다. 유는 좋은 생각합니까?

    7 월 25 일 2009년 오전 10:29

    디팩 안녕, 난 인도에서 zinniya있어 일찍 들었어요 그 원인 유 ur 게시물을 '읽기'마이클의 절친한 친구가없습니다. 뭐든 상관없이 미디어를 말합니다 뭐든 마이클의 가족, 우리는 우리의 사랑스럽다 스타 MJHD.com의 구성원에 대한 진실을 믿지 못하실되어있다. 거기에 내가 연락을 취할 수있는 다른 방법이 공공 '의 원인을해서 죄송합니다. 우리는 앞으로의 우리의 이론은 퍼팅 사이트 희망찬 생각하지 않습니다. 그들은 팬이 자신의 사랑의 기원 - 아픈 팬들없습니다. 우리가 강한 이유는 믿기 어렵다. 이론에 대해 알고 싶은 경우에는 유 단지는 (i MJHD의 작품 fulform 아웃 유 희망 사이트 한번 방문하시기 바랍니다. '원인을 내가 믿고있는 사이트에서 공개적으로 우리는 무슨 생각을 진술에 의해 마이클 다치게하고 싶지 않아'하는 진실 ' ). 우리는 그가 무엇입니까, 그가 그렇게 한 이유가 알고있다. 우린 그저 우리 아들이 그 무엇이든 상관없이 미디어를 알고 싶다고 그에게 대해 나쁜 빛을에 집어 넣어 시도, 협상 그를 & 자신의 아이에 대해, 그는 항상 우리의 우상 & 영웅 황금 심장 n 철분 강한 마음으로 남아있을 겁니다 졸작. 우리의 마음을 n의 핵심에서 그는 항상 우리의 마음의 프린스 남아거야 그를 사랑 해요. 독보적 n 무패.

  6. Mijac 사이드,

    읽어주세요 :

    마이클는 절친한 친구도 있었는데
    전문 유능한.

    영감을 갖고있는 사람이 누가 내 인생의 가장 흥미로운 협업했다
    날 여느 때처럼.

    그는 그리워할 것입니다. 나는 슬퍼.

    우리의 우정 25년했다.

    이 모든 게 너무 요소가 많이있다.

    이것은 세계 최고의 공연과 세계 그를보고 싶을 것이다.

    내 마음은 그의 가족과 팬들에게 외출.

    - 케니 오르테가

    마이클 잭슨의 파트너, 창조
    의 제작 및 감독
    이 콘서트 시리즈의 IT는

  7. Mijac 사이드,

    그리고 지금은 거기에 가서 읽기 :

    http://twitter.com/KennyOrtegaBlog

    모든 관련 짹짹 엠제이 (6월 22일 주목, 24, 등 ...)

  8. Rofibbs 사이드,

    나는 전자에있는 마이클 잭슨의 HOLLIWOOD 이야기 TRUE를 지켜 jus! ... 그것 wuz 엠제이 배운 그는 아주 어린 나이에 그런 그들을 믿고 싶다 manupulate ppl believin 와트로했다. 그것도 모두가 생각하는 동안 그 엠제이 singin 5의 이른 나이에 시작 .. 그가 정말로 5 wuznt 말합니다. 그것도 흥미가 화재 경보가 wuz 여전히 UCLA의 ... 누가 알아에서 원자바오 엠제이 wuz 활성화를 알고 싶으십니까?? 그는, 엠제이 응급실에서 공공 decieve ... 한번은 장난일, 항상 장난 꾸 물러서라고 생각하게 갈려 the 구축 wuz 무관 대피 다른 직원과 함께 구축 두고온

  9. 사만다 사이드,

    구급차의 또 다른 것은 당신이 한 거라면, 당신은 머리를 그만의 안전 문제 때문에 문을 앞두고있어, 머리, 그것을 가지고있는 다른 방법이있을 headfirst 아니다.
    hahah! 우리는 한 무리의 amuters 다루고있다.

  10. 꽃, 사이드

    당신은 당신이 사이트와 감사 cannot에 많은 일을 넣은 모든 게시물을 따라잡으려고 열심히 애쓰고있는 gettig이 분명 포럼, 좀 더 크게 도움이 될 수도이 퍼팅 한 장소에서 모든 사실을 다하는 모습이 마음에 큰 관리자 충분히, 너의 모든 시간을, 그게에 대한 개요를 바랬고, 당신은 확실히 그들이 무엇을 우리가 다시 한번 큰 THANKYOUXXXX 발견

  11. Rofibbs 사이드,

    theres 포크 선생님이 어디 피에서 "원자바오 새들이 와서 perchin없이가는 비행 법을 배울, 사냥꾼 aimin없이 쏠".. 이후 언론이 그를 smearin 흙 주위 엠제이 따르도록 배웠고 배우고, 그 사람도 배웠고로 가서 제가처럼, 엠제이 .. theres Neva 둔한 순간했다 .. 흔적도없이 숨어있다.

  12. 다이너 마이트, 사이드

    위대한 작업 관리자 제가 경보 병원가는 매우 비린내 참으로 하차에 대해 들어본 적이

  13. Rofibbs 사이드,

    업데이트 관리를위한 감사합니다 ... 명성!

  14. Rofibbs 사이드,

    엠제이의 이름을 wuz 여부에 상관없이 911로 걸려온 전화에 언급,이 전화에 긴급 wuz. 또한 콘라드 포토 박사는 "단지"에 대한 리포트가 2 자매가 함께 일하는 그의 텍사스 사무실로 이전 6 월 25 일 이후 거의 한달 당국 n 합이 문서를 제거하려면 같은 사무실에 들어간 visitin .. 흠, 그들 모두의 ppl shud 알고 엠제이의 홈 n은 워드 프로세서 사무실 "(만약 에바가 wuz) 빈을 심각하게 훼손이 범죄 현장".

  15. 웨스틴, 사이드

    안녕하세요. 난 마이클에게 Depak의 헌사 읽고 있었어 .... 그리고 거기서 이상한 힘이 발견했습니다 ... ... ... ... ..., 제발 http://www.huffingtonpost.com/deepak-chopra/a-tribute-to-my-friend-mi_b_221268 읽어. html로

    그는 거기에있다 - "그의 아이의 유모와 대리모, 그레이스 Rwaramba, 또 나에게 딸같은입니다. 전 마이클이 그녀에게 그녀가, 르완다에서 아름다운 소리를 듣는 여자가 18 살이었다 지금은 어른이된다 도입했다. "

    그런 그녀가 왕자 II에 대한 대리모의 뜻 아닌 가요 ??????

  16. ㄱ, 사이드

    이 게시물에 동의합니다. 뭔가를 추가하지 않습니다. 고향에 도착한 후 구급차 엠제이 미디어에 따르면, 머레이 박사는 사라졌다. 썬은 그들은 병원에 도착하기 전까지 머레이 박사는 구급차에 심폐소생술을 계속했다.

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2552479/Michael-Jacksons-son-Prince-watched-him-die.html

    911 신고가 매우 의심했다. 구급대가 도착하기 전까지 내가 911에 전화 연산자는 라인에 남아있습니다.

    제 친구가 다른 사람이 귀하의 게시하기 전에 가슴 compressions 길을 잘못 수행 있었는지 알 수있다. 심폐소생술을 수행하는 경우, 당신의 손가락은 거의 어깨를 만지는가 될 수없습니다. 그 사람이있다면, 머레이 박사는 구급차에 그가 잘못하고 심폐소생술을 수행하고 그 이유를 엠제이 아니면 아마도 그가 아직 살아 있었는지 알고 싶지 않았어요 구급대가 죽었다.

    엠제이 부채로 인해 나는 그의 죽음을 믿지 않는 가짜 것이다. 그는 개인의 부채 비즈니스 부채했다. 분명 차이가있다. 기업에 대한 파산 신고는 문제가 해결됩니다. 엠제이의 이너 써클에 누군가가 코멘트가 엠제이 심했어요 그리고 그는 누군가가 그를 쫓아 내려고라고 생각했다. 이런 이유로 가족이 살해 당했다고 생각 MJ에 대해 얘기하고있다.

    저메인 잭슨은 그 미디어 혼자 그 엠제이의 약물 남용에 대한 책을 함께 나온다던대 그의 동생을두고 떠나고 싶었을 밝혔다.

    뭔가를 추가하지 않습니다.

  17. Rofibbs 사이드,

    ... 다른 사실은 투어 wuz "자기"정말 날 beyound는 위험 기반 유도된 보험, 그것은 중고 같으 - 묵상 배열 n은 약물 과다 복용으로 wuz 일이 뜻. 근래 Neva 등 보험 정책의 들었어요.

  18. 세실리아 사이드,

    힘들 었지!

  19. quesarasara, 사이드

    브릴리언트 Forevermine, 그리고 화려한 관리. 모든 기지를 적용했습니다. 정말 관점에서 사물을 놨어요. 나는 스스로 뭔가를 나중에 게시할 예정에 노력하고있습니다.

  20. ishealive 사이드,

    뛰어난 업무 관리, 아주 그게 뭔지 이해가되지 않습니다 6월 25 일을 명확하게되고있습니다. 난 정말이의 모든 부분은 "이것은 생각"어때요?
    AEG이 사상 최대의 컴백 - 그렇다면 정말 그때 확실히 것이 일이 생길 수 있을까, 거기에서 더 큰 컴백 돌아 올 것이라고 말했다보다 죽은!

  21. Rofibbs 사이드,

    엠제이가 불리는 디팩 초프라 박사는 1 일 인터뷰에서 그의 기계 사일에 그의 죽음을 놀려도 전에,하지만 그가 말하고 싶었을 wuz sumtin 음성 메세지를 남겼습니다 n 래리 킹 인터뷰에서 그는 (박사 Choopra) 메시지를 자신의 응답이 기계를 FRM 삭제 ... 어떤 질문 - 와트 엠제이 않았다을 말해 줄까?? n 그가 왜 메시지를 삭제하셨습니까??

  22. Helia 사이드,

    나는 불행하게도 그가 죽었다고는 믿지 팬들의 일 오전. 네, 맞는 말이지만, 어떤 것들의 목록에 매우, 매우 의심됩니다. 하지만, 그 자신의 죽음을 위장했다는 주장을 증명하고 나는 당신의 모든 측면을 상대로 한 측면이있다 : 그의 완벽 추구! 그가 늘 완벽 했어 ... 항상 100 % ... 더 이상의 준 그 1백만퍼센트. 그래서 만약 당신이 주장은 그가 오랜 기간 동안, 그는 최고의 가능한 한 그럴듯하게 그의 죽음을하게 할 것이라고 그의 죽음을 계획? 그는 세부 사항에 대해 매일 생각하는데 ... 그는 그의 추모 기간 동안 힌트를주지 않으려고합니다. 그의 친구와 가족 구성원이 가지는 그가 아직 살아있다는 힌트를 말 할 수 없지! 마이클 잭슨은 완벽했다. 그의 형제 자매들이 어떻게 그들이 그렇게 설득력 더 말할! 그래서 가장 중요한 건 그가 자기 것으로 완벽에 대한 그의 감각을 잃어 말하지 않으려고하는 주선 것이 .... 그의 죽음 꾀병!! 그는 것이 더 완벽하고 우리가 그것을 볼 수있는 것보다 할 모든 완벽한 사람은 아니에요! 당신은 나와있는 모든 청구 소송도 그가 살아있다는 불행히도 그가없습니다 그럼.

    RIP는 마이클 잭슨

  23. Rofibbs 사이드,

    조 잭슨은 콘라드 머레이 3hrs 원자바오 엠제이 wuz 병원으로 이송 ... 와트에 대한 간격 내에서 일어난 실종있다?? 진짜 Biddin 엠제이 "이별은"N clearin 그들의 행적을 나는 s'pose ..

  24. Rofibbs 사이드,

    ...처럼 제가 말했듯이 ... 많은 사람들이 나쁜 일을 한건데요있습니다 n 거짓의 많은 이야기입니다

  25. 웨스틴, 사이드

    당신은, 사람 - 내가 E'casanova 전에 (모사)는 본 적이 없어 - 알지만 지금 1천만%에는 O2는 기자 회견에서 얘요 확신 해요.

    단지 그를 보는 - 마이클은 훨씬 더 넓은 턱있다 -이 쉽게 볼 수있다 - 그냥 모든 사진을 비교할 수있습니다. 엠제이 회의에있을 수없습니다. 그 사람이 거기에 완전히 모양, 움직임, 음성 및 음성의 스타일에 따라 다릅니다.

  26. michaelismysoulmate, 사이드

    난 그냥 오늘 하루 엔터테인먼트를 구경하면서 다른 뭔가 이상한 히치 하이킹 내게 뭔가를 생각했습니다. 나는 친구들 이름의 시점에서 생각할 수 없다지만 가장 친한 친구 마이클과 함께 손해 배상을 청구했고 기자가 기억 난 그를 마이클과 마이클 진술에 대해 뭔가를 물어 그 기억이있는 곳이지만 모두 알고 큰 실용 있었네 그는 그가 무엇을 할 때 그리고 그것의 높은 너인것처럼 마이클 명시된 내 관심을 끌었어요. 다시이 사건에 대한 02 회의에서 그가 어디 높은하고 그것을 내 지점 전 마이클 당신이 흠 만들어 갈 그날 뭔가 다른 꾀병이라고 생각이다라고 생각합니다. 전 마이클은 아직 살아있다는 의심없이 믿는다.

  27. Rofibbs 사이드,

    밤은 그 엠제이의 죽음 surprisin 그것은 아주 비슷합니다 프레슬리 모어 흥미가 엠제이 결혼 - wuz 리사 마리 프레슬리, hmmmmn입니다 .... 사건 coooooourt 기각합니다!!

  28. lettruthspeak, 사이드

    감사 관리자, 잘했군! 난 그렇게 sb의 죽음에 대해 의심이되고 말았지만,이 시점에 자연스럽게 요약 여기에 그냥 날한다. 이 모든 것은에서 inconsistences들이 많이있습니다,하지만 우리는 여전히 이론을 증명하기 위해 더 열심히 증거를 찾을 필요가, 그렇지 않으면 길일세으로 환상과 겉보기 죽음 가지로 꾸몄다. 팝의 왕이 돌아올 것이다!

  29. closepaltomj 사이드,

    나도 내 자신의 홍보 출시와 함께 .. 행성 전체를 눌러서 그걸 - 본 위대한!

  30. loveandpeace, 사이드

    우리에 대한 좋은 기사를 요약한 다이 눈부시다.

  31. MariannaB 사이드,

    더 많은 질문은 테이블에지고있다.

    마찬가지로 보안뿐만 아니라 테이프가 누락되었습니다 - 인질도 생각에서 도울 수 없어요.
    그가 혼수 상태에서처럼, 저리 (UCLA의 화재 경보가 어떤 기회를 잡을 잠을!), 그것은 그가 죽은 척, 돈 수집, 확인 어딘가 그를 떠나?
    나는,이 변종에 아무도 보이는 거죠? 이것도 이상한 건가요? 난 그렇게 생각하지 않아요.

    엠제이 결석이 오래되면, 더 많은 요정 이야기, 더 미스테리, 더 많은 매출과 dollares 예상하고 은행 계좌를 정리하는 추가되고있다되고있다.

    직원이 왜 그렇게 빨리 해고됐다고? 그리고 누가 그것을했습니까? 난 연설을 가져 갔는데 너무 빨리 엠제이 교체 뜻이야?
    거기에 하나 밖에 사장이 엠제이했다. 그는 자리에 아무도 없어 졌어요 법에 의해 자신을 대신해 명령을 설정했다. 집 밖으로 독점 MJs 누구를 데려갈의 열쇠와 코드가? 머레이는 누가 거기에 살았 더라면?

    어쩌면 머레이 개입을 은폐하기 위해 다른 펀치 볼을입니다. 하지만 먼지의 대부분은 자신의 어깨에 기자에 의해 개발되었다로 개발하는 경우에는 이야기가 현실에서 않았다. 그리고 머레이 분명한 동기 부여를했다.

    그건 - 아가사 크리스티가되어 가고 있어요 - 점점 더 좋아.
    그래서 좋은 동기 부여를하거나 심지어 자신의 장점을 활용하는 데 많은 운명을 강요했다.
    난 지난 admi의 간행물에 게재된 데이터를 읽어보십시오. 정말 흥미 롭군요.

  32. 좋았는데

    전 세계적으로 서명 운동을 전 유전자 검사는 그 사람의 진짜 정체를 알 수있는 유일한 방법이라고 생각한다 "죽은 시체 .."에 대한 DNA 검사를위한 요청을 마이클의 팬들을 권해드립니다.

  33. 딸 라일라 사이드,

    안녕하세요 여러분,

    벨지움에서 모든 첫 : 미안 내 영어에 대한이야
    전 마이클 잭슨의 죽음을 믿을 수가 없어. 난이 모든 게 너무 이상한 단어라고 생각합니다.
    그리고 난 E'Casanova의 지저귐 페이지에서 봤는데이 조금 이상한 것 ...이 읽기 :

    독일의 한 특별한 손님과 함께 저녁 식사에 초대되었습니다! 재미있을한다 :)하자 내가 생각하는 사람은 희망을 ... 전자
    오후 12시 42분 7월 웹부터 19

    그리고이 메시지를 ... 다음 하나 ... 후

    와우, 내일 비행기를 예약하고 돈을 모두 밝혀지! 성에서 저녁을 ...에 잠시 동안되지 않을 수있습니다. 그리고 '너무 빨리 사라져'전자는 XX 와서
    오후 12시 52분 7월 웹로부터 19 일

    Owkay, 어쩌면 내가 과민. 하지만 뭔가가 더있을 수 있을까?
    내가 매일이 사이트를 확인하십시오.
    벨기에 거기에 신문에서 오늘 무서웠죠 뉴스 :

    엠제이의 코를 도난되었을 것입니다.
    그 충격이 같은 상태에 빠졌다!
    제발 ... 난 그가 살아있다는 확인을 바랍니다.
    만약 우리가 그 중 하나에 서명있어!!

  34. 사이드,

    내가 다 동의 관리,하지만 래리 킹 라이브 @ 네버랜드 봐 주시기 바랍니다 말했다. 래리와 저메인 절대 땅을 날렸고요.
    래리 그는 마이클의 통과에 대해 어떻게 알게 저메인 물었다. 저메인, Azuza 마을의 반대편에있을 때 당신은 내 아내의 휴대 전화에서 전화를 받았습니다들 interjects과 CNN 래리라고 말했다. 저메인 웃음과 승락 말을에 간다면, 당신은 병원으로 이송됐다 네 동생을 알지 못했다 '고 말했다. 저메인 무엇을 즉시 그의 어머니에게 전화해서 전화로 그녀를 잡아 갔어, 그녀는 그녀의 방법에 있었다고 말했다. 저메인 다음, 조금 시간이지나면서 난 내 다른 sibblings 재닛과 몇 가지를 얘기했다. 45 분 후에 다시 전화 내 어머니와 나는 그녀의 목소리로 소리를 듣고 그녀는 그가 죽었다고했다. 래리 바로 병원으로 가야했다. 저메인 그 다른 길을 가서 마자 알아낸게 그가 어디, 그는 공중에서 헬리콥터가보고 있던 그를 넘어 오면서 감기 가기 받았다고. UCLA의 일단을 체결, 그는 곧장 가서 그의 어머니에 대한 자신의 아기를 찾아 갔는데 그가 방에있는 것처럼 그는 텅 빈 껍질이었다 생명 졸이면서 누워 보았다.
    http://www.youtube.com/watch?v ... .. 0tgcM2Jekc

    또한, 만약 당신이 인터뷰를 보면 두 소니 프로듀서와 함께했다. 그들 중 하나가 마이클 무슨 댄서의 피트라는 있었다. 즉, 발을 자주 건조하고 금이 splintered 때문에 포장의 년. 그는 마이클이 진짜로 나쁜 것으로부터, 그것은 매우 가슴이 아팠다 고생했다. 이 에이미 이유 그는 의자에 자주 바퀴가 될 수있다.

    그의 홍보 남자 그가, 그것은 그가 자신의 매체에 보관하는 방법을 알고, 그것의 지옥에 맞는 가면을 쓰고있다.

  35. mjforever 사이드,

    난 단지에 E'Casanova의 지저귐에 갔었 - http://twitter.com/ecasanovaMJ

    2 자신의 게시물을 나는 매우 이상하다고 생각합니다. 그는 7 월 19 일, 그는 이러한 것들을 게시 이날 지저귀다 시작 :

    독일의 한 특별한 손님과 함께 저녁 식사에 초대되었습니다! 재미있을한다 :)하자 내가 생각하는 사람은 희망을 ... 전자
    오후 12시 42분 7월 웹로부터 19 일

    마이클 잭슨이 특별한 손님입니까? 다음 게시물을 저장 십분 전까지 서면 그냥 쳐다보면서 제가 확신 것도 아니었는데 ...

    와우, 내일 비행기를 예약하고 돈을 모두 밝혀지! 성에서 저녁을 ...에 잠시 동안되지 않을 수있습니다. 그리고 '너무 빨리 사라져'전자는 XX 와서
    오후 12시 52분 7월 웹에서 19

    독일에서 성에서 저녁을 분명히 뭔가가 마이클 할 것이 사치처럼 들린다. 그리고 마지막 부분 : 및 '와서 너무 빨리 사라'.
    우리 모두가 알고도 사라질 한 마이클의 노래 중 하나입니다.

    이 모든 것이 매우 의심됩니다. 우리는이 웹사이트가 너무 기뻐요. 너희들은 그것으로 훌륭한 일을하고있다. 위의 문서를 잘 작성하고 유익한. 이 사이트는, 그것을 유지할 좋은

  36. CoCo 사이드,

    이 사이트를 주셔서 감사합니다 ... 당신을 너무 사랑하지만 마이클이 doesen't 의미가 매우 빠른 그가 정말로 죽었다는 생각을 조작하실 수있습니다. 내가 같은 것들 ..이 사이트는 마치 내가 ... 그리고 나는 많은 팬들과 의사 소통을 쓴 것 같아, 그리고 그들이 그 사람도 살아 있다고 믿고 ... 난 하나의 "느낌이 나는 믿을 수 없어 말을 믿을 다 너희들은 여기! 그리고이 infos 엠제이 미디어 및 가족과 함께 우리가 그; s 살아 죽는 것보다 더 ... 제발이 사이트를 계속 살아 훨씬 더 파고 ... 난 마이클가 살아 있고, 마지막으로 내가 행복 dont에 알고 싶어 믿고 싶어하는 경향이 준다 어디 있는줄 알고있다 ... .. 그 이유는 그가 정상적인 삶을 ... 만일 내가 그를 있었던 멀리 팬들과 언론으로부터 오래 전 출마 자격이 ...
    마이클 당신은 똑똑한 사람이 만일 당신이 그 때문 이잖아! 진정한 마술사! 사이트를 다시 한번 최대 최고야!

  37. SJ1983 사이드,

    엠제이의 수백만 사람이 비밀리에 개최
    TMZ 스태프에 의해 2009년 7월 25일 오전 10시 40분 배치

    줄거리 비틀기 방법이있어? 어제 우리는 이야기는 특별 관리자는 마이클 잭슨의 저택의 법정 서류 말하는 그들은 단지 오백오십만달러 회복 현금 파산 신청 전 재정 고문이다. 고문 박사 Tohme Tohme, 누가 잭슨과 함께 작년에 관여 했어요 -하고있다 - 그의 삶의 한 - 30, 그는 "비밀 자금을 주장하지 않습니다."

    인터뷰에서 어젯밤 Tohme 돈을 녹음 오차에서 온 박사는 "마이클과 나 사이의 비밀이 있다고 하셨다."

    닥터 Tohme 돈을 라스베이거스 "꿈의 고향을 사용할 수있을 거라고 주장하고있다."

    Tohme 마이클, 돈 얘기는 아무 한테도하지 "마십시오 그에게 간청했다."그는 가수가 죽었다고 하던데, 그가 앞으로 와서 그가 숨겨놓 고 말했다.

    이제 문서를 어제 마이클 잭슨 사건에 검인 신청을 얻었어요.

    특별 관리자는 전 재정 고문으로부터 오백오십만달러 현금으로 회수했다. 이 문서는 고문 이름을하지 않습니다.

    문서에서는 관리자 잭슨은 자신의 빚을 갚을 정도로 추정 사억달러 현금 - 그리고 아직은 돈 문제로 남아있다 그의 후계 예측할 수있다.

    이 문서는 또한 마이클 잭슨이 잭슨의 어린이 보험을 신뢰하여 설립의 수혜자가되고있다. 수익금은 아직, 그래서 캐서린 잭슨의 변호사는 임시 수당을 요구에 대한 설명 수집되지 않았습니다.

    특별 관리자는 지금은 작품에있는 다양한 비즈니스 거래에서 수천만 달러의 수익 창출을 기대

    무엇 싫었 : 박사가 주장하는 Tohme 돈을 라스베가스 "꿈 가정을 위해 사용되지 말라 가고 있었어요."

    그 아이들이 베가스에서 보도했다, ehouse 일 모았나 거기
    그리고 지금 우리가 케서린이 그것은 돈 때문에 알고, 내가 가진 모든 감각을 일부러 depts

  38. morla, 사이드

    잘했어 - 아마도 언론에서 (사람 - 당신은이 사이트를 방문하십시오 - 그렇게 확신하지??? )가 사망했다고 믿고있다 마이클 참으로 - 넌 내가 그것에 대해 생각 해 볼게 "미쳤다"는 여기에 - 우리가 전화를하기 전에 다른 쪽 이야기를 요약하는 나무랄 데 쓸 수도 ...

  39. artisticflare, 사이드

    우리는 모두 충격! 마이클 잭슨이 사망했다 그냥 상상 unbeliveable입니다!?? 하나님의 사랑을 위해! 대체 언제 이렇게 된거야! 난 여전히 지난 번에 내가 기억하는 아이 ""잘 못알아처럼 울었 오전 수양 그래서 내가 하나님을 위해 56 년 늙었 많이했다! 마음이 너무 너무 많은 사랑 마이클, 그게 왜 우리 모두가 너무 깊이 affefected있다 준 아파 !! 당신은 차이를 만들 었어! 사랑과 포옹을 많이! Artisticflare sooooo 많이 xxx의 사랑!

  40. ejay5131 사이드,

    # 5를 게시하려면 - 내가 만약 당신이 정말로 그런 나쁜 아이디어라고 생각합니다.

  41. CrAzYiNsAnEbArBiE 사이드,

    이것은 놀라운 포스트 신자가 아닌 경우, 여전히 의심. 그렇다면 그들은 우리보다 LOL Crazyier세요. 좋은 직업을 관리! I Love Michael Jackson, NOW And FOREVER.

  42. hOtSfOrMj91 Said,

    @ mjforever but e cas doesnt have a twitter. he even said so on his myspace page.

  43. forevermine_mj Said,

    thank u quesarasara for reading my comment. i hope then that its good. ni also hope that deepak chopra do visits this site. looking for more from you. i've written an article on mj's hoax death similar to this one in my blog, i'll post it here soon as soon as possible. here is the link- http://blogs.ibibo.com/KOLKATAMAIN/michael-is-alive-you-be-the-judge . read it if u like.

  44. thelostchildren, 사이드

    @ Helia, 아니 22 : 물론 우리 모두가 잘 알고 사게 마이클의 완벽 -이 경건한 재능과 함께 그에게 무슨 킹 이루어집니다. 그러나, 그 모든 실수를 멸망하게 될 수있다는 뜻하지 않습니다.
    단지 그가 준 유명한 1995년 MTV 비디오 어워드의 성능을 감시합니다. 그의 시도는 노래가 실수로 만들어진, 그는 자신의 춤 동작을 그리워하지만, 그가 보여 준 최고의 뮤직 비디오도 보지 못했는데; 어떻게 남자가 무대에 고독한 사로잡고 수와 모든 세계의 푹 빠져?
    그것은 그가 자신의 가족, 친구와 관련자 100 %는이 작업을 원활하게 범죄자가 될 완벽의 의미는 아닙니다. 이 기회에 우리는 이런 어리석음 어리석음 될 수도 있지만, 사실은 그렇지 않습니다, 너무 많은 허점 그냥 궁금합니다있다.

  45. BeenTown 사이드,

    관리 및 모든 당신의 동료 포스터;

    당신의 생각은 환상적이다. 난 그냥 여기 와서 여러분의 게시물을 읽을 생각을해야하지 않습니다. 난 뭔가 이상한 일이에요 그리고 난 정말 기쁘다 믿고이 사이트 exsists.

    감사합니다!

  46. BeenTown 사이드,

    관리;

    여러분의 좋은 품질의 wsite 가득 차있다. 이 게시물이 매우, 잘 쓰여진, 그리고 광범위한했다 잘 생각했다. 다시 우리가 배울 수와 함께 발견 beleivers셔서 감사합니다.

  47. Emanon 사이드,

    브라보!!
    특등급 요약 "사실"
    미결제

  48. CuteAngel 사이드,

    사실과 관련된 모든 정보는이 이야기를 주변의 뛰어난 시놉시스. 잘했어, 관리자!

  49. charliechaplin, 사이드

    언론에서 누군가 또는 누구든지 다음이 사이트이어야하며, '무엇을 볼 합리화하려고하는 실수'

    http://www.tmz.com/2009/07/26/paramedics-jackson-dead-when-we-arrived/

  50. wicki 사이드,

    매우 설득력이있다. 열심히 해! 자코의 죽음에 대한 또 다른 관점 들어, 당신이 무슨 짓을, -은 http : / / www.undeadmichaeljackson.com 체크 아웃하려는 전화 사기 죽음, undeath,

  51. 다이 제시 사이드,

    너무 감사 Adimn. 무슨 얘기가 꽤 좋은 직업입니다! 그 사건에 너무 많은 의심스러운 점이없습니다. 난 아직 살아 있다고 믿는 마이클!
    마찬가지로 하루에 갔어요, 제가 확신 하건대 그가 정말 긴장을하고 있기 때문에 자신의 나머지 인생을 즐기게 마이클 그의 죽음을 위장했다. 그는 자신의 아이들과 더 많은 시간을 보내고 싶어. 그는 너무 많은 그들을 사랑합니다! 우리는 사실은 그가 대중에게 더 이상 나타나지 않을 것입있습니다 받아들여야한다. 나는 그것에 익숙해 질거야. 마이클, 당신의 인생을 즐기세요! 당신을 사랑합니다!

  52. MariannaB 사이드,

    그것은 상관 없다는 그 사람이 아니면 지저귐 계정이나하지 여부를 주장하고있다.

    지저귀다에는 절대 믿지 않는 그리고 거기서 뭘 읽는!

    이것은 최고의 적 발명은 세계를 조작하는 것을 의미합니다.
    아무나 할 수있는 계정과 그가 원하는 것은 뭐든 상관없이 철저하게 설정할 수있습니다.
    그 뒤에 어떻게 kennyortegablog 정말 케니 오르테가 증명하고 싶은거야?
    당신이 그것을 증명할 방법이 없다.

    지저귀다 홍보, 어떤 비용없이 출간과 대량 광고입니다. 얼마나 실용적이지.
    그것은 믿음을 유치한 Twitter 메시지입니다. 이 보도 악화의에서 노란색이다.

    relieable없는만큼, 거기에 웹 사이트 주소와 풀 이름을 어떠한 인쇄물입니다, 콘텐츠입니다. 완전 중단했다.
    이 세계에있는 대부분의 장소에서 인터넷 사이트를 설정하고 그 배후에 누가 말도없이 계속 갔어요.
    그래서 당신이 좋은 것들을 뒤로하고 생각하고 인터넷에서 확인을 요구하는 것도 아니 삼켜하는 데 사용될 수도있습니다. 그러나 만약 사람이 최악의 경우에는 변호사에게 자신의 게시물에 대한 질문에 대답을하는 데 어느 정도의 전체 내용을 뒤에 서서하지 않는 웹사이트를 신뢰할 수없습니다. 완전 중단했다.

    "아무도"또는 별칭가 웹사이트 또는 웹 콘텐츠를 아래에 서명 진정한 사람과하지 않은 책임을 의미하지는 않습니다. "아무도"또는 별칭 아무 뜻도 없어요. "아무도"그냥 다른 분홍색 거품의 별칭 "로"와 "숨바꼭질".

    지저귐은 더욱 커졌고, 지금도 만화 인형입니다. 어서 - 당신에게 얼마나 많은 속임수를 원하는거야?

    나는 믿을 수 없어 그 twittered되고 난 어떤 웹사이트에 인쇄물없이 의심의 좋은 금액을 계속 듣고 하나의 단어.

  53. 자넷 사이드,

    안녕하세요, 관리자. 그들로부터 온 행사, 정보와 소스,의 순서의 위대한 또한.
    다시 말하지만, 나는 그 어린 소녀 연설 "가짜"그것이 여기에 몇 번이고 되풀이하여 읽어 짜증나는데 - 거친 사람, 모두가 하나의 단어를 그녀가 (exacty 들어요해야한다고 생각했다 눈치하지 않으면 어떻게 그녀)의 마음을 똑바로 온했다! 그리고 이사 (뿐만 아니라) 눈물이 나.
    하지만 다른 정말 특이한 위의 목록에 언급되어 있지 않다는 사실 : 스마일 "의 저메인의 해석에 대해서는"기념관 : "라이트 슬픔을 당신의 얼굴을 - 모든 기쁨의 흔적을 숨기기"- 그래서이 단어를 변경 완전히 다른 방향으로 전체를 의미합니다.
    난 정말 그런 실수는 유명한 음악가 집안에서 일어날 것이라고 생각하지 않아 - 아주 슬픈 계기 특히 ....
    만약 우리가 "힌트"-에 대해 내게 얘기하고 깨끗한 중 하나입니다!

  54. MJSmile4Us 사이드,

    관리 :

    이 게시물에 대한 감사의 유 너무나!!

    In my opinion, I really believe that Michael is still alive. Honestly I was so close to believing that he is really gone after watching Entertainment Tonight and when someone from this site posted the photo of Blanket with a tear on his face at the memorial service. But I realized that if this hoax was going to work out, everyone involved in it including the children had to be perfect. Although Blanket is 7 years old he is so smart like his dad and can be a agreat actor and it's so hard to ever think that he is on it especially with his adorable face!! But one thing that I am stuck on is the fact that Dr Murray's clinic was raided byr th LAPD this week and have reported that a manslaughter (or even murder) charge could be laid against him. If this was a hoax would it go as far as sending an innocent man to jail (I think somebody also mentioned ealrier on other post)? Or my guess is that the doctor was paid either by Sony or AEG to kill MJ – but being a smart man as MJ is, he realized this and escaped by using one of his doubles or whatever method? BUt I think back to the article where it stated that it was Michael who insisted that the doctor be with him 24/7 which made me think that perhaps MJ used him in his escape/death hoax plan? BUt some people on this site believe that AEG was the one who hired the doctor making them question why as MJ passed his medical test with 'flying colours'?

    To be honest, I am so tired and wish this mystery could be solved soon coz I can't concentrate neither on my studies or work or even have a good night sleep as millions of questions float around my head constantly.

    마이클 떨어진 경우 소니의 지분을 소유하는 사람과 회사를 상대로 지난 2002 년 다시 그를 얻기 위해 말하기에 대한 절반을 얻기 위해 자신의 죽음을 무대로했다 (내가 그것을했다), 나는 그가 다시 안 올 것이다 의심 생각 충분히 안전 때까지. 하지만이 경우, 그가 어떻게 자신의 아이들을 다시 볼 수있다? 이 사이트는 아마도 자넷에게 양육권 전쟁에서 승리하고 같은 변명을들이 갑자기 결석을위한 기숙 학교로 후 그들을 보내는 아이들을 데려올 수있는 진술에 어떤 사람. 하지만 독수리처럼 누군가를 노출하고 하나가 끝날 때까지 모든 움직임의 추적은 파파라치 안 그래?

    난 정말기도가 마이클 아직도 어딘가에 살아있다 - 만약 그가 다시 있지만만큼 그는 안전하고 난 행복해 소리를 낼 수 없다면 상관 없어요

  55. 니나, 사이드

    관리자 ... 감사 해요!
    질문 한 가지 : 그레이스는 어디에 있습니까??? 우리는 그녀에 대해서 아무것도 이후 ""deth 알고 .... 커튼 뒤에 무엇을 초프라 대해 전 세계에서 실행하는 "사람과 함께 저녁을 먹을 수있습니다."... ... ... 휴우 ...이 증거입니다! 마이클에만 이렇게 할 수 있어요!

    내가 아는 한 가지 : 만약 마이클 또는하지 (전 아니라고 봅니다!) 그는 행복입니다 ... 죽었이 우리 모두가 그를 위해 원하는 것 ... 바로 이거야!
    마이클 ... 난 당신이 우리의 사랑 ... 봐 무슨 일을했다고 생각하길 바래! 우리가 사랑하는 모든 유나이티드! 더 나은 우리가 널 때문에! 마이클 ... .. 모든 징조를 주셔서 감사합니다, 당신이 우리에게이 표지판만이 우리를 당신의 사랑 때문에 아주 강한 보내 알고 .... 고맙습니다!

    영어에 대한 유감

  56. MJSmile4Us Said,

    니나 :

    난 그레이스 다시 캐서린과 Encino에서 아이들과 함께 집 안에있다 읽어 보시기 바랍니다. 난 몇 주 전 그뿐만 아니라 그녀가 아이의 양육권을 요구했지만 또 다른 거짓 주장을 언론에 의해 조작되고 turened 중에 명시된 보고서가 있다고 들었는데, 유 같아요. (선생님이 안 난 누구도 그녀에게 기회를 볼 수 있었던 뜻 - 그녀는 생물 학적 어머니가 아니라 데비) 언제 기회가 있지만 그녀는 심장이나 뇌 가지고 그냥 아기 판매자의 coz있다거나 아이들에게 어떤 연관도없습니다. 그녀는 단지 그들을 돌봐야 - 먹을거면 아이들과 함께있는 유일한 사람은 자신의 할머니와 자넷 잭슨해야합니다.

  57. charliechaplin, 사이드

    엠제이의 꾀병 죽음에 대한 우리의 원래의 전제는 그가 막대한 빚을이다. 자,이 문제는 그가 사실은 자신의 빚을 갚기에 충분한 돈을 가지고 비밀 나온다. 그래서, 다시 그가 왜 ""죽어야만 한 광장에 우리가 무엇입니까? 왜냐하면 그는 자기 인생의 가장 큰 콘서트 전에는 개인적인 삶, 왜 ""몇 주 죽고 살기를 원하는 경우 선택할 수있어? 근데 왜 그러지 1 또는 아마 5 50 "이 그것을"참으로이 세대의 가장 큰 연기자이며, 그의 팬들은, 또는 지속적인 메모리를두고, 기쁨에 그냥 쇼케이스 무대는 이후 한 - 지난 - 시간을 보여줍니다의 ' 그가 보여주는하고 싶지는 10 년 이후 1 위 죽음 '?

    그럼, 우리가 지금 어디에 있습니까?

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1202125/Michael-Jacksons-secret-5-5m-recovered-executors-estate.html

  58. '비'라고,

    여기에 귀하의 목록에 추가하는 또 다른 불일치의 :

    http://www.tmz.com/2009/07/26/paramedics-jackson-dead-when-we-arrived/ # 코멘트

    TMZ는 엠제이가 한동안 구급대가 도착하기 전에 사망했다보고 및 구급대 원들은 전혀 인식하지 못했습니다 엠제이 주장하고 불길한, 연약한 노인이라고 생각합니다. 덧글에 많은 사람들이 거기 구급차에 엠제이의 그림 아니고 아픈거, 연약한 노인 것같군 지적도 나온다.

  59. charliechaplin, 사이드

    내가 E'Casanova 누가 산소 아레나에서 였다고 생각하지 않습니다.

    E'Casanova의 치아에서 그들은 그들 &에도 큰보세요 :

    http://www.innocentmichael.org.uk/E % 27Casanova & % 20Michael % 20Jackson.jpg

    http://www.bryantmcgill.com/-images/people_400_bryant_cas.jpg

    의 이빨 "엠제이"에서 O2를 좀 봐. 그의 제 2 앞니에서 세 번째 이빨. 그건 & 크기가 작아 치아보다 약간 뒤로 밀어 :

    잭슨 http://www.zimbio.com/pictures/vWehKSURT4m/Michael + + 발표 + 계획 + 여름 + Residency/vb_Py8yXQwp/Michael + 잭슨

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1159645/Trembling-gaunt-100million-debt-Michael-Jackson-makes-final-entrance.html

    Compare them both to the real MJ's teeth:

    http://www.usmagazine.com/photos/the-many-faces-of-michael-jackson?slideshow_id=1137&o=7

    http://www.usmagazine.com/photos/the-many-faces-of-michael-jackson?slideshow_id=1137&o=12

    Look at E' Casanova wearing the same get-up as that “MJ” at the O2:

    http://michaeljacksoncelebrityclothing.com/index.php?main_page=product_info&cPath=26&products_id=80

    It may have been E'Casanova inside the ambulance. But, I don't think it was him at the O2.

    At first I thought it was NAVI at the O2, but look at his teeth here (pause it at 1:26)

    http://www.youtube.com/watch?v=clHycBsEZUs and Navi doesn't have the wide smile as that MJ at the O2.

    Although there's a little similarity with the “MJ” at the O2 here (pause at 2:07):

    http://www.youtube.com/watch?v=K0_snt2w8l8

    Both impersonators, E'Casanova & Navi are taller that the real MJ. The “MJ” at the O2 was wearing boots with heels (pause at 5:54)

    http://www.youtube.com/watch?v=8TEcwJBw4LY

    Neither E'Casanova nor Navi needed the boots with heels if they had to be a convincing MJ at the O2 conference.

    So, I think it must have been another impersonator with smaller set of uneven teeth at the O2.

  60. '비'라고,

    Here's an interesting observation someone left in a comment on tmz regarding computers in ambulances:

    http://www.tmz.com/2009/07/26/paramedics-jackson-dead-when-we-arrived/21#c20431815

  61. mjfan Said,

    @ #22, I don't necessarily believe MJ faked his death, but if he did, and part of it was to show how full of crap the media is, then he WOULD leave all sorts of holes in it. Just to watch the media falling all over themselves, changing their stories, and not questioning anything. Also he would likely leave it messy to give his fans hope, because in case you haven't noticed, a lot of people have questions about this.

  62. CoCo 사이드,

    Agree with nina # 55 .Maybe Michael knows very well how the media can be fooled and maybe he knows that us fans we like to search for the truth..that's why he gave us hints.
    To me Jermaine is a person that can cry right now and laugh in a second….he's an actor to me…I can fake dead now…..i used to do it when i was little and scare my mother…..so dealing with fame and all of its results you change…you have different emotions…family issues and stuff..you tend to cry often..like i do..if i see a dead cat or a dead dog i cry like a baby….It's easy.
    Paris had crocodile tears….when children cry they really cry ! tears fall down easily….but when they want a candy and try to fake crying :no tear falls.I don't want people to think i insult Paris or any member of the family (that is not my intention)…but when your father/brother/mother dies its like the world goes to an end…i would commit suicide without my mother….they were chewing gum like nothin happened (!!!!!)
    Blanket was crying because he wanted to go to his father who never were apart and when he saw himself near the family crowd he just panicked..he wasnt aware really what they are doing in there because he's too little (hmm).
    Michael will never come back i'm sure….because with this situation you can never come back to the spot-light..people will hate “you”.He wanted to retire long time ago and this was it.About the wheel-chair the press thought he was really sick : but us the fans we knew and felt he is well…..so that prooved once again how the media can be easely manipulated.Doctor Murray is a person noone knows much about…some people are trained to sacrifice for someone or something….that's why Michael changed all of his staff so that they will “dissapear” easely……VIP's cry for Michael because its like their goodbye to him…Mike won't come back to them…He's dead to the media and fans but not to the normal world….normal life has him now i guess.wich is a good thing if its true!

  63. Mijac Said,

    Law enforcement sources tell us when paramedics arrived at Michael Jackson's house he was already dead … and it took them a while to even realize the victim was the famous singer.

    Our sources say when paramedics got to Jackson's home he was flatlined. There was no electrical activity in his heart and Jackson showed no sign of life.

    Multiple sources say paramedics wanted to pronounce Jackson dead at the scene but Dr. Conrad Murray insisted that the singer be transported to the hospital. Dr. Murray — as a higher medical authority than the EMTs — had the power to overrule them.

    Paramedics didn't realize for nearly 10 minutes the victim was Michael Jackson. As one emergency worker put it: “It just looked like a frail, old, sickly man.”

    All this make me think two things:

    1) Michael need the presence of a doctor in his home because he wanted a higher medical authority than the EMTs (Dr. Murray had the power to overrule them)

    2) Paramedics didn't realize for nearly 10 minutes the victim was Michael Jackson. (because wasn't Mj)

  64. Amlet Said,

    Grats to admin for his excellent work! 좋은 일을 계속!

  65. MichaelJacksonIsStillAlive 사이드,

    http://nz.entertainment.yahoo.com/090726/7/djok.html

    ok omg apparently sum1 noticed that michaels nose was missing as it was lying on the autopsy table… freeaakkkyyyy…..

  66. kristindean88 Said,

    “MICHAEL” AT THE PRESS CONFERENCE IS WEARING THE EXACT SAME JACKET E'CASANOVA IS PHOTOGRAPHED WITH!!

    http://ratpackimpersonators.files.wordpress.com/2009/06/ecasamj.jpg

    http://media.monstersandcritics.com/galleries/1631314/0165617155085.jpg

  67. Samantha Said,

    Helia: I agree with what you mean Michael was a “Perfection” but nobody's perfect, Michael was a human being like all of us Sure he was Perfect at his Talent, but you're not going to get everything Perfect when you're planning a death unless you've done practice for years & years. I beleive Michael's done this to Protect his children as La toya said 'Family 1st Fans 2nd' I know he wouldn't want to dissapoint his fans, and i know most of us arent, but he needed to protect his Children.

  68. hecjosmen, 사이드

    But if he comes back alive as Michael Jackson, wo uldn-t he go to prison for faking his own death?

    I wish it would be the biggest comeback in History. We miss him so much.

  69. Rofibbs 사이드,

    Michael Jackson has set the world on stage n the tape is rollin, a stage where the detractors are his PAWNS, his family the SCRIPTWRITERS, his fans the DETECTIVES, AEG the FILM DIRECTOR, the title: DRUG OVERDOSE, his doctors the BADGUYS, the Authorities: SUPPORTIN ACTORS n ofcourse the best actor of all time..MICHEAL JACKSON, yeeeeaaaah!! or shud i say the best PRODUCER??

  70. Rofibbs 사이드,

    If MJ wuz as sick as sum ppl said he 'wuz' since 2002, how did he sing his unreleased songs? We'v heard “a place with no name” n it sure doesnt sound like (1) sum1 strugglin to sing or (2) sum1 that had a collapsed lungs n needed a transplant (3) sum1 who's voice wuz openin up like Mr Ortega said..it sounded like 'normal MJ'..they give us this picture that hes always heavily sedated with painkillers/anesthetics with a gas mask. 정말?? n he has over 200 unreleased songs..really?? Are these “WRITTEN SONGS” or “UNRELEASED SONGS”?? 누구??

  71. Rofibbs 사이드,

    Neva heard of any1 in the History of Entertainment with 200 “unreleased” work,..ive heard of a couple of unfinished songs that were completed n released. Our MJ has over 200…wow!!

  72. 리틀 수지 01 사이드,

    좋아 .. 메신저로 아마이 너무 많이 찾는 중이 었지. But Michael Has these to Songs From the Blood on the dance floor cd. GHOST and Is it Scary .. both have same Lines to the Song except for the Chorus and some parts change But what made him Change the lyrics? ( look it up almost the same lyrics)
    Now when u read it makes total sense Could this Be a message to whats really happening I want to believe so.
    He explains About feeling ghosts everywhere We warned him to be the stranger in our lives. ( Media Messed hes Life the evil is the MEDIA) That its exactly what we want to see.. He says Am i amusing u or just confusing you is he the monster we visualize and if u want to see eccentricalties he will be grotesque before our eyes and let them all materialize. ( Is this a WARNING?)
    He then talks about a Ghostly Smell around .. A place where there restless Souls ( Meaning a Funeral) Where ppl cough and yawn. And restless souls Spoke( But there nobody to be found) ( so stating nobody does it mean there indeed isnt a body to be FOUND?)
    He also says… Did we come to him to see our fantasies Perform infront our very Eyes. A haunting Ghostly Treat ( so is this performance of our fantasies a ghostly treat?) A foolish trickery he says ( foolish trick?) Spirits Dance in the Light .. (SPIRITS DANCE IN THE LIGHT?)
    But if u came to see the truth and purity is kept inside hes lonely heart so LET THE PERFORMANCE START? ( So the truth will reveal it self) You know the stranger is you. is it scary for you!!!
    Masquerade the heart ( meaning hide ur true emotions) its the Height of Haunting SOULS ( So these souls are at the Highest Point ) just not what u seek of him (we never saw the truth) Can the heart reveal the proof like a mirror reveals the truth ( doesn't this make u wonder? Heart Can reveal proof and mirrors the truth?) And see the evil one is You ( Who is the Evil ? all of those who made hes life miserable)
    So is that scary for you. ( he doesn't want to talk about it. Hes tired of being abused he know u scaring him too . Is that scary for you ?
    I find.. so much in this song like Things are happening right infront of our eyes and only those who can find the proof in our heart will reveal the truth. or am i just going crazy?
    Michael Jackson is Alive. And I love him so so much.
    Here are the lyrics see what u can make out of it.

    There's a ghost out in the hall
    Theirs a goul beneath the bed
    Now it's coming through the walls
    Now it's coming down the stairs

    Then there's screaming in the dark
    Hear the beating of his heart
    Can you feel it in the air
    Ghosts be hiding everywhere

    I'm gonna be
    Exactly what you wanna see
    It's you whose haunting me
    Your warning me
    To be the stranger
    In your life

    Am I amusing you
    Or just confusing you
    Am I the beast
    You visualised
    And if you wanna to see
    Eccentrialities
    I'll be grotesque
    Before your eyes

    Let them all materialise

    Is that scary for you baby
    Am I scary for you oh
    Is it scary for you baby
    Is it scary for you

    You know the stranger is you
    Is it scary for you baby

    There's a creak beneath the floor
    There's a creak behind the door
    There's a rocking in the chair
    But nobody sitting there
    Their's a ghostly smell around
    But nobody to be found
    And a coughin' and a yawnin'
    Where restless soul's spoke

    I'm gonna be
    Exactly what you gonna see
    So did you come to me
    To see your fantasies
    Performed before your very eyes

    A haunting ghostly treat
    The foolish trickery
    And spirits dancing
    In the light

    But if you came to see
    The truth the purity
    It's here inside
    A lonely heart

    So let the performance start

    Is that scary for you baby
    Am I scary for you oh
    Am I scary for you baby
    Am I scary for you
    So tell me is it scary for you baby
    So tell me is it crazy for you baby
    Am I scary for you

    You know the stranger is you
    Am I scary for ya

    Masquerade the heart
    Is the height of haunting souls
    Just not what you seek of me
    Can the heart reveal the proof
    Like a mirror reveals the truth
    See the evil one is you

    Is that scary for you baby
    Am I scary for you oh
    Am I scary for you baby
    Is it scary for you
    So tell me am I scary for you baby
    Am I scary for ya baby
    Is is scary for ya baby
    Am I scary for you
    (I don't wanna talk about it)

    Am I scary for you baby
    Am I scary for you
    I'm tired of being abused
    You know you're scaring me too
    I see the evil is you
    Is it scary for you baby

  73. 향수 사이드,

    Admin I rest my case, your statements are well laid out, I want to ask the following questions:)

    내 질문 :

    1. When did he die, the doctor said he was not breathing lying on the bed
    2. The ambulance is called and they try administering CPR
    3. The ambulance take their time reversing out of the premises, MJ is then taken to hospital the doctors are working an hour on him

    My question, was he “dead” on the bed, was he “dead” in the ambulance, or did he “die” in the hospital.

    And my final question “How long was MJ's hair cause the person in the ambulance has shoulder length hair”

    And in closing was the alarm set off so that staff wud not know such a high profile person was in the hospital I guess not, and why was the helicopter hovering, and again why take him by ambulance to the hospital but by air to the morgue, it shud of been vice versa….keep digging admin ur doing a gr8t job, kudos to you

  74. watching Said,

    look what I found sometime in 2007:

    http://i20.photobucket.com/albums/b213/ECAS/1forthosewhocare.jpg

    in this website:

    http://www.reidopop.com/mjbeats/showthread.php?t=2383
    (on first post)

    let us know what you know more about him (E-Casanova)

    keep posting and I will keep watching…

  75. 향수 사이드,

    #58 adding t your comment the paramedics said when they entered the house something did not look right and they said that the person they were administering CPR did not look like MJ at all they said that it looked they there was scarring on the person's face as though the person had recent facial/plastic surgery, the paramedics said they could not put their finger as to what looked odd about the house or the person, this comment has stayed with me ever since his “death” was aired worldwide and I sat and asked myself as to why the paramedics would say such a thing, then another thing struck me is that the doctors said they had to keep the “body” under lock and key and then they said the body was then moved to a secret morgue, why all these secrets if he was dead he was dead, who body was the paramedics working on, what seemed odd about the place, did the person they were working on perhaps have surgery to look like MJ….why was the body under lock and key in the hospital and then why was the body moved to a secret morgue??????? Admin help and don't stop digging, I believe at present nobody knows where the body is it is a month now

  76. veritas88 Said,

    안녕하세요 여러분. Thank you so much, admin, for creating this site. It is very informative and really examines the facts in lieu of pure speculation. I think this is a great site which tries to honor MJ. After reading the blogs on the site and coming to my own conclusions, I really do believe MJ is alive. Yes, I'ma fan and of course I don't want to believe that MJ is passed, but I'm not delusional, in denial or crazy. Simply looking at the facts, which you've nicely summarized in this post, it is clear that A LOT of things are not adding up.

    *Also, many on this site are questioning the existence of Dr. Conrad Murray, because there is only one picture available of him. I think there is something very strange about him and I too wonder if he is really who he claims he is. But about his “one” photo– this morning on the Today Show (Monday 7/27/09), they included ANOTHER PICTURE OF DR. MURRAY!!! the picture has a white background, he's wearing a blue tie, looking to the right and his facial expression makes it look like he's worried. Did anyone else see this? I saw it on my tv, so I can't link it to this site, but to see the picture, you should go to the Today show website and find video of the MJ segment from the show on 7/27/09. i wonder what are the implications of this second photo.

    Also, I agree that MJ most likely hoaxed his death so he could rest for some time and enjoy a “normal” life, but I too hope that he comes back into the spotlight to shame the media and put on the GREATEST COMEBACK TOUR EVER!!! He always said that performing was the one thing he always loved to do, and he's only 50, so I truly hope he does. Either way, all I really want for MJ is for him to realize that he is unconditionally loved and appreciated by me and millions of others, and I want him to be happy and healthy. 그게 중요한거야.

    Once again Admin, I thank you for this site. It is respectful, decent and fact-based, not trashy and purely speculative like many other sites on the web. If MJ was aware of this site, I think he would like it. But one last thing, is there a way that each comment for each of your blog posts could have time stamps, like before you redesigned this site, or maybe everyone could start adding the time and location of their posts? (This was posted Mon 7/27/09 at 4:30pm EST in NY) I think this would help keep things organized better so we all know when new info is posted. 감사합니다!

  77. bghoppy 사이드,

    THE FIRE ALARM AT THE HOSPITAL IS ABSOLUTE PROOF THIS WAS A PLANNED HOAX.

    AS TO THE QUESTION WHY DID THEY SUDDENLY RELEASE THE '84 BURN FOOTAGE, AND COVER IT RELENTLESSLY, I WOULD LIKE TO SHOW TWO OF MY PREVIOUS POSTS, WHERE I DOUBT THE VALIDITY OF THE BURN STORY. I THINK THAT ALSO PROVES MY POINT HE IS ALIVE AND READING THIS SITE. I OFFENDED HIM AND MIKO, AND MICHAEL HAD TO DEFEND HIMSELF AND MIKO. I STAND CORRECTED, BUT NOW I KNOW FOR SURE.

    bghoppy Said,
    Dianafan, i agree with you about Miko, he seems like a scumbag. Really, your the guy that threw the towel on his head back in “84's burn accident? And I think there is some resemblance b/w him and blanket.

    I also posted a comment under one article you removed about the '84 burning might have killed him. Well, i wrote that i never believed the whole story in the first place that he was burned, and faked it so that he wouldn't have to keep working with his brothers (which really was an issue, them hanging onto him). I can't find it now. I had said how there was a picture taken the next night with him and webster going out to dinner, and how his hair looked just fine at the grammys one month later.

    iF YOU ARE DEAD YOU HAD SOME SHIT MATES, AND I SINCERELY HOPE YOU DONT STAY IN HIDING. THAT WOULD HURT ME MORE THAN ANYTHING.

  78. youarealive Said,

    Admin or somebody can help me?
    when I read this post and specially the part about Mr Chopra´s Twitter I cryed, laughed, jumped as a crazy girl,´cause MJ is indeed the man behind the courtain. It was a moment of joy for me. I became depressed with Michel´s death. My world lost all colors… So it was so great to see a so clear clue about him.
    But when I read about the death certificate I started to confuse myself .
    Because you say that there is no signature in his death certificate, but I saw a copy of this documentation and there is a signature.
    It´s signed by Jonathan C Fielding MD VE
    I am from Brazil, co I am not very good in your lenguage and I couldn´t find a clear copy of the certificate, but isn´t it the signature of a responsable doctor?
    I am trying to investigate too. 나 좀 도와 줄래?

    http://cm1.theinsider.com/media/0/488/55/Michael-Jacksons-official-death-certificate.0.0.0×0.397×512.jpeg

  79. youarealive Said,

    http://www.thaindian.com/newsportal/entertainment/michael-jacksons-death-certificate-stirs-up-controversy_100215288.html

    There is a site wich shows clearly MJ´s Death certification.
    There is a signature in the paper.
    I don´t understand this paper. Is it suposed to have another signature?
    Can anybody solve this confusion in my mind?

  80. bghoppy 사이드,

    Can that fire alarm story be cooberated by any more people? What's with the helo hovering overhead before Jermaine gets there? I wonder where it reurned to after dropping the body at the van?
    Now they say the 911 caller was a woman? That is totally not my percepion. What's her name and what is her job at the house. I've heard he is now debt free, thanks to us fans. You know that Liberian Girl video mentioned above, where were ANY of those people at his memorial. BS You still go to your junkie friends funeral. It's amazing there are two books out about MJ and his life and death before he is even buried (after more than a month, this is getting gross) , but sony cant press out some of this new music he was doing? Now he's the biggest drug addict in HIStory. Keith Richards never did as much drugs as sweet old child like mikey.

    I wanted to ask a favor from Bee, who mentioned a tmz link to computers in the ambulance, could you be more specific in how to find those comments, please? I'm very interested in the amulances and firetrucks at the scene. I dont know that it's normal to have an amb call #71 and an engine call #71. Does anyone else have ideas about the legitamacy of the vehicles and employees shown in the famous video?

    DIPROVAN? 무슨일?

  81. bghoppy 사이드,

    The differences in the death certificates is the red lettering in the background indicates it is not a regular ceritfied dc, but an informational certified copy, which means it is meaningless for proving identity of the body, and you could probably buy a blank one somewhere. Nor have they produced the common in CA, proof of death letter.

  82. bghoppy 사이드,

    Since when has there been a case where every person of interest is invisible, and only speaks through multiple lawyers. I get presumed innocence and all but how can you not get any pictures of Murray ducking in and out of a police station.

    AAAGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

    WE'VE CAUGHT YOU!! ( AGAIN I GUESS ) SHOULD WE SET YOU FREE TO SHOW THAT WE TRUELY LOVE YOU?

    WHY DO YOU HAVE TO SET US FREE, WHEN YOU COULD HAVE KEPT US AND YOU TOGETHER SO WE COULD ALL LEARN TO SHARE LOVE?

  83. Chumoan Said,

    I was reading somewhere online someone has made a very good point:

    At the This Is It press conference, you say that it is an impostor, and that its all in the hands. However, if you look at the middle finger, right underneath the midpoint of the finger, there is this mark, kind of like a dent in the finger. It is darker in the image on the left, but clearly it's also in the picture in the right.

    http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/mjhd/wp-content/uploads/2009/07/hand-compare-2.jpg

  84. 리틀 수지 01 사이드,

    to YouAreAlive Post 79

    I believe it has to be Signed by the Doctor. And not a single doctor has not yet Signed it because the certificate says its cause of death is Deferred..

    But i strongly believe he is alive

  85. Smile Said,

    @ bghoppy post 77

    Maybe it is better for him to hide,because now you're saying what you want,but america wasn'ta healty evironment for Michael Jackson. He had to do this to live in peace with his children.

    He has been here for us for years,now it's time for him to do what HE wants.

  86. SJ1983 사이드,

    @HECJOSMAN

    Sadly Michael can not ever return to the public, that's the price to be paid for us as fans and for Michael!
    So in a way he is dead………Despite that Michael took care of us and for himself to record 200 songs!
    As for the people saying that he was such a perfectionist, TRUE!
    To plan such a big hoax in every detail you have to work on it for years..
    I believe that he has had this idea for years, knowing the children would grow up and not knowing how much more shit he can take from the media….etc etc
    I think the ideal situation was there when AEG planned 40more concerts against his will, he didnt want to leave the fans down if he couldnt make the 50 concerts!
    Thats my view on it…..

  87. SJ1983 사이드,

    so in order of that he had to plan this hoax in a very short time
    although the idea was there for a long time

  88. P Said,

    To bighoppy on ur post #77

    Please review the Grammy clip again. You can notice MJ has all of his hair comb to the front. He was hiding the burnt spot.

  89. Sky Said,

    Hellooo, great work!
    There is defiantly something wrong about this, it just doesn't add up.
    Although i am beginning to believee he has really gonee however whenever i visit this sitee it always brings back hopee.
    But if he hadn't of died why would the family keep saying different things and not just leave it at the fact that he has died of a heart attack?
    Loveyhooo MJ, xxx

  90. 향수 사이드,

    I am logging back in tomorrow to read more of the comments but moreso on what admin has researched on….again kudos to the admin:D

    #80 @bghoppy I saw a movie called “Fireprood” and the ambulance and the fire engine both had the same numbers on them, is this normally done in America I am going to ask some paramedics and firemen here in South Africa if that is common for the ambulance and fire engine to have the same numbers, unless this is done in the USA….can anyone else please help with this, can the admin answer on this as well …nothing stays hidden that cannot be revealed…..this article was in our local newpapers
    http://www.tonight.co.za/index.php?fArticleId=5102102

  91. MariannaB 사이드,

    Would like to come back to post #74:

    what if MJ and E'Casanova changed places and identities and the dead is E'Casanova?
    wondering about differing age but a person with a life threatening illness may become look like an old person – what's your thought?

    [watching Said,
    look what I found sometime in 2007:

    http://i20.photobucket.com/albums/b213/ECAS/1forthosewhocare.jpg

    in this website:

    http://www.reidopop.com/mjbeats/showthread.php?t=2383
    (on first post)

    let us know what you know more about him (E-Casanova)

    keep posting and I will keep watching…
    ]

  92. msichanamrembo Said,

    Jambo ,writing in from Nairobi, Kenya. I've been following this site since i googled and found it — about four days after MJJ's supposed death and the minute I shut out the regular news it's been easier to think outside the box with the facts surrounding this case. I have read and re read everything posted on this site and echo the sentiments of most people on this site. 내 질문 :

    1. Why hasn't the media bothered to address the people who think/ believe it was a hoax — lack of objectivity?
    2.What happens now that Dr Murray admitted to administering the drug
    3. I think AEG have a huge role to play in this…how much money are they supposed to make out of all of this? They benefit from a drug overdose result right? Like someone said on this site…follow the money
    4. I think we should watch Miko very closely he's been at the forefront since the 26th of June…
    5. Ever since his friend(blankets Godfather and the father of MJ's Goddaughter) in the UK divulged that MJ was/is a master of illusions the one thing that hasn't stopped running through my mind is Misdirection. It's a simple illusionist trick…google it — but I think there's a lot of misdirection going on. From the Media, to Miko etc

    Whatever happens or wherever you are Michael…..remember that you are loved. Never forget that

    Nakupenda sana rafiki….

  93. elizabethvitale 사이드,

    Very interesting info and a lot of it positive to prove a hoax. Way to go Michael. I knew you would never leave to anywhere without a good amount of attention.

  94. nehaheartmj Said,

    PLEASE SEE THIS VIDEO PLEASEEEEEEEEEEEEE………AND TELL ME WHERE THAT VIDEO VIDEO TAKEN FROM…..THAT IS FROM 1:08 TO 1:36…….PLEASEEEEEEEEEEEE……IM DYIENG TO KNOW PLEASE…….PLEASE DO WATCH…..AND HELP ME….
    http://www.youtube.com/watch?v=XLrbxR37leA
    SORRY FOR GOING OFF THE TOPIC……BUT I JST CAN'T HELP IT….HE LOOKS SOOOOOOOOOOO SEXY INTHAT PART OF THE VIDEO……
    I WILL BE WAITING……

  95. 마취법 사이드,

    It now appears that doctor Murray admitted two days after the death of MJ he gave him Propofol and maybe fell asleep!! (Maybe??) However Murray refuses currently further coöperation in the investigation.
    So last night the drugspolice invated his home in Las Vegas and searched for the medical records of MJ.
    Murray was present during the search.
    Are they not a bit late with this?

  96. Ivonne Said,

    @ nehaheartmj Nr. 94 :

    Making-of Stranger in Moscow^^

  97. Rofibbs 사이드,

    The Authorities???…sloooooooopy!!

  98. Rofibbs 사이드,

    Any news yet Admin?? tired of surfin sites to get tangible news..everybody seems to be repeatin wat we know already.

  99. maria2284 사이드,

    Now they have footage of Dr. Murray…

    http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=fdfe565f-e78f-4dd6-a7be-30d48ddd22c0

    I think that they are watching this site since there was no footage before, people here brought that up several times.. and now all of a sudden there is video footage of him…..

    .... give me a break.

  100. maria2284 사이드,

    They know we know hes not dead..

  101. lucrecia, 사이드

    I surprise that nobody does these questions except us. There are many important things without resolving. Witnesses to look, to asking what happened and that, besides, they are not contradicted to each other. I am far from where the facts happened, probably there you have more information or another sensation. I am Argentine, hope you understand my english!

  102. lucrecia, 사이드

    Do you remember this?:
    http://johnny-ong.blogspot.com/2007/10/michael-jacksons-dead.html
    because I dont…
    이게 뭐야?

  103. Cabokat Said,

    To respond to #80. if you go to the link in the facts statement to Jenelle's blog, you will see the fire alarm information (at least as of today, 7/29/09, is stated in that blog to this website) is not correct or true.
    But I agree with you, will have to check that ambulance out it's at http://www.hollywoodtv.com or probably on youtube. Twitter about Gotham Chopra is true, so,,,,maybe Michael is alive and well and happy as hell
    not to have to put up with the media! If true, good for you Michael, if you see me let me know it's you!

  104. Cabokat Said,

    I think you should all check out @ecasanovamj on twitter, he has a few things to say. Very interesting and he sent one to @KennyOrtegablog Said Augus 1, 2009, the date that will rock the world……

  105. Cabokat Said,

    Okay now this is weird,,,,go checkout this website http://www.myspace.com/ecasanovafansite very eerie

  106. 마취법 사이드,

    Jenelle's Journey:
    PLEASE READ: If you have made your way to this website via “Michael Jackson Death Hoax” dot com, please know that the administrator at that website has used this post to support incorrect information. The fire alarm that is discussed below was for the 200 Medical Center Building in the Peter Morton Center. This building is next door to the Ronald Reagan UCLA Medical Center Hospital where Michael Jackson did in fact die on June 25, 2009. The hospital did not have a fire drill, nor was it ever evacuated during the time that the Jackson family was there. It was later determined that the fire alarm at the 200 building was pulled by a paparazzi to create a distraction so he/she could sneak into the hospital…
    ???

  107. 마취법 사이드,

    This womans version of what happened that day seems a little odd to me…(Thursday, June 25, 2009)

    Btw I just bought the magazine “Michael Forever” and there is a picture in it of Janet, LaToya & Rebbie in the catacombs of the Staples Centre, just right after the memorial. They were laughing if as someone just told them a good joke…That seems strange!

  108. monij Said,

    to Closepaltomj. what is your pr, i would like to have a look at it. 감사합니다.

  109. Copenhagen Said,

    Please read Michaels fantastic speech at Oxford University in 2001. Maybe some of this will explain why he might have faked his death.

    http://www.allmichaeljackson.com/speeches/oxforduni01.html

  110. Seekeroftruth Said,

    Narcosis… what an intriguing user name (congrats). You based your whole theory around a fire alarm? This website has pointed out several discrepancies since its launch into cyberspace. It is easier for many to believe MJ is alive than “dead” I hate the word die and all its variants along with it.

  111. monij Said,

    To MariannaB, that is interesting your post # 91. Did your really find this link in 2007, or did you just find the link these days. Your theory will really make sense if indeed you came across this piece of info back in 2007!!! what if they “switched” places. For an MJ fan that would be an honor to leave this world as “the idol” .

  112. Seekeroftruth Said,

    Narcosis, I may have misjudged you. Who is Janelle?

  113. 마취법 사이드,

    Seekeroftruth; Don't know who that woman is but apperently she was at UCLA the 25th of june and has something to say about it. http://jenellesjourney.blogspot.com/
    And about my username, I use this one for years now…

  114. elizabethvitale 사이드,

    Where are the pictures of the iv and air containers taken from the estate? Where are the camera tapes? How did the Jacksons go in in 2 days and remove everything so fast leaving all of these drugs behind? There are so many unanswered questions and a media circus already out to sell books, give bios and make money. Could be Michael was paid to leave because he wouldn't be able to do the tour. Where are the pictures from the hospital? So noone took pictures of their dear family member after death. Why keep all of this secret? This is a public figure. Why only one photog and one ambulance picture that doesn't even look real? So many compromises sounds like typical error and leaks will be brought the evidence that may have will be tainted. Too many discrepancies I always said. I don't even think the people investigating would let a real detective work on the case. The real detective would probably uncover more truth. Too much hiding and too many loopholes. What about Michael's car? Where was the investigation on this?

  115. youarealive Said,

    To Copenhagen,

    I read his Oxford speech, tears have come to my face.
    I hope everybody here spend a little time to read his words. So deep worls could only come from a blessed soul like his.
    I am broken hearted, but also I am full of hope, ´cause I´ve never could imagine a human being could be so greater than all of the foolish behavior and thoughts that we usually have in our minds.
    He was/is a man with a mission in this world. He took his mission seriously and taught us how to love our children.
    He loved us all around the world from the botton of his heart. I wish we could be able to express back to him the same kind of love he felt/feels.
    I ask averybody who read this humble post to spend one minute for making a pray for him. No metter if dead or alive… but a pray expressing all of our deep love for him.
    Just one minut of support.
    Just one minut of a heart opened pray for his freadom and peace.
    We can also heal the world, with unconditional love.

  116. MJ_fan_for_40_yrs Said,

    Okay…so when I heard Michael had passed I had some doubts. I wasn't truly emotional, which I found odd. The days following his death just brought about more and more suspicions of a faked death — of which I'm glad!!

    As I watched Paris at the memorial, I felt “bad” for thinking that she was pretending to be sad, pretending to cry. And Prince Michael chewing his gum the entire time, looking bored. It just didn't feel believable. And the AEG director or promotor, never ONCE have I seen him look even remotely sad that MJ has passed. Even in the footage of the memorial, he's reading a teleprompter and looking PROUD of what he's “pulling off.”

    I could go on as to why I believe Michael Jackson is still alive, for many of the same reasons already mentioned…. But what I really want to point out, that I haven't seen pointed out anywhere, is the concert promo/clip that AEG has put out….go and listen to it again.

    The message/WORDS in that clip:

    “IN WHAT WILL GO DOWN IN HISTORY AS

    THE GREATEST

    DEMONSTRATION FOR FREEDOM IN THE HISTORY

    OF OUR NATION.”

    “Some things in life they just don't wanna see……”

    I truly believe Michael is Alive………<3

  117. ilovemichaeljackson. Said,

    ive been reallllllly distraughhht over the death of Michael. i wasnt able to eat, drink, talk, or sleep for weeks. and i am still having a very difficult time. i have been searching despersatley to find some kind of ideas, or other people who belivee it was a hoax, and i am sort of happier that there is hop.eb ut the more i read this stuff, the more i question if this really if fake.

    i mean, there have beeen so many people speaking out, and crying, and weeping.. it doesnt make sense that SOMEONE wouldnt have slipped already and “accidently” said something about michael really being alive?

    i [onder this because i am so in love with Michael, and it lirerally makes me want to die when i watch the news abbout him…
    i want to know the truth, so that my heart will finally be a rest… i want to live my life normallly again, i feel this is all making me miserable.

    help me admin.

  118. maria2284 사이드,

    #102, there was a rumor that MJ had passed away 18-20 years ago and this rumor was being passed around via email a few years ago. But get this, on Larry King Live, Jermaine Jackson did say “I think there is a place for my brother here, somewhere over there, near the train”

    Now isn't that strange??? That Jermaine would say over there near the train, when indeed this rumor has the picture of the supposed MJ near the train……….

    I swear, these people need to get their STORY straight and stick with it!

    MIKEY LIVES!!!!!!!!!!

  119. keegi Said,

    Well, I do believe that he's dead. Yes, we have a lot of things that don't add up but this is life. Life isn't perfect .. it's completely normal that things don't add up because if they would then we should question few things. BUT there are two things that make me smell a rat:1. I'm pretty sure it wasn't Michael at O2 in march. 2. the day he died CNN covered everything and showed how the helicopter took his body to morgue (and it's not weird that they used helicopter, he was famous and so what, that's not something to question), after the door was opened you could see the body in that white thingie and I honestly thought that someone moved there. I can't find that footage but it's out there. At that time I really thought I was seeing things but it really moved before medics started to move it out. That's my 2 cents. Sry for my English, it's not my first language.

  120. maria2284 사이드,

    #106, I read her story too and she clearly states that she was inside the hospital when the hospital alarm went off. If it were next door, I doubt many would have heard it.

    If they set it off to let the paparazzi inside, wouldn't they have caught a glimpse of Michael? One picture? Even a room number of where he was? A hall way leading to where he supposedly was?

    I think maybe this woman is changing her story now since there was soo much attention given to her website about MJ and what happened that day. Shes changing it now, to get away from all of the MJ hoopla… in my opinion.

  121. bghoppy 사이드,

    smile – The US is unhealthy for all of us, and this stunt doesn't help. Why does he get to be so much more sensitive than us?

    P- I did say I stand corrected about all that. 죄송합니다

    Cabot- that link doesn't seem to work, but if it's the normal amb view from youtube/hollywood.tv, I've studied that to death, so many things are wrong there. It's just someone else had mentioned an inconcistancy that would have related to the onboard computers or something, but that link wouldn't work either.

    Perfume – American movies (like Fireproof and BackDraft) are notorious for getting important realist details all wrong, entertainment over fact. I just called my local fire department, and they say there is no reason, if fact they should not, have the same call numbers.

    Anyone – Can anyone explain why Rebbie was so invisible in the family in the early years? Never in a family photo?

  122. bghoppy 사이드,

    I called LA county and LA city FD, and they said the county used different ambulances (more like SUV's and PU's) and for the city they gave me conflicting explinations. (like if they did use the same #'s they would put a letter in from ) Like the ambulance should have said A71, and the truck E71. And then said no they don't always match. It's weird tho. And the tour bus that pulls up is 71 or 17.

  123. Meglio Said,

    I've come to pretty much the same conclusions the past few weeks..but I still don't know what to think. Part of me thinks its wishful thinking. I'm somehow not even a little bit surprised that the facts around Michaels death–if it's real- are vague. “Facts” about Michael and things concerning him have always been messed up. I mean, there's always someone who have something to say for god knows what reasons. For example, I just read that a UFO had been sighted over Neverland only hours after his death………. -_-* When it concerns a superstar ppl will talk for money, for attention, they will present their theories (made out of love or malice) as facts and so on…so…as I said, I'm not surprised the facts seem contradictory. Media speculates around Michael, as they always have.

    I really hope Michael is alive and well. With all my heart. I've been a fan for 18 years. Nothing would make me happier than Michael “doing a Jesus” (which is pretty much the only thing he hasnt done yet right). Has anyone read the letter Lisa Marie wrote about Michael..titled “He Knew” and stating that Michael was, in his own words, “afraid that he was going to end up like him, the way he (Elvis) did.”. Does anyone remember when Michael, supposedly at least, said he wouldn't survive 50? As we all know, Michael had vitiligo- a disease that's often accompanied by a heart disease that cause inflammation in the ventricles of the heart. Patients with these conditions often die from heart attacks in their 40's-50's. I think that's the only thing that really points to Michaels death being real. And maybe that's what he had in mind when he stated those things about the way he'd go…or maybe he has planned “dieing” ever since.

    I don't believe the “death diary” is real. I dont think something like this would be put on paper and carelessly left around for someone to find, by Michael or anyone else who was in on it. The strongest (in want for a better word) “evidence”, in my opinion, that this is staged is the children. Michael has always kept them hidden from the public eye and gone out of his way to protect their identities to allow them to have a normal childhood (as normal as it can be when you're the son/daughter of the worlds most famous man). It doesn't make sense that he would let them show their faces and have their pictures taken a few weeks before his death. I do, however, don't believe for a second that they were actors (an actor, even a young one, would have made a better “spontaneous” speech at the funeral and, lets face it, they look like him). I also think its strange that the coffin was closed..we're many who love Michael and who would have wanted to see him one last time. On the other hand, maybe it was Michaels wish..and I have a feeling if it had been open we would have said “why was the coffin open, was it to “prove to us” that Michael is really dead? Why was it so important that we get to see “Michaels” body?” the way we now question the fact that it was closed. If it was Michaels wish that he got some privacy at his funeral it's not so strange that the family respects that. However, Michael was muslim. It is muslim tradition that the body is placed directly into the ground, without a casket. An extravagant final resting place is discouraged (and I think a golden casket qualifies as extravagant) and the funeral should be 24 hours after death. Jermaine supposedly educated the family on these rites because he felt it important that Michael was buried the muslim way. But he wasn't. Is he even buried yet or are they still doing autopsy on his body?

  124. monij Said,

    To watching POST # 74 and to MariannaB POST # 91
    Look what i found: a poem from E'Casanova posted July 18,2007, “IF I Died Tomorrow…”. http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=84750892&blogId=289095549
    I think the mystery is SOLVED. Michael is not dead, E'Casanova was the one who died. That explains it all:
    why the paramedics felt something odd about MJ (according to post 75 by Perfume)
    why no real tears from the family
    why no real friends attending the funeral
    why the money and jewelery disappeared from MJ's house
    why they hired a shady doctor to take care of MJ (they needed a doctor who could be bought)
    WOW, what if this is what really happened!!!!! that would be awsome, where is E'Casanova now? maybe the one posting on twitter is MJ, about the dinner at the castle, but who might be the guest?

  125. nehaheartmj Said,

    @Ivonne: thank you so much……i am glad you cared……
    now…… today i ws watching michael jackson's chefs interview where i found that something can b wrong here….she said that as soon as the investigating team came….all people from the house were sent home….how can this happen….because if someone has died and that too MICHAEL JACKSON….nobody should have been allowed to move out of the house…..well this is what i think…..
    im frm india and i wanted to ask if i can get the book moonwalk(autobiography of michael jackson)…..can someone please tell me where can i get tht book from…..in india…..

  126. Samantha Said,

    BEST QUOTE BY MICHAEL JACKSON EVER: “if i want proof, i'll find it in you”

  127. ilovemichaeljackson. Said,

    meglio: i so agree with you.
    youre ideas make alot of sense.
    ive been wondering the same things?

  128. Samantha Said,

    기다리다! i gotta question, Michaels been hiding his Childrens Identiy for years, right?
    so why the day he “died” they're all over the news? 등. like without masks, Michael tried to keep the idenity/privacy as much as possible, i don't get it? Michael wouldn't want that to happen right? or is there an answer to that?

  129. '비'라고,

    This is interesting, showed up in the comments on tmz the other day:

    251. 48. Apparently there's a castle in Romania that secretly belonged (belongs) to Michael.

    He had it built – modeled on the Castle of Bran. Very, very few people have seen it, as it's hidden in a ravine in a remote mountainous area – which has been completely fenced off. The public simply cannot get to the place.

    The location is to the north of the mountain resort of Borsec. (Btw, Borsec is famous for its pure mineral water – Michael used to drink it all the time.) This forested region – one of the most remote in Europe – is home to many bears and wolves, making access even more difficult.

    Michael visited the area only once – during the second leg of the History Tour (ie, summer of 1997). The castle took ten years to build; it was finished in 2007. There are rumors that Michael wanted to go and live at the castle after the O2 Tour.

    A friend in Borsec has told me that three days after Michael's death, he saw three helicopters flying north over Borsec in the direction of the Castle (which locals have named Mihalyvar – or Michael's castle).

    Posted at 11:24AM on Jul 25th 2009 by Ringadingdong

    Posted at 12:23AM on Jul 31st 2009 by Tstorm

    http://www.tmz.com/2009/07/30/jackson-autopsy-delayed/17#comments

  130. kristindean88 Said,

    I think it's odd that so much of Michael's staff was fired/rehired, and new people were hired only a couple of months before his *death*. Kai Chase was hired in April, Dr. Murray had only been there for a month or so, etc. Also, where is the person who made the 911 call, why hasn't he been found? It's all very, very odd.

    In my heart of hearts I think Michael was killed by Dr. Murray's negligence, but I want so badly to believe that Michael has staged his death. I'm hoping we'll eventually see a story about his children going to a prestigious boarding school abroad, or some other kind of story. That would be the biggest indication to me that Michael is still alive.

  131. kristindean88 Said,

    Also, it looks like E'Casanova has deleted/disabled his Twitter account.

  132. leolady Said,

    Hi I'm finally here, tried to register three days ago and couldn't figure out why I wasn't getting a confirmation.. the mail ended up in my spam folder..mentioning this in case this happens to somebody else

    이걸 읽어 :
    ANYWAYS, what I wanted to say is: admin you said about ecasanovas twitter page that it was blocking everyone out? I had access to that up until today. And after the postings about the dinner at the castle there were two more posts, one from July 26th: “August 1st 2009″ (that's all, just that date!) and then on July 28: “THE DATE THAT WILL ROCK THE WORLD”.
    Has nobody else seen this but me?? Nobody mentioned this. 이상하지? I've been going crazy ever since I dicovered this page and sometimes I just don't know what to think but I'm thinking more and more that this could be true and MJ is alive . I've been wrecking my brain about that twitter post, but.. August 1st is TOMORROW. So we shall see soon…
    When I heard what supposedly happened my first thought was no, that's not right, can't be, all wrong, no way, just didn't feel right in my stomach. And usually my gut feeling is right on…

    And just in case…your reading this Michael.. I would have done the same if I were you and I would stay hidden if I were you..I'd love to see you again but if you decide to just live your life in peace and quiet and get away from all this craziness, I'll be happy just knowing you're happy. But it sure would be nice to know that you are indeed alive and well, that's all…

    Would love to do this with you: http://www.youtube.com/watch?v=lQLfJG1hmcM&feature=related

    All my love,
    평화
    사람 XX

  133. maria2284 사이드,

    @monij.

    I think you are right on. Does anyone know what disease (life threatening) E*casanova had??? He wrote that it was “non-sexual”… but still, it might've been. Anyone have any idea?

  134. MJSmile4Us Said,

    @monij:

    I agree with u in that Michael is still alive although I am not so sure it was E'Casanova that died on June 25th. I mean how could Prince have chewed gum whild looking so bored out of his mind imo at his father's 'funeral'. Although he is only 12 years old, he would have been traumatized by the thought of not ever seeing his only parent right?

    But there is also a small part of me sadly believe that Michael did really die ever since I heard the custody battle reult – Katherine became the permanent legal guardian of Prince, Paris and Blaket while Debbie was given the visitation rights. I thought to myself that MJ would never allow this happen if he was alive – how could a money whore like Rowe get the visitation rights? I really wish this was not real and please refute this coz I am on the verge of losing my hope and need some encouraging words…

  135. oana Said,

    hi…i don't know…i'm confused…you are right but still…about the memorial…the words on the screen at the end of the Memorial 'I'm alive and I'm here forever'…maybe they thought about Michael's song “i'll be there” and Michael said once that he wants to live forever so maybe that;s why they put those words there…..and about the fact that no one in Michael's family cried… well…true…i cried a lot…but still…maybe sometimes you have no more tears to cry… i don't know… about the fact that LaToya talked about Michael at present…well he just died and most of the people can't talk about him at past…as far as i know he wasn'ta muslim, he didn't convert to islam…i don't know what to think…there are 12 fans of Michael who died … i don't know… i know there are some things that don't match…

  136. oana Said,

    btw…about the fact that Prince have chewed gum at his father's 'funeral'..that was weird…i also thought it's weird…but he's a kid…i don't know…kids are kids…

  137. youarealive Said,

    To leolady,
    I took a look at e-casanova Twitter too. I saw the mesage about August 1st.
    But I have another clue:
    E-casanova has just deleted his twitter acount!!!!!!!!!

    If you try to enter rigt now you will receive a non existent page message from twitter!!!!!!!!!
    Dr.Klein and Damme Elizabeth stopped posting!

    Mikey! Wherever you are, please notice that you are really beloved.
    But if you´re reading it, please DON´T COME BACK. It will be too DANGEROUS for you.

  138. blu Said,

    Reply to MJSmile4us. I know the feeling, some days I'm filled with hope and then others, I feel dispair and hopeless. Hold onto every bit of hope that you can find the strength to hold on to. I prayed and ask God to reveil things to me and last night I had a revelation that I am kind of excited about and I know that it was God's answer to the question that I ask him. I know that this site is looked at by many that may not love Michael like we do and I am kind of afraid to reveil my revalation right now. I trust and believe in God and he alone will direct my path. You know, I have been on this site posting, reading and answering questions. Still in the pit of my stomach, I wasn't sure about anything. I wasn't sure if Michael was alive and I wasn't sure that he was dead. Spirit high one day and low the next. I believe with every fiber of my being now that Michael is alive. He's not dead. Keep your hope alive.

  139. 향수 사이드,

    To monji thanks for your comment…..this is an email I sent to a friend July 08, 2009
    “Remember MJ stopped making music at 38, and he would of stopped with his plastic surgeries at about the same time, so why did he not have a come back at say 40, why wait 12yrs later at the age of 50 to have a come back, when his kids were born he could of celebrated their births by doing come back concerts. So who knows where the “real” MJ is, what if he had gone into hiding then cause remember as well, he used body doubles as decoys all the time, so from a quiet man why suddenly would he become eccentric giving the media something to feed on, “drugs” molestations etc, I am just speculating, in hiding the decoy must of been used timorously to take the media off the scent by acting eccentric, he loved his children and in London I think it was when “Blanket” was hanging over the balcony the person had a mask on, so who says it was the real MJ hanging that baby off the balcony like that, where was Navi at the time of MJ's death, why did Jermaine Jackson have to give a press conference of his brother's passing and not the doctors that “worked” an hour on him, they would of had more insight of what to say to the media, like I said just speculations.

    Today with internet technology photos can be altered to make as nose was falling off etc, it could of been masks that were made to fool the media of his ever changing faces, who knows.

    Joe Jackson seemed a bit too calm for my liking and then Janet that was close to him did not have anything to say at the memorial, strange by the day and minute for me, I am like a dog with a bone, not going to let it go until the truth be found, where is the body, also the casket looked a bit too small for a person his height "

    And I will still go back to what the paramedics said that when they entered the house something seemed odd and that the person they were administering CPR to did not look like MJ at all and that there was recent scarring on the face of the person as though the person had recent facial surgery they said they could not put their finger as to what was odd about the house and the person still will stay with me, cause this was the highlight when it was announced he had gone into cardiac arrest, so was he in cardiac arrest at home or at the hospital. The most famous person is rushed to hospital and only one photo is released of him mmmmmmm very strange when Princess Diana died they even had photos of her released when she was in the car, so how come nothing of the world's most famous icon and humaitarian

  140. 향수 사이드,

    If his entire staff was fired or told to go home that means they must have enough evidence that will blow the minds of many, somebody will come forward and speak and knowing how rich MJ was he must of had staff that were very loyal or faithful to him, but what happens if one of them cannot keep their mouths shuts, and going back to the comment of his kids being revealed why now MJ never wanted the world to know what his kids looked like even when “Blanker” was dangled over the balcony he was covered why suddenly are these kids exposed to the world they have now become the worlds most famous kids the media cannot get enough of them neither can the public, moreso Paris her “speech” the day of the memorial has made her the darling of the media and public

  141. youarealive Said,

    Take a look at these videos .
    These videos show how desperately he needed his freedom
    In the first one he says that he wanted to be a morfing superhero for being able to diguise himself and go anywhere.
    The second show that episod when he lost his car and was followed by paparazzi and crazy fans. He couldn´t have peace to buy his own clothes!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=rs8ux0jJa9k

    http://www.youtube.com/watch?v=YDj1w7LtCFk

  142. Mijac Said,

    found this extremely odd, i went to my twitter today, and i was trying to find E Casanova, and guess what: THE PAGE DOESN'T EXIST anymore!!!

    http://twitter.com/ecasanovaMJ

  143. xy558 Said,

    the person who called 911 was MJ's bodyguard Alberto Alvarez.
    http://www.anorak.co.uk/celebrities/218693.html

  144. 향수 사이드,

    I know this is off topic right now but I have to share it, Kanye West has just made an announcement that he is the new “king of pop” and that he is ready to take MJ's place I think the little puppy wants to play amongst the bulldogs what makes West think that he has what it takes to give himself that title and what records as he sold to earn him that title what has he done to bring recognition to that title there will only be one king of Pop, there was one king of Rock 'n Roll and one king of Soul so what confusion is West trying to create right now the music industry is still battling to topple MJ nobody has toppled Thriller from its number ONE spot the media is still in a love/hate relationship with MJ and now West comes with this bullshit announcement…sorry admin I just needed to vent my frustration!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  145. SydneyKrazy Said,

    Very well written and actually very interesting. But common sense tells me that there is a problem with this theory the way it is. First of all, the odds of having that many people covering this up and to have not even one person leak info is pretty low. Someone always talks. We're talking A LOT of people here! Something that would have to be kept this secret would only involve a few people. And you are saying that there was no dead body. Again, in order for there not to be a dead body this hoax would have to involve way too many people. Especially since there is always an autopsy performed in death cases that are not explained. The only way he could attempt to fake his death would be to kill off that look-a-like and have only a few people involved. Not just transport a look-a-like alive to the hospital and then have him sneak away. The theory would have to follow a story line that includes a dead body but I highly doubt MJ would kill someone in his place. Sadly this doctor did not monitor MJ's vitals through the night like he should have been doing and MJ's heart shut down.

  146. ilovemichaeljackson. Said,

    ive commented this site many times, and i think this might be my last time.
    i have been a huge fan of michael jackson. as i stated earlier, when i found out he died, i couldnt eat, sleep, or talk.. i became deeply depressed, and i started seeing a therapist… and no, i am not crazy, it killed me how and when michael supposedly “died”. nobody deserves to die, especially in that manner, and at that age…he was a wonderful and beautiful man.

    for weeks, i searched for an answer, i wanted to know, “”was this all real?” “how exactly did he die?” “whats going on?” as i am sure all of us were, then i came across this blog on wordpress, written by this guy named derek clontz. i read it, and for a few days, my depression went away, i felt i had my answer, and now things would be better.

    then i started religiously visiting the site, and more weird things were being posted, and i started questioning the validity of it all. so i stopped going there, and came here to this site in hopes of more answers. everything sounds good, everything are really great points but i am positive that if it had been anyone else, we wouldnt have seen all these little, obvious, questionabel things that admin and other people have found throught the internet and/or paying close, close attention to the memorial.

    i love michael jackson, i really do, and i alwyas will.. if i could, i would go looking for him myelf… but to be honest guys, i really have this feeling that he really is dead. yes, it is weird the doctor left, yes, it is weird that his close freidns couldnt attend, and yes, it is EXTREMELY weird, he predicted his death years ago, and repeatedly statted how he wanted to die, if he ever did. but you know what? thats life. and we have to deal with it, and as heartbreaking as it is to hear, to deal with…and as many days in the future where i cant eat or sleep because i am thinking of him, i know for a fact michael woild not fake his death, even if it was for happiness… especially because of all the crazed, phsyco fans who would literally “die” for him.

    what man would do that? especially afetr numerous times of telling us, he loved us? and for him to pick up and leave? i dont see it. i admit, i did, but ive watched over 45 televised and internet programs on him.. and ive cried at what an amazing man he was, and i really cannot see him ever having put his fans thru this.. no mattter how unhappy he was. he loved us, he really did.. and my heart will be forever broken at the fact i was neevr able to meet him, or kiss him.

    but this site ( in nothing but an opinion) is a beautuiful site, built on nothing, (and i am sorry admin) but wishful thinking. thank you admin, and all you others who dug so deep, and continue to do so, to find answers and clues to make you happy, it definently helped me. and i hope i am helping the others who are seriously hurting. i am. and i always will. i love you michael, more than you could ever imagine. my last request: give my dad a hug for me.. he really loved you.

    thanks to you all for your precious time.

  147. meagy Said,

    michael had his own private double, and the double says himself at the end of this first video that michael one day decided to dress up in a wheelchair… so the weehchair was a joke… and the double even performed for him at times

    http://www.youtube.com/watch?v=R45Z-coe0rI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=RdSTg9rMrfI

  148. Smile Said,

    @ bghoppy

    I don't think you were on the cover of tabloids
    I don't think you were charged for molestation of a child TWICE!
    I don't think you had a bad childhood and no one seems to understand you
    I don't think you are lonely like him,maybe you are i don't know. Even though he was surrounded by people who said they loved him,he said he doesn't love those people(in a phone conversation on youtube)
    He just needed to be with people,that he loves too, his family and his children. And start living

    Can't we just be happy for him?

  149. meagy Said,

    btw, the original video of the neverland rach near the end shows the ghost too…… what do u guys think?

    http://www.cnn.com/video/#/video/showbiz/2009/07/03/lkl.jermaine.intv.long.cnn?iref=videosearch

덧글 추가

당신은 코멘트를 게시하려면 로그인해야합니다.

주제별로 제공 : 자료 Wordpress 테마 - 우선 현금