מייקל ג 'קסון מת ב 50

יוני 26, 2009
על ידי Admin

מלך פופ, מייקל ג 'קסון הוא דיווחו מתו בגיל 50 מ cardiac מעצר. מן הדו"ח ות עולה כי TMZ.com מיכאל סבלו של חולה לב לעצור את זה מוקדם יותר אחר הצהריים שלו Holmby הגבעות הביתה paramedics לא הצליחו להחיות אותו. Paramedics כאשר הגיע ג 'קסון לא היה דופק, והם אף פעם לא קיבלתי בחזרה הדופק.

מקור אומר לנו ג 'קסון היה מת כאשר הגיע paramedics. א cardiologist ב UCLA אומר ג 'קסון TMZ מת חולה לב ממעצר.

פעם אחת בבית החולים, הצוות ניסו להחיות אותו, אבל הוא היה לגמרי להגיב.
מקור בתוך בית החולים TMZ אומר כי היה "תוהו ובוהו מוחלט" לאחר ג 'קסון הגיע. אנשים שהיו עם הזמר היה צועק, "יש לך על מנת להציל אותו! יש לך כדי להציל אותו! "

אנו אמר אחד הצוות בבית של ג 'קסון קרא 911 הביתה.

הוא דיווח כי ג 'קסון La Toya התנגש החולים התיפחות לאחר ג' קסון היה מת מובהק.

לא רשמי כי המוות יהיה הודיעה עד לאחר בדיקה לאחר המות הוא ביצע, אבל יש הרופאים ציינו כי מייקל ג 'קסון אכן מת לאחר סבל של הלב מעצר אחר הצהריים.

"אחי, את המלך האגדי של פופ, מייקל ג 'קסון, נפטר ביום חמישי, 25 ביוני, בשעה 2:26 בערב", אמר ג' קסון אחיו Jermaine התקשורת התאספו מחוץ רונלד Reagan UCLA המרכז הרפואי, זמן קצר לפני 6:30 PM

"הוא האמין שהוא סובל הלב למעצר בביתו. עם זאת, הגורם למותו אינו ידוע עד תוצאות של בדיקה לאחר המות ידועים. "

ג 'קסון היה להשכיר בית בלוס אנג' לס 'upscale Holmby הגבעות השכונה.

Jermaine המשיך: "הרופא האישי שהיה איתו באותו זמן ניסה להחיות את אחי. כפי paramedics מי עשה לו transported "לבית החולים.

"עם הגעתו לבית החולים בערך בשעה 1:14 בערב, צוות של רופאים, כולל חירום phsyicians ו cardiologists, ניסו להחיות אותו במשך שעה אחת והם נכשלו.

"המשפחה שלנו מבקשת מדיה נא כבד הפרטיות שלנו במהלך זמן זה קשה, ועלול להיות איתך אללה מיכאל, תמיד."

הגוף של ג 'קסון היה transported הלילה על ידי מסוק של UCLA ל USC מרכז רפואי למרכז העיר, ולאחר מכן נלקח על ידי טנדר של פתולוג של Office, שם במהלך בדיקה לאחר המות צפוי להתבצע בהקדם יום שישי.

LA County החוג פתולוג דובר קרייג הרווי אמר כי היקף מלא של פתולוג של הממצאים לא תהיה זמינה עבור מספר שבועות, כאשר את התוצאות של בדיקות toxicology תחזור.

ג 'קסון כי לא היה תחת הטיפול בכל UCLA רופא מסוים במצבו בעת מותו, את העבודה של חתימת הנחה על תעודת הפטירה שלו הולך על פתולוג של Office.

תגיות: חדשות, דו"ח ות
פורסם ב חדשות | תגובות (19)

19 תגובות ל "מייקל ג 'קסון מת ב 50"

  1. צויץ התנועה סטטיסטיקת אומר:

    יש לך אתר נהדר כאן, תודה על שיתוף

  2. sugarr אומר:

    מייקל ג 'קסון הוא הגדול ביותר!

  3. MyBelovedMJ אומר:

    הוא תמיד יהיה.

  4. bexuk אומר:

    אין סיכוי שאני מאמין Mj עדיין בחיים לאחר שצפה כי הזיכרון, זה היה באמת לב טיוח פרשה לצפות.

    מי אומר את Jacksons הם הציגו מעט רגש אין ויכוח עכשיו.

  5. MyBelovedMJ אומר:

    אתה לגמרי צודק. הוא נעלם. אני ראשונה למרות שהוא היה קצת קצת מלכודת. אבל כאשר ראיתי את פריז, כי יש מלאך קטן ומתוק כולל פירוט על הבמה לאחר מדבר אביה. בדיוק אז ושם ידעתי שזה אמיתי. הלב שלי פשוט הפסיק.

  6. noisehammer אומר:

    יש לי דמעות זה הרגע מדי .. הייתי לגמרי מעל ...! וכן את הזכות, זה נראה מאוד אמיתי!

    אבל, אחרי הזיכרון, יש לי אישית infos ממקור dont אני רוצה לומר, כי אז אולי הוא באמת מתיחה נכון.
    קשה כדי למיין את מי הוא מדבר אמת או לא.
    אני אומר שום דבר, בשלב זה, כל עוד ...

    אולי אנחנו באמת צריכים לחכות כמה זמן ...
    אני יודע dont ...

    מייקל, כולנו אוהבים אותך !!!!!

  7. MyBelovedMJ אומר:

    מה אתה אומר על ידי scource?? אתה צריך להיות יותר spacific. מישהו שהיה נוכחות של memoriel או מה? Don `אתה לא צריך לתת שם, אם יכולתי אולי גם היה אוהד

  8. MyBelovedMJ אומר:

    אני מאמין עכשיו יותר מתמיד, כי הוא אכן חי. אחרי הסוף של memoriel, בבית backwall ב 'מרכז stapels כמה אותיות בצבע כחול appers עם כתיבת מילים אלה: אני חי, ואני `ll להיות כאן לנצח. מי לעזאזל כתב את זה. הייתי רוצה לדעת. אני רציני יש צמרמורת, זה היה מפחיד

  9. MyBelovedMJ אומר:

    אני רק שמעתי על חדשות, כי משפחת ג 'קסון יעשה קונצרט של מיכאל ב O2 הריזב שלו יום הולדת 51, את 29 באוגוסט. הצג את Aparrently יהיה כל כך מרתק, כי העולם חייב לראות את זה, ושם יהיה חי hologram של מייקל על הבמה. מה לעזאזל זה אומר? כל אחד יש לכם רעיון?

  10. Mojofi אומר:

    חבר 'ה כל מה שאני חושב MJ בחיים, אני לא יכול לחשוב למה LAPD יצא להגיד משהו? אני עדיין לא ראיתי שום דבר על טלוויזיה, כי הוא מציע MJ בחיים. חלה שום סתירות בנושא שלו עובר, עדיין בטלוויזיה. אז בבקשה אל להתעמק בנושא זה b'cos אני יודע שזה יכול להיות מבלבל. על היד אני חושב שיש MJ היה ממש בתוך ארון מתים על הבמה? או שהם לא יודעים איפה לקבור אותו b'cos הוא באמת לא מת:-S?

  11. NoHype אומר:

    אתמול בלילה היה עיתונאי בידור עושה "ברחוב הראיונות." השאלה היא שאלה אנשים היה, "לאן אתה חושב MJ צריך להיות קבור?" רובם אמרו "ארץ לעולם לא, עם זאת, להפתעתי הרבה, בחור אחד אמר לי: משהו על ההשפעה של, "נו איך אתה יכול לעשות את אותו כאשר לא ברור אם הוא באמת מת. ישנן תיאוריות קונספירציה שם ומה לא. "זאת הפעם הראשונה שאני שומע מישהו כבר את השאלה:" מוות. "סוף סוף! אולי עכשיו יותר אנשים לדבר בקול ולהתחיל לשאול שאלות רלוונטיות מקבל כמה תשובות אמיתיות.

  12. MyBelovedMJ אומר:

    אני לא מאמין שהוא היה זה ארון מתים. כי אם הוא היה, היינו צריכים לראות אותו, אני די בטוח שיש. מי אתה לא ראית שום דבר haveing בטלוויזיה, עולה כי הוא יכול להיות חי, wll לא להיות גס רוח, אבל זה `S את הדברים הקטנים. בפעם הבאה משהו עליו, הוא televesion, תסתכל על זה, Im די בטוח שתראה למה אני מתכוון

  13. Mojofi אומר:

    אז אם חבר 'ה MJ אמור להופיע כמו שאנחנו עדיין confued כמו מזג אויר הוא חי או לא, האם הוא יהיה suided עבור FRUD מוות עבור מעמיד פנים? אני לא יודע, אבל אני באמת רוצה אותו פה איתי.

  14. MyBelovedMJ אומר:

    אני לא חושב שזה יהיה מיכאל sued דבר. יש לו את הכסף כדי לפתור את זה. ובשביל מה שאני מבין, הוא כבר מתכננים את זה כמה זמן, ולכן הוא צריך להיות מסוגל למצוא פתרון הכל. ומאמינים Mojofi לי, אתה לא היחיד, מי רוצה אותו פה איתך. אז לעשות I. הייתי אפילו נותן לו את עצמו בלב אם הוא היה מביא אותו בחזרה לחיים.

  15. wishful09 אומר:

    MyBeloved

    הייתי מנסה לברר אם הוא יעמוד בפני בעיות משפטיות, אם הוא אכן faked מותו. אני עדיין לא קיבל תשובה ישר, אז אם אתה או מישהו אחר באתר זה יודעים על החוק, אל תהסס לספק תובנה זו.

  16. ejay5131 אומר:

    2 אירועים התרחשו ב יוני 25/2009. # 1 מייקל ג 'קסון, oue המלך של אבא אהוב שלנו Icone מת ב 2:26 pm. # 2-on June 25/2009 או בסביבות 2:27, חיים חדשים, ללא תשומת לב התקשורת וכסף הונגריה vultures, נולד! אני מקווה שכולם attends מי זה אתר מסכים ואומר: "אנחנו אוהבים אותך תמיד מייקל ג 'קסון, ולעמוד מאחוריו 100% על כל מה שהיית צריך לעשות כדי ליהנות את החיים".

  17. Mojofi אומר:

    ובכן AM ב בריטניה אז אני לא מכיר את החוק בארה"ב לגבי זה היה עניין של suied.

    אני פשוט לקרוא לה כי Toya אומר שלו היה mumdered.

    ***- Http://entertainment.uk.msn.com/music/news/Article.aspx?cp-documentid=148502922&GT1=61501- ***

    אז אם הוא שם whos הגוף יש לי corenor ו אתה חושב שהם כל חלק מתיחה?

    מישהו הולך לצפות דוקומנטריים בערוץ 4, האחרון ימי מייקל ג 'קסון: Happed מה באמת?

    ובכן, זה הזמן בבריטניה ב 9 אז אם מישהו צופה בו בבקשה תנו לי לדעת מה אתה חושב על זה.

  18. MyBelovedMJ אומר:

    Ejay5131, אני מסכים איתך לגמרי. מייקל אנחנו תומכים לך עם כל הלב שלנו. עשית מה שאתה צריך לעשות, כדי להפוך את זה מתאים את עצמך, זה כל מה שחשוב. מייקל אנחנו אוהבים אותך יותר

  19. המנהל אומר:

    את מייקל ג 'קסון מתיחה פורומים מוות הוא כעת והפעלה ומוכנה לשימוש. אתם מוזמנים להתחיל נושאים חדשים ולהמשיך את הדיונים שם, באופן קל יותר לניהול הסביבה.
    http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/?page_id=293
    מנהל MJHD